Ogłoszenie z dnia 2023-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00170229/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej ul. Radwany nr 470421K w km od 1 + 678 do 2 + 668 w miejscowości Witanowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tomice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wadowicka 51
1.5.2.) Miejscowość: Tomice
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: (33) 823 35 98
1.5.8.) Numer faksu: (33) 823 35 98
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@tomice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tomice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tomice.logintrade.net/zapytania_email,123436,c779ad91ed73bf94ce4f6b4d19fd2b8f.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi gminnej ul. Radwany nr 470421K w km od 1 + 678 do 2 + 668 w miejscowości Witanowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ccb841e8-d46b-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00248502
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062475/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remont drogi gminnej ul. Radwany nr 470421K w km od 1 + 678 do 2 + 668 w miejscowości Witanowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00170229
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.2.5.2023.PP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Remont drogi gminnej ul. Radwany nr 470421K w km od 1 + 678 do 2 + 668 w miejscowości Witanowice”, zgodnie z przedmiarem robót, o którym mowa w Rozdziale I pkt 4.1 SWZ.
2. Na Wykonawcy ciąży obowiązek takiego zorganizowania pracy pracownikom, placu budowy oraz realizacji robót budowlanych i technologicznych, aby zapewnić jak najmniejszą uciążliwość dla mieszkańców posesji przyległych do drogi gminnej ul. Radwany w Witanowicach.
3. Wykonawca zobowiązuje się w ramach realizacji zamówienia do:
a) powiadomienia mieszkańców posesji przyległych do drogi o ewentualnych utrudnieniach w ruchu drogowym spowodowanych robotami budowlanymi w terminie min. 3 dni przed rozpoczęciem tych robót;
b) zabezpieczenia i oznakowania na swój koszt prowadzonych robót w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
4. W razie konieczności, jeśli realizacja robót wymagała będzie zamknięcia dla ruchu pojazdów samochodowych oraz pieszych, odcinka ul. Radwany objętego pracami remontowymi, Wykonawca zobowiązany jest w ramach zamówienia i na własny koszt do opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu, jego zatwierdzenia przez organy do tego wskazane przepisami prawa oraz do wprowadzenia zastępczej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem.
6. Zadanie współfinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg. Zgodnie z zawartą umową dofinansowania Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę rękojmi na wykonane roboty na okres trwałości zadania tj. 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót. Jest to minimalny wymagany okres rękojmi. Pożądany przez Zamawiającego okres rękojmi to 84 miesiące, licząc od daty odbioru końcowego robót.
7. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale IV SWZ (przedmiar robót), Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR), w Rozdziale III SWZ pn. Projektowane Postanowienia Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 794343,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 998998,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 794343,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRDM Wadowice Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 643-176-35-91
7.3.3) Ulica: Barwałd Dolny 76 A
7.3.4) Miejscowość: Barwałd Dolny
7.3.5) Kod pocztowy: 34-124
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 794343,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Przygotowanie trenu leśnego pod inwestycję drogową - Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 221 na odcinku Gdańsk - m. Nowa Karczma
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2025 roku
- Budowa drogi łączącej ul. Na Lotnisko z planowanym Centrum Szkolenia załóg Ryanair
- Remonty dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni z kostki brukowej położonych na terenie Gminy Koluszki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.