eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciężkowice"BUDOWA UJĘCIA I STACJI UZDATNIANIA WODY W CIĘŻKOWICACH"



Ogłoszenie z dnia 2023-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„BUDOWA UJĘCIA I STACJI UZDATNIANIA WODY W CIĘŻKOWICACH”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIĘŻKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661151

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tysiąclecia 19

1.5.2.) Miejscowość: Ciężkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-190

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48146285840

1.5.8.) Numer faksu: +48146285820

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ciezkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugciezkowice

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ciezkowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„BUDOWA UJĘCIA I STACJI UZDATNIANIA WODY W CIĘŻKOWICACH”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b241d15-dabe-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00248514

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061681/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa ujęcia wody i stacji uzdatniania wody w Ciężkowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00177801

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GI.271.31.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „BUDOWA UJĘCIA I STACJI UZDATNIANIA WODY W CIĘŻKOWICACH”.
Zakres przedmiotowy przedsięwzięcia realizowany będzie w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, który obejmuje opracowanie projektu budowlanego i realizację robót budowlano – montażowych w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pod nazwą „BUDOWA UJĘCIA I STACJI UZDATNIANIA WODY W CIĘŻKOWICACH – ETAP I”.
2. Zakres zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie zadania inwestycyjnego obejmującego budowę ujęcia wody powierzchniowej z rzeki Biała Tarnowska w m. Ciężkowice wraz ze stacją uzdatniania wody o wydajności 40 m3/h w oparciu o istniejącą stację uzdatniania wody głębinowej, które obejmuje:
a) prace projektowe,
b) roboty budowlano-montażowe obejmujące wykonanie ujęcia wód powierzchniowych wraz z pompowniami wody surowej i ścieków, budowę budynku stacji uzdatniania wody (stan surowy zamknięty), osadników wody surowej, zbiorników pośrednich na wodę, odstojników osadów, fundamentu pod agregat prądotwórczy, sieci i przyłącza wodociągowego, przyłącza kanalizacji popłuczyn i osadów, kanalizacji technologicznej ze zbiornikiem bezodpływowym, zagospodarowania terenu: droga, place manewrowe, chodniki, zieleń, ogrodzenie.
Etap I nie obejmuje wykonania prac wykończeniowych budynku SUW oraz dostawy, montaż i uruchomienia wyposażenia technologicznego SUW i pompowni wraz z instalacjami elektrycznymi, AKPiA, agregatem prądotwórczym i instalacją fotowoltaiczną.
Szczegółowy zakres zamówienia:
1) uzyskanie wszelkich niezbędnych i wymaganych przepisami prawa dokumentów (w tym decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego), uzgodnień, pozwoleń i decyzji (w tym mapy do celów projektowych, zgody na wycinkę drzew), wykonanie ekspertyz, pomiarów i badań koniecznych do prawidłowej realizacji prac projektowych, wraz z uiszczeniem opłat z tym
związanych;
2) Wykonanie i zatwierdzenie u Zamawiającego szczegółowej koncepcji budowy (zawierającej co najmniej: bilans wody, obliczenia, plan zagospodarowania terenu, schemat technologiczny, wstępny dobór materiałów i komponentów, lokalizację, standardy materiałowe, itp.) wraz z wykonaniem badań technologicznych procesu uzdatniania wody weryfikujących założenia procesowe przyjęte w koncepcji;
3) wykonanie projektu budowlanego (dla etapu I i II) (projekt zagospodarowania działki, projekt architektoniczno – budowlany oraz projekt techniczny), projektu wykonawczego we wszystkich branżach wraz z projektami przyłączy, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) dla zakresu dokumentacji projektowej w każdej
branży, przedmiarów robót dla każdej branży, kosztorysów inwestorskich dla każdej branży;
4) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych i wymaganych przepisami prawa uzgodnień, pozwoleń i decyzji (w tym pozwolenia na budowę) oraz dokonania zgłoszeń robót budowlanych i innych koniecznych do prawidłowej realizacji robót budowlanych;
5) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (plan BIOZ);
6) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanego i zatwierdzonego projektu budowlanego oraz dokonanych
zgłoszeń zamiaru budowy – dla etapu I;
7) przeniesienie praw autorskich oraz sprawowanie nadzoru autorskiego;
8) przygotowanie dokumentacji powykonawczej budynku i przekazanie jej Zamawiającemu;
3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, na okres min 2 lat (24 miesięcy).
4. Zamawiający umożliwia przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca robót, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji i rozliczenia przedmiotu umowy. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca.
5. W ramach zamówienia należy wykonać prace projektowe, roboty budowlane i czynności określone w dokumentacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6384930,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6384930,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6384930,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PBC spółka z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BUDOWNICTWO I NIERUCHOMOŚCI Jakub Broszkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681964819

7.3.3) Ulica: ul. Brodzińskiego 68

7.3.4) Miejscowość: Bochnia

7.3.5) Kod pocztowy: 32-700

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie robót konstrukcyjnych i technologicznych przez Budownictwo
i Nieruchomości Broszkiewicz Przemysław z siedzibą ul. Brodzińskiego 68, 32-700 Bochnia


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6384930,0 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.