Ogłoszenie z dnia 2023-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00209127/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-10
- 2023/BZP 00214217/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Szkolenie kadr Uczelni z zakresu zwiększania ich świadomości o potrzebach osób niepełnosprawnych 10/TP/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Pomorski w Słupsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001459
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Arciszewskiego 22a
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@apsl.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.apsl.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/apsl_edu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Szkolenie kadr Uczelni z zakresu zwiększania ich świadomości o potrzebach osób niepełnosprawnych 10/TP/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad53a7be-ef0c-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00248406
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054787/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Usługa zorganizowania szkoleń kadry Uczelni z zakresu zwiększania ich świadomości o potrzebach osób niepełnosprawnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
7. Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej, Europejski Fundusz Społeczny; Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój; Oś priorytetowa: III Szkolnictwo Wyższe dla gospodarki i rozwoju; Nazwa Działania: 3.5. Kompleksowe Programy dla Szkół Wyższych w ramach projektu „Dostępna Akademia Pomorska” nr. naboru: POWR.03.05.00-IP.08.00-DOS/19.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00209127
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 10/TP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 86179 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na szkoleniu kadr Uczelniz zakresu zwiększania ich świadomości o potrzebach osób niepełnosprawnych.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
1) część I – „Szkolenie podnoszące poziom wiedzy z obszarów ogólnych w zakresie wsparcia osób z niepełnosprawnościami dla pracowników uczelni” – 10 szkoleń (plus ewentualnie
5 dodatkowych - opcja).
Szkolenie jednodniowe, przez co najmniej 8 godzin lekcyjnych (godzina lekcyjna wynosi co najmniej 45 minut), dla 3-8 osób, obejmujące zakres tematyczny:
a) student ze spektrum autyzmu i innymi całościowymi zaburzeniami rozwojowymi w procesie dydaktycznym;
b) student z niepełnosprawnością narządu wzroku w procesie dydaktycznym;
c) student z niepełnosprawnością narządu słuchu, zaburzeniami głosu i mowy procesie dydaktycznym;
d) student z chorobą przewlekłą m.in.: choroby układu oddechowego i krążenia, pokarmowego, układu moczowo-płciowego oraz inne - w procesie dydaktycznym;
e) student z niepełnosprawnością narządu ruchu i neurologiczną w procesie dydaktycznym;
f) student z zaburzeniami zdrowia psychicznego w procesie dydaktycznym;
g) inne aspekty związane z tematyką i celem przedmiotu szkolenia;
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 51700 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na szkoleniu kadr Uczelniz zakresu zwiększania ich świadomości o potrzebach osób niepełnosprawnych.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
2) część II – „Szkolenie podnoszące poziom wiedzy z obszarów specjalistycznych w zakresie wsparcia studentów z niepełnosprawnościami dla pracowników uczelni” 5 szkoleń (plus ewentualnie 3 szkolenia dodatkowe).
Szkolenie jedno dniowe, przez co najmniej 8 godzin lekcyjnych (godzina lekcyjna wynosi co najmniej 45 minut), dla 3-8 osób, obejmujące zakres tematyczny:
a) przedstawienie pracownikom uczelni kwestii związanych z codziennym funkcjonowaniem osób z niepełnosprawnościami (dalej ON) w sferze akademickiej, przede wszystkim poprzez nakreślenie przyczyn istniejących na Uczelni barier, które ograniczają lub uniemożliwiają im pełne korzystanie z jej oferty edukacyjnej;
b) nakreślenie przyczyn funkcjonujących barier w celu zwrócenia uwagi pracowników uczelni na problemy, które ograniczają lub uniemożliwiają osobom z niepełnosprawnościami pełne korzystanie z usług edukacyjnych oferowanych przez Uczelnię;
c) przestawienie zagadnień takich jak: komunikacja pracownik z ON, począwszy od procesu rekrutacyjnego poprzez funkcjonowanie na Uczelni, zarówno społecznie jak poprzez udział w procesie dydaktycznym;
d) przestawienie i omówienie kwestii związanych z szeroko pojętą dostępnością (min. architektoniczną, procesu dydaktycznego, rekrutacji) w kontekście barier świadomościowych (brak wiedzy i umiejętności we współpracy z ON, błędne stereotypy, stygmatyzacja, posługiwanie się obiegowymi opiniami w kontaktach);
e) położenie nacisku na kwestie związane z odpowiednim dostosowaniem materiałów informacyjnych do specyficznych potrzeb osób z niepełnosprawnościami (np. niewidomych lub słabo widzących, niedosłyszących, itp.) w oparciu o międzynarodowe standardy w tym zakresie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 34479 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8761159474
7.3.3) Ulica: UL. Emilii Plater 1a/53
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-10Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8761159474
7.3.3) Ulica: UL. Emilii Plater 1a/53,
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
STREFA ROZWOJU DANUTA RYNKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-10INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- "Świadczenie usługi całodobowej ochrony oraz dozór obiektów Urzędu Miejskiego w Słupsku poprzez zapewnienie obsługi portierni w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku Plac Zwycięstwa 3".
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Świadczenie usługi ochrony mienia i monitoringu na rzecz Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej spółka z o.o. w Słupsku na 2025 rok.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" przy ul. Wiatracznej i ul. B Krzywoustego w Słupsku
- Opracowanie strategii marki oraz kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej wraz z wykonaniem strony internetowej dla Wodociągi Słupsk Sp. zoo jako Koordynatora Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- Rozbiórki budynków mieszkalnych oraz zabudowy gospodarczej przy u. Gancarskiej 22 oraz ul. Ogrodowej 13of, 15a,16a,20 w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w języku angielskim z trenerem w zakresie projektu "PATHWAYS", w ramach programu pn. "Welcome to Poland"
- Usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci
- Usługa szkolenia: "Operator koparkoładowarki (wszystkie typy) kl.III z modułem ograniczania odpadów budowlanych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.