Ogłoszenie z dnia 2022-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00172314/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-23
- 2022/BZP 00184132/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-30
- 2022/BZP 00192236/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Stadion miejski dz. Północ – Modernizacja widowni stadionu miejskiego (wymiana krzesełek)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324392302
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Stadion miejski dz. Północ – Modernizacja widowni stadionu miejskiego (wymiana krzesełek)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7db805a8-d809-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00248310
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001828/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Stadion miejski, dz. Północ; wymiana siedzisk na widowni.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00172314/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.39.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 357723,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4000 szt. krzesełek (siedzisk) stadionowych wraz z wykonaniem ich montażu na Stadionie Miejskim przy ul. Gliwickiej 72 w Rybniku. Dostarczone przez Wykonawcę krzesełka muszą odpowiadać wymaganiom technicznym wskazanym poniżej tj.:
a) Siedzisko
Krzesło kubełkowe o anatomicznym kształcie, wykonane z polipropylenu, jednolity kolor w całej masie. Kubełek z dodatkowym żebrowaniem, podwyższającym jego wytrzymałość mechaniczną. Na siedzisku powinny się znajdować otwory odwadniające.
b) Kolor
Dostarczone krzesełka powinny być w kolorze żółtym (RAL 1021).
c) Rama
Rama siedziska wykonana z blach stalowych. Konstrukcja ramy zabezpieczona antykorozyjnie poprzez cynkowanie. Każde siedzisko przykręcone do konstrukcji wsporczej w 4 punktach co zapobiegnie wyłamaniu krzesełka. Konstrukcja wsporcza zapewniać musi podniesienie krzesełka ponad wysokość stopnia co zapobiega zatykaniu się otworów odpływowych i ułatwia czyszczenie krzesełek. Konstrukcja wsporcza musi zapewniać dostosowanie wysokości siedziska do ww. potrzeb, nawet na niższych stopniach.
Wysokość stopnia betonowego wynosi 30 cm (wysokość krzesełka zgodnie
z wymogami 45cm).
d) Montaż
Demontaż istniejących oraz montaż nowych krzesełek będzie wykonywany przez Wykonawcę.
Siedziska należy zamontować na wirażu Stadionu Miejskiego przy ul. Gliwickiej 72 w Rybniku. Montaż należy prowadzić wg harmonogramu ustalonego z Użytkownikiem, w taki sposób by nie zakłócić organizacji zaplanowanych wydarzeń. Siedziska należy montować partiami, tak żeby w trakcie wydarzeń można było stale korzystać ze wszystkich dostępnych miejsc (wykorzystując stare i nowe – już zamontowane - siedziska).
Szczegółowy zakres zamówienia określa SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39111000-3 - Siedziska
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 630842,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 630842,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 630842,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowy Styl Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6840009302
7.3.3) Ulica: Pużaka 49
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 630842,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- 2 ,,Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Żłobków Miejskich w Rybniku"
- Budowa zatok autobusowych na ulicy Sportowej i ulicy Niedobczyckiej w systemie zaprojektuj i wybuduj w związku z dokończeniem budowy Regionalnej Drogi Racibórz-Pszczyna z podziałem na 2 zadania
- Pełnienie funkcji wielobranżowego Inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pod nazwą: "OZE w budynkach mieszkalnych na terenie subregionu zachodniego województwa śląskiego"
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą żywności dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku z podziałem na 11 części.
- Renowacja kolektora na cieku "Młynówka", dzielnica Paruszowiec - Piaski
- Roboty ogólnobudow. w Miejskim Domu Pomocy Społecznej w Rybniku w trybie projektuj i wybuduj zad.1: Kolejny krok w dostępności MDPS (...). Zad.2: Modernizacja podestu i schodów wejścia głównego (...)
więcej: przetargi w Rybniku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.