Ogłoszenie z dnia 2024-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00008022/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg w miejscowości Słodkowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Suchań
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pomorska 72
1.5.2.) Miejscowość: Suchań
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-132
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 915624015
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@suchan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.suchan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f8ea9401-a59f-11ee-948d-82b0c04ef8501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg w miejscowości Słodkowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8ea9401-a59f-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00248528
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002684/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa dróg w miejscowości Słodkowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00008022
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZK.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie obejmuje przebudowę dróg w miejscowości Słodkowo. Przebudowa obejmuje wykonanie nawierzchni jezdni z mas mineralno-bitumicznych na dwóch odcinkach drogi w miejscowości o łącznej dł. ok. 1 km oraz robót towarzyszących. Inwestycja będzie miała pozytywny wpływ na sytuację mieszkańców w miejscowości Słodkowo co pozwoli na poprawę jakości i poziomu ich życia w zakresie dostępu do infrastruktury drogowej, która pozwoli na wzrost bezpieczeństwa wszystkich uczestników w ruchu drogowym na przebudowanych odcinkach dróg. Planowana inwestycja stanowić będzie II etap przebudowy dróg w m. Słodkowo.
2. Zamówienie obejmuje:
1) roboty przygotowawcze,
2) roboty ziemne,
3) regulacja pionowa urządzeń,
4) podbudowy,
5) nawierzchnie,
6) elementy ulic,
7) roboty wykończeniowe.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji dołączonej do SWZ:
1) dokumentacja projektowa – załącznik nr 6,
2) przedmiar robót – załącznik nr 7,
3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 8,
4) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 10.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1685275,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2220217,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1685275,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-DRÓG DRAWSKO POMORSKIE S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330917763
7.3.3) Ulica: Podmiejska
7.3.4) Miejscowość: Drawsko Pomorskie
7.3.5) Kod pocztowy: 78-500
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część robót drogowych. Nazwy podwykonawców nie są znane.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1685275,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SUCHAŃ
więcej: przetargi SUCHAŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Jodłowej oraz części ul. Św. Jana Pawła II
- Zaprojektowanie i budowa pawilonu dydaktycznego P-7 w technologii kontenerowej dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- "Budowa Samorządowego Żłobka Miasta Rumi przy ul. Reja w Rumi w formule zaprojektuj i wybuduj".
- Rozbiórka istniejących budynków oraz budowa budynku żłobka publicznego przy ul. Prusa w Ząbkach wraz z infrastrukturą i wyposażeniem
- Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ulic Morcinka i Brożka w Cieszynie
- Rozbudowa skrzyżowania ul. Braci Mieroszewskich z ul. Kasprzaka wraz z rozbudową fragmentu ul. Kasprzaka w ramach zadania pn.: Przebudowa ul. Kasprzaka w Sosnowcu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.