Ogłoszenie z dnia 2022-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00096928/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-24
- 2022/BZP 00113358/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej w gm. Siepraw, w m. Siepraw, Zakliczyn i Czechówka, w strefie ochronnej ujęć wody pitnej Zbiornika Dobczyckiego i rzeki Skawinki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIEPRAW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555387
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kawęciny 30
1.5.2.) Miejscowość: Siepraw
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-447
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@siepraw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siepraw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-siepraw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kanalizacji sanitarnej w gm. Siepraw, w m. Siepraw, Zakliczyn i Czechówka, w strefie ochronnej ujęć wody pitnej Zbiornika Dobczyckiego i rzeki Skawinki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c50ad7c-a9c9-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00248219
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035131/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Siepraw
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00096928/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IIGZP.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 11294276,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowalnych i montażowych oraz dostaw koniecznych dla realizacji zadania pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej w gm. Siepraw, w m. Siepraw, Zakliczyn i Czechówka, w strefie ochronnej ujęć wody pitnej Zbiornika Dobczyckiego i rzeki Skawinki”.
2. Projekt obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej w części miejscowości Siepraw, Zakliczyn i Czechówka, w gminie Siepraw. Ścieki bytowo-gospodarcze zostaną odprowadzone z 151 gospodarstw domowych projektowanymi kolektorami sanitarnymi i dostarczone poprzez istniejący system kanalizacyjny do rozbudowanej do przepustowości 1000 m3/d biologiczno – mechanicznej oczyszczalni ścieków w Sieprawiu. Projekt obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej 12,07 km, 14 pompowni przydomowych, 1 pompownię sieciową z zasilaniem energetycznym, wodą oraz drogą dojazdową i zjazdem.
3. Zakres przedmiotu zamówienia został określony na załączniku graficznym stanowiącym zał nr 6 do swz.
4. Na zakres przedmiotu zamówienia Zamawiający uzyskał prawomocne, aktualne decyzje pozwolenia na budowę.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
-Dokumentacja projektowa - zał nr 6 do swz,
-Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - zał nr 7 do swz,
-pomocniczo Przedmiar robót - zał nr 8 do swz,
Zgodnie z zasadami ryczałtowej formy wynagrodzenia, którą jest objęte niniejsze postępowanie, przedmiary robót są dokumentem informacyjno-pomocniczym.
6. Wykonawca zobowiązuje się w ramach przedmiotu zamówienia do złożenia w imieniu Zamawiającego:
a) zawiadomienia o zakończeniu budowy do właściwego organu nadzoru budowlanego oraz uzyskania przyjętego bez uwag zawiadomienia o zakończeniu budowy lub zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu,
lub
b) wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie do właściwego organu nadzoru budowlanego oraz uzyskać decyzję o pozwoleniu na użytkowanie.
7.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowalnych w zakresie:
- kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej,
- rurociągów tłocznych,
- studni rewizyjnych,
- pompowni sieciowej,
- pompowni ścieków przydomowych.
Obejmuje także wykonanie wszelkich prac tymczasowych i towarzyszących niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz roboty odtworzeniowe, przeprowadzenie wymaganych próby końcowych, wszelkich innych czynności oraz dokumenty (w tym dokumentację powykonawczą) niezbędne do oddania robót do eksploatacji.
Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym
w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem Budowlanym oraz Prawem Ochrony Środowiska oraz zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
8.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcy gwarancji jakości (maksimum 60 miesięcy), od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Okres udzielenia gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert.
9.Zamawiający nie wymaga dokonania wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
10.Warunki realizacji zamówienia zawarte są wzorze umowy i stanowią zał 1C do swz.
11.Przedmiot zamówienia jest współfinansowane w ramach Programu Rządowego Funduszu Polski Ład – Program Inwestycji Strategicznych.
12.Zamówienie nie zostało podzielone na części.
13. Równoważność.
Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia, i służą one wyłącznie do określenia minimalnych parametrów technicznych i jakościowych, ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej, oraz mają tylko i wyłącznie zastosowanie do określenia minimalnych parametrów technicznych i jakościowych materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Gdy nazwy własne produktów, materiałów, urządzeń, sprzętu, opis techniczny, znaki towarowe lub pochodzenie źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę przywołano w opisie przedmiotu zamówienia, dodaje się słowo „lub równoważne”.
Zgodnie z zapisami art. 99 ust. 6 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla systemów lub urządzeń, wskazanych w SWZ, spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert z zastosowaniem materiałów równoważnych. Dopuszcza się urządzenia, materiały, równoważne rozumiane jako urządzenia, materiały, wykonane przez dowolnych producentów przy zachowaniu identycznych lub lepszych parametrów technicznych i jakościowych oraz walorów użytkowych oraz w pełni kompatybilnych z resztą urządzeń pod warunkiem, iż spełnią one te same właściwości techniczne.
Kryteria stosowane w celu oceny równoważności:
Wykonawca, który zastosował materiały równoważne, ma obowiązek wskazać, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje, podając ich parametry techniczne wykazując równoważność oferowanego rozwiązania w zakresie paramentów wskazanych poniżej w formie tabeli różnicę pomiędzy określonymi przez Zamawiającego materiałami, urządzeniami w opisie przedmiotu zamówienia, a zaproponowanymi materiałami przez Wykonawcę wraz z podaniem producenta. Obowiązek ten dotyczy zastosowanych rur kanalizacji grawitacyjnej i ciśnieniowej, studni z betonu, studni z tworzyw sztucznych, włazy oraz pompowni przydomowych.
Zamawiający wymaga by materiały równoważne posiadały minimalne do porównania parametry dla następujących materiałów:
1) Min wymagania dla rur i kształtek PVC
- rury PVC ze ścianką litą
- minimalna sztywność obwodowa SN 12
- rury kielichowe lub za pomocą dwuzłączki produkowanej metodą wtrysku, dostarczonej przez producenta rur
- minimalna sztywność obwodowa kształtek SN 12
- system rur i kształtek musi być wyposażony w gumową uszczelkę wargową zintegrowaną w kielichu z pierścieniem oporowym z polipropylenu, olejoodporną, montowaną przez producenta rur.
- wymagana minimum szczelność połączeń 2,5 bar.
- rury muszą posiadać oznakowanie na zewnątrz oraz wewnątrz
- system rur i kształtek musi pochodzić od jednego producenta
2) Min wymagania dla rur kanalizacyjnych PE na kanałach tłocznych
- rury typu PE 100
- minimalne ciśnienie nominalne PN 10,
- rury z szeregu SDR 17,
- minimalna gęstość 0,93 g/cm3
- rury umożliwiające zgrzewanie doczołowe i elektrooporowe
3) Min wymagania dla studni włazowych z betonu:
- studnie wykonać z gotowych elementów prefabrykowanych.
- wszystkie elementy wykonane z betonu samozagęszczalnego o klasie wytrzymałości minimum C35/45,
- dennice monolityczne z fabrycznie wykonanymi kinetami i przejściami szczelnymi dla rur kanalizacyjnych.
- stopnie złazowe ze stali nierdzewnej bądź zabezpieczone przed korozją powłoka z tworzywa sztucznego.
- nasiąkliwość maksimum 5%,
- stopnień mrozoodporności F150
- wodoszczelności W12.
- połączenia poszczególnych elementów studni należy wykonać za pomocą uszczelek z płaszczem wypełnionym środkiem poślizgowym
- przykrycie studzienek należy wykonać jako zwężkę z włazem z żeliwa z uszczelką przeciwwstrząsową i zatrzaskiem,
4) Min wymagania dla studni z tworzyw sztucznych:
- Kinety studni z polipropylenu PP metodą wtrysku.
- Rury wznoszące i teleskopowe wytworzone metodą wytłaczania z polipropylenu PP/polichlorku winylu PVC
5) Min wymagania dla włazów
- w drogach należy zastosować włazy kanałowe żeliwne (korpus i pokrywa pełnożeliwna) na zawiasie, ciężkie, klasy D 400kN, z uszczelką przeciwwstrząsową i zatrzaskiem,
- pozostałe włazy klasy C 250 kN, na zawiasie, z uszczelką przeciwwstrząsową i zatrzaskiem,
- w obniżeniach terenu, które podczas opadów deszczu mogą być zalewane wodą należy zastosować włazy szczelne.
6) Min wymagania dla przydomowych pompowni ścieków:
Specyfikacja dla pompowni:
- Zbiornik pompowni prefabrykowany z PEHD fi 1000mm
- Właz lekki
- Mufa wlotowa DN160
- Zawór zwrotny kulowy
- Zawór odcinający
- Pompa ściekowa wyporowa zatapialna z rozdrabniaczem
- Przepompownia wyposażona jest w czujniki poziomu ścieków zintegrowane z pompą, sterujące pracą pompy oraz szafkę zasilająco – sterującą
- Układ pompowy wyposażony w przewód elastyczny umożliwiającym wyjęcie pompy ze zbiornika bez konieczności odpompowywania ścieków.
- Wysokość podnoszenia pompy 55m H2O
- Wydajność powyżej 0,4 l/s przy wysokości podnoszenia 55m H2O
- Szybkozłącze elektryczne
· Moc silnika max 0,8 kW
· Napięcie 230V (jednofazowa)
· Częstotliwość 50 Hz.
14. Wymagania w zakresie zatrudnienia.
1) Zamawiający stosownie do dyspozycji wynikającej z art. 95 ustawy określa, że wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
2) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących podstawowe czynności techniczne lub prace budowlane w trakcie realizacji zamówienia, kwalifikowanych jako pracownicy fizyczni, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, stosownie do art. 12 i nast. ustawy Prawo budowlane. Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio zał nr 1C do swz.
3) Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2) ustawy.
4) Obowiązek osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę zadań w ramach przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11991143,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14302000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11991143,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Sieci Sanitarnych Zbigniew Kutryba Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Instalatorstwo Sanitarne i C.O. Czesław Ciszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6811959343
7.3.3) Ulica: Drogowców 6
7.3.4) Miejscowość: Myślenice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD SIECI SANITARNYCH ZBIGNIEW KUTRYBA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD SIECI SANITARNYCH ZBIGNIEW KUTRYBA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11991143,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Przygotowanie trenu leśnego pod inwestycję drogową - Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 221 na odcinku Gdańsk - m. Nowa Karczma
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- Wykonanie chodnika do budynku B oraz częściowe utwardzenie terenu w siedzibie TBS Sp. z o.o. w Piotrkowie Trybunalskim
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Radomszczańskiego z podziałem na części
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.