Ogłoszenie z dnia 2023-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00184844/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz sortów BHP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Świdnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430068806
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lotnicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Świdnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 817513011
1.5.8.) Numer faksu: +48 817512091
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swidnik@lublin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swidnik.lublin.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-301b1f7d-dea4-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz sortów BHP2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-301b1f7d-dea4-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00248278
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00184844
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 140842,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa elementów mundurowych leśnika oraz sortów bhp do siedziby biura Nadleśnictwa Świdnik.
Elementy umundurowania powinny być wykonane zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa, normami oraz regulacjami obowiązującymi w PGL LP, w tym w szczególności według wzorów określonych przez:
- Zarządzenie nr 65 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 19 lipca 2022 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika dla pracowników Lasów Państwowych (Zn.MZ.241.2.2022),
- Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 22 grudnia 2021 r., w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia. (Dz. U. z 2021 r., poz. 2451);
- Zarządzenie nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r., w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika,
- Zarządzenie nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika,
- Zarządzenie nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 06.07.2012r w sprawie zmian zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika.
Treść ww. aktów prawnych jest dostępna na stronie internetowej: https://www.bedon.lasy.gov.pl/akty-prawne#.ZDfKS_bP2Ul
Dokumentacja techniczno-technologiczna jest dostępna na stronie internetowej:
https://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna#.ZD5APfbP2Uk
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany określonych wzorów sortów mundurowych w przypadku zmiany powyższych rozporządzeń i zarządzeń.
Odzież i obuwie robocze oraz środki ochrony osobistej powinny odpowiadać wzorcom określonym w Polskich Normach tj. m.in. odzież ochronna i robocza dostarczana dla pracowników Lasów Państwowych musi posiadać atesty, odpowiednie parametry techniczne, zapewnić bezpieczne wykonywanie czynności związanych z procesem pracy i musi być oznaczona symbolem (CE).
Odzież ochronna i obuwie bhp powinna odpowiadać wymaganiom: Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 z dnia 9 marca 2016 w prawie środków ochrony indywidualnej oraz uchylenia dyrektywy Rady 89/686/EWG (Dz. U. UE L 81 z 31.03.2016, str. 51), Ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2021 r. poz. 1344); a także Protokołu dodatkowego nr 24 do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe, zawartego dnia 29 stycznia 1998 r. i wpisanego do Rejestru Ponadzakładowych Układów Zbiorowych Pracy pod numerem U-XLIII, zawartym dnia 25 listopada 2014 roku.
Szczegółowy opis odzieży BHP zawierają Polskie Normy m.in.:
- Odzież ochronna. Wymagania ogólne PN-EN ISO 13688:2013-12
- środki ochrony indywidualnej obuwie bezpieczne: PN-EN ISO 20345:2022-09,
- PN-EN ISO 20346:2022-09 - Środki ochrony indywidualnej - Obuwie ochronne
- obuwie ochronne: PN-EN ISO 20346:2014-08,
- Środki ochrony indywidualnej - obuwie zawodowe: PN-EN ISO 20347:2022-09,
- odzież ochronna – ochrona przed deszczem PN-EN 343:2019-04,
- odzież ochronna – wyroby odzieżowe chroniące przed chłodem PN-EN 14058:2018-02,
Zestawienie szacunkowych ilości poszczególnych sortów mundurowych leśnika oraz sortów bhp zostało zawarte w załączniku nr 8A do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18110000-3 - Odzież branżowa
18800000-7 - Obuwie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145170 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145170 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 145170 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Obsługi Leśnictwa Hanna Skrodzka-Bałata Piotr Bałata spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 867-000-77-06
7.3.3) Ulica: Mieszka I 4
7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 39-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178559,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Świadczenie usługi ratownictwa wodnego w Kompleksie Sportowo-Rekreacyjnym Park Avia oraz na terenie krytej pływalni przy Szkole Podstawowej nr 5 w Świdniku w 2025 roku (2)
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów medycznych
- Świadczenie usług w zakresie transportu dla zespołów MKS Avia Świdnik sekcji piłki nożnej oraz piłki siatkowej w 2025 roku
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2133 L (ul. Gen. Stanisława Maczka i Al. Armii Krajowej) w m. Świdnik w zakresie przebudowy skrzyżowania (rondo)
więcej: przetargi w Świdniku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.