Ogłoszenie z dnia 2024-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00061412/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Część 1: Usuwanie usterek instalacji elektrycznych i piorunochronnych
Część 2: Remonty instalacji elektrycznych i piorunochronnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Nieruchomości
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271204971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 55
1.5.2.) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-330
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324787001
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: logistyka@mznjastrzebie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn.jastrzebie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/um_jastrzebiezdroj1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Część 1: Usuwanie usterek instalacji elektrycznych i piorunochronnychCzęść 2: Remonty instalacji elektrycznych i piorunochronnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee8cd52e-b8f1-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00248466
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017569/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Usuwanie usterek instalacji elektrycznych i piorunochronnych
1.1.9 Remonty instalacji elektrycznych i piorunochronnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00061412
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DL.4221.2.2024.AWP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 185099,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Wykonanie napraw instalacji elektrycznych, zlecanych każdorazowo przez Zamawiającego w budynkach mieszkalnych i użytkowych gminnych oraz w lokalach mieszkalnych i użytkowych gminnych, w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości – Wykazy budynków stanowią załączniki 1-3 do STWiOR (Załącznik nr 11 SWZ).4.5.3.) Główny kod CPV: 45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 75012,79 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie remontów instalacji elektrycznych w budynkach mieszkalnych i użytkowych gminnych oraz w lokalach mieszkalnych i użytkowych gminnych, w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości – Wykazy budynków stanowią załączniki 1-3 do STWiOR (Załącznik nr 11 do SWZ).4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 110086,77 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86703,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86703,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86703,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomala ANtoni Z.U.E. "TOM-ELEKTRO"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6331701099
7.3.3) Ulica: Libowiec 20
7.3.4) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 44-336
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMALA ANTONI Z.U.E."TOM-ELEKTRO" w spadku
jakie przetargi wygrała firma
TOMALA ANTONI Z.U.E."TOM-ELEKTRO" w spadku
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86703,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124990,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124990,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124990,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomala Antoni Z.U.E. "TOM-ELEKTRO"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6331701099
7.3.3) Ulica: Libowiec 20
7.3.4) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 44-336
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMALA ANTONI Z.U.E."TOM-ELEKTRO" w spadku
jakie przetargi wygrała firma
TOMALA ANTONI Z.U.E."TOM-ELEKTRO" w spadku
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124990,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-22INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Prace związane z poprawą bezpieczeństwa pieszych poprzez doświetlenie przejść dla pieszych - ul. Wyspiańskiego - ul. Piastów Jastrzębiu-Zdroju
- Wytwarzanie i dostawa posiłków dla pacjentów (dzieci w wieku od 1 do 18 lat) Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Jastrzębiu Zdroju
- Poprawa parametrów technicznych ul. Wiejskiej w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych i pomp ciepła na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- "Modernizacja SUW, sieci wodociągowej oraz kontrola rozbiorów wody w ramach projektu "Modernizacja oraz uruchomienie inteligentnych sieci wodociągowych w Gminie Małkinia Górna""
- Dostawa agregatów wody lodowej wraz z instalacją chłodniczą central wentylacyjnych.
- REMONTY WYKOŃCZENIOWE W ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI PIŃCZATA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN.: "REMONT I DOPOSAŻENIE INSTYTUCJI KULTURY"
- "Rozbudowa ośrodka sportowego przy ul. Sportowej 21 w Gliwicach" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.