Ogłoszenie z dnia 2024-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00067974/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W ŁEBIE WRAZ Z ZAKUPEM WYPOSAŻENIA I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU NA POTRZEBY MIESZKAŃCÓW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Łeba
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979743
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 90
1.5.2.) Miejscowość: Łeba
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 8661 510
1.5.8.) Numer faksu: 59 8661 337
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@leba.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://leba.um.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/leba1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W ŁEBIE WRAZ Z ZAKUPEM WYPOSAŻENIA I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU NA POTRZEBY MIESZKAŃCÓW2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef50068a-bb79-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00248236
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037050/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Modernizacja Pomieszczeń przy Szkole Podstawowej w Łebie wraz z zakupem wyposażenia i zagospodarowaniem terenu na potrzeby mieszkańców
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00067974
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.20.2023.MP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń przy Szkole Podstawowej w Łebie wraz z zakupem wyposażenia i zagospodarowaniem terenu.
2. Zamówienie należy wykonać zgodnie niniejszą SWZ oraz Załącznikiem nr 8 do SWZ, na który składa się :
2.1. dokumentacja projektowa pt. „Przebudowa związana ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku szkoły na Klub Seniora”,
2.2. projekt koncepcyjny pt. „ Zagospodarowanie placu przed Szkołą Podstawową w Łebie”,
2.3. „Projekt ogrodu tematycznego przy Szkole Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Łebie”,
2.4. „Projekt ogrodu edukacyjnego owocowo-warzywnego z terenem do rekreacji”.
3. Przedmiotowe zamówienie w szczególności obejmuje:
3.1. wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie związanej ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku szkoły na Klub Seniora oraz zakup wyposażenia;
3.2. wykonanie przebudowy przestrzeni wokół Klubu Seniora, poprzez jej zagospodarowanie;
3.3. wykonanie remontu części elewacji budynku Szkoły;
3.4. dokonanie skutecznego zgłoszenia robót tego wymagających, we właściwym organie administracji architektoniczno-budowlanej na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa;
3.5. wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, bądź zaświadczenia o oddaniu obiektu do użytku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45262300-4 - Betonowanie
45262520-2 - Roboty murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45432110-8 - Kładzenie podłóg
44111400-5 - Farby i okładziny ścienne
45442100-8 - Roboty malarskie
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45261320-3 - Kładzenie rynien
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2330464,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3183043,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2330464,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Frontex Tomasz Dyczyj
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 193045330
7.3.3) Ulica: Osiedle Kaszubskie 19/89
7.3.4) Miejscowość: Wejherowo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
branża sanitarna, branża elektryczna
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "FRONTEX" TOMASZ DYCZYJ
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "FRONTEX" TOMASZ DYCZYJ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2330464,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa drogi gminnej nr 041247C w km 0+000,00-0+335,97 w miejscowości Szembruczek
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
więcej: Farby i okładziny ścienne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.