eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, sączek i bibuł filtracyjnych, z podziałem na 29 części.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, sączek i bibuł filtracyjnych, z podziałem na 29 części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PRZYRODNICZY W LUBLINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001896

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Akademicka 13

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-950

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@up.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://up.lublin.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://uplublin.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, sączek i bibuł filtracyjnych, z podziałem na 29 części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-469b8411-cba2-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00248223

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00056627/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Materiały filtracyjne , sączki, drobny osprzęt laboratoryjny, plastikowy sprzęt laboratoryjny, szklany sprzęt laboratoryjny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

cz. 12, 26 - Przedmiot zamówienia współfinansowany jest z programu „Regionalna Inicjatywa Doskonałości” na podstawie umowy PROW 2014-2020 – Umowa o przyznaniu pomocy nr 00023.DDD.6509.00105.2019.04.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145582/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EZ-p/TP/13/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 15994200-4 - Bibuła filtracyjna

4.5.5.) Wartość części: 3394,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

4.5.5.) Wartość części: 5448,90 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

4.5.5.) Wartość części: 2920,02 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 4 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 14700000-8 - Metale zwykłe

4.5.5.) Wartość części: 94,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38437110-1 - Końcówki pipet

4.5.5.) Wartość części: 10582,92 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 6 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 15994200-4 - Bibuła filtracyjna

4.5.5.) Wartość części: 9753,90 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 7 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192500-7 - Probówki

4.5.5.) Wartość części: 17589,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 8 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 38432200-4 - Chromatografy

4.5.5.) Wartość części: 7257,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 9 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 15994200-4 - Bibuła filtracyjna

4.5.5.) Wartość części: 2460,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 10 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 10 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

4.5.5.) Wartość części: 2152,50 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 11 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 11 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane

4.5.5.) Wartość części: 1134,06 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 12 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 12 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki

4.5.5.) Wartość części: 1414,50 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 13 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 13 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki

4.5.5.) Wartość części: 1018,44 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 14 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załącznik nr 14 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 38432200-4 - Chromatografy

4.5.5.) Wartość części: 1783,50 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 15 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 15 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 15994200-4 - Bibuła filtracyjna

4.5.5.) Wartość części: 3009,81 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 16 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 16 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 14700000-8 - Metale zwykłe

4.5.5.) Wartość części: 6804,36 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 17 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 17 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki

4.5.5.) Wartość części: 2706,00 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 18 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 18 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

4.5.5.) Wartość części: 11956,83 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 19 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 19 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 38432200-4 - Chromatografy

4.5.5.) Wartość części: 10571,85 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 20 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 20 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

4.5.5.) Wartość części: 2912,64 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 21 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 21 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 38437110-1 - Końcówki pipet

4.5.5.) Wartość części: 8963,63 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 22 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 22 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38437110-1 - Końcówki pipet

4.5.5.) Wartość części: 18322,78 PLN

Część 23

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 23 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 23 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 15994200-4 - Bibuła filtracyjna

4.5.5.) Wartość części: 431,73 PLN

Część 24

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 24 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 24 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane

4.5.5.) Wartość części: 252,15 PLN

Część 25

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 25 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 25 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki

4.5.5.) Wartość części: 1832,70 PLN

Część 26

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 26 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 26 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 33309,52 PLN

Część 27

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 27 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 27 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki

4.5.5.) Wartość części: 1476,00 PLN

Część 28

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 28 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 28 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki

4.5.5.) Wartość części: 2829,00 PLN

Część 29

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 29 – dostawa sączek i bibuł filtracyjnych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 29 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15994200-4 - Bibuła filtracyjna

4.5.5.) Wartość części: 23985,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na część 1 nie wpłynęła żadna oferta

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na część 2 nie wpłynęła żadna oferta

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3169,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3169,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3169,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTRO MED Grzegorz Pałkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 683-149-14-75

7.3.4) Miejscowość: Niepołomice

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3169,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na część 4 nie wpłynęła żadna oferta

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na część 5 nie wpłynęła żadna oferta

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na część 6 nie wpłynęła żadna oferta

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na część 7 nie wpłynęła żadna oferta

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5535,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5922,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5535,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anchem Plus Mariusz Malczewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180362796

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5535,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na część 9 nie wpłynęła żadna oferta

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2244,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2244,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2244,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Life Technologies Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 118-00-39-931

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2244,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1502,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1502,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1502,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alfachem Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822556313

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1502,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na część 12 nie wpłynęła żadna oferta

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na część 13 nie wpłynęła żadna oferta

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na część 17 nie wpłynęła żadna oferta

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na część 18 nie wpłynęła żadna oferta

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na część 20 nie wpłynęła żadna oferta

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 22

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 23

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na część 23 nie wpłynęła żadna oferta

Część 24

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na część 24 nie wpłynęła żadna oferta

Część 25

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na część 25 nie wpłynęła żadna oferta

Część 26

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w części 26 przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto: 33 309,52 zł. natomiast najkorzystniejszej oferty wynosiła: 36 597,42 zł brutto.

Część 27

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na część 27 nie wpłynęła żadna oferta

Część 28

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części 28 została złożona oferta, która podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.

Część 29

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 29)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w części 29 przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto: 23 985,00 zł. natomiast najkorzystniejszej oferty wynosiła: 33 459,27 zł brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.