Ogłoszenie z dnia 2022-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00212125/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług przez specjalistów ds. integracji uchodźców oraz asystentów wspierających w ramach projektu Świętokrzyskie dla Ukrainy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Skarżyski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konarskiego 20
1.5.2.) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-110
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@skarzysko.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://skarzysko.powiat.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług przez specjalistów ds. integracji uchodźców oraz asystentów wspierających w ramach projektu Świętokrzyskie dla Ukrainy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3de12a15-ed91-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00248558
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029353/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Świadczenie usług przez specjalistów ds. integracji uchodźców oraz asystentów wspierających w ramach projektu Świętokrzyskie dla Ukrainy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 - 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00212125/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM.272.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przez specjalistę ds. integracji uchodźców w Centrum Pomocy Uchodźcom (CPU) z siedzibą w Skarżysku – Kamiennej przy ul. Plac Floriański 1/303 realizowanych w ramach projektu „Świętokrzyskie dla Ukrainy”.2. Usługa wykonywana przez specjalistę ds. integracji realizowana będzie w biurze Centrum Pomocy Uchodźcom (CPU) oraz na terenie powiatu skarżyskiego i województwa świętokrzyskiego. Specjalista odpowiedzialny będzie w szczególności za koordynowanie prac Centrum Pomocy Uchodźcom oraz za opracowywanie ścieżki integracyjnej, pomoc w przygotowaniu CV, koordynowanie niezbędnej pomocy dla asystentów wspierających, prowadzenie grafiku wizyt (porady psychologiczne oraz porady prawne), określanie niezbędnej pomocy socjalno-bytowej dla uczestników projektu, organizację imprez i wyjazdów integracyjnych. CPU będzie czynne od poniedziałku do soboty.
3. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98350000-1 - Usługi świadczone na rzecz społeczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 94592,73 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przez specjalistę ds. integracji uchodźców w Centrum Pomocy Uchodźcom (CPU) z siedzibą w Skarżysku – Kamiennej przy ul. Plac Floriański 1/303 realizowanych w ramach projektu „Świętokrzyskie dla Ukrainy”.2. Usługa wykonywana przez specjalistę ds. integracji realizowana będzie w biurze Centrum Pomocy Uchodźcom (CPU) oraz na terenie powiatu skarżyskiego i województwa świętokrzyskiego. Specjalista odpowiedzialny będzie w szczególności za koordynowanie prac Centrum Pomocy Uchodźcom oraz za opracowywanie ścieżki integracyjnej, pomoc w przygotowaniu CV, koordynowanie niezbędnej pomocy dla asystentów wspierających, prowadzenie grafiku wizyt (porady psychologiczne oraz porady prawne), określanie niezbędnej pomocy socjalno-bytowej dla uczestników projektu, organizację imprez i wyjazdów integracyjnych. CPU będzie czynne od poniedziałku do soboty.
3. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 73200000-4 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98350000-1 - Usługi świadczone na rzecz społeczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 94592,73 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przez asystenta wspierającego w Centrum Pomocy Uchodźcom (CPU)z siedzibą w Skarżysku – Kamiennej przy ul. Plac Floriański 1/303 realizowanych w ramach projektu „Świętokrzyskie dla Ukrainy”.
2. Usługa wykonywana przez asystenta wspierającego realizowana będzie w biurze Centrum Pomocy Uchodźcom (CPU) oraz na terenie powiatu skarżyskiego i województwa świętokrzyskiego. Osoby te będą odpowiedzialne w szczególności
za wsparcie uczestników projektu po wytyczeniu ścieżki integracyjnej, np. poprzez pomoc w urzędach, ośrodkach medycznych, bankach. Osoby te świadczyć będą także pomoc
w zakresie asystowania podczas porad prawnych i psychologicznych, wsparcia socjalno-bytowego, podczas organizacji kursów językowych i zawodowych, a także wspomagać realizację projektu w zakresie organizacji zadań integracji społecznej.
3. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98350000-1 - Usługi świadczone na rzecz społeczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 94592,73 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przez asystenta wspierającego w Centrum Pomocy Uchodźcom (CPU)z siedzibą w Skarżysku – Kamiennej przy ul. Plac Floriański 1/303 realizowanych w ramach projektu „Świętokrzyskie dla Ukrainy”.
2. Usługa wykonywana przez asystenta wspierającego realizowana będzie w biurze Centrum Pomocy Uchodźcom (CPU) oraz na terenie powiatu skarżyskiego i województwa świętokrzyskiego. Osoby te będą odpowiedzialne w szczególności
za wsparcie uczestników projektu po wytyczeniu ścieżki integracyjnej, np. poprzez pomoc w urzędach, ośrodkach medycznych, bankach. Osoby te świadczyć będą także pomoc
w zakresie asystowania podczas porad prawnych i psychologicznych, wsparcia socjalno-bytowego, podczas organizacji kursów językowych i zawodowych, a także wspomagać realizację projektu w zakresie organizacji zadań integracji społecznej.
3. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98350000-1 - Usługi świadczone na rzecz społeczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 94592,73 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przez asystenta wspierającego w Centrum Pomocy Uchodźcom (CPU)z siedzibą w Skarżysku – Kamiennej przy ul. Plac Floriański 1/303 realizowanych w ramach projektu „Świętokrzyskie dla Ukrainy”.
2. Usługa wykonywana przez asystenta wspierającego realizowana będzie w biurze Centrum Pomocy Uchodźcom (CPU) oraz na terenie powiatu skarżyskiego i województwa świętokrzyskiego. Osoby te będą odpowiedzialne w szczególności
za wsparcie uczestników projektu po wytyczeniu ścieżki integracyjnej, np. poprzez pomoc w urzędach, ośrodkach medycznych, bankach. Osoby te świadczyć będą także pomoc
w zakresie asystowania podczas porad prawnych i psychologicznych, wsparcia socjalno-bytowego, podczas organizacji kursów językowych i zawodowych, a także wspomagać realizację projektu w zakresie organizacji zadań integracji społecznej.
3. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98350000-1 - Usługi świadczone na rzecz społeczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 94592,73 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116348,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116348,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116348,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Beata Wojciechowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000000000
7.3.4) Miejscowość: Skarżysko - Kamienna
7.3.5) Kod pocztowy: 26-110
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116348,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116348,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116348,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116348,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Wisowaty
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000000000
7.3.4) Miejscowość: Skarżysko - Kamienna
7.3.5) Kod pocztowy: 26-110
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116348,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116348,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116348,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116348,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Michalska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000000000
7.3.4) Miejscowość: Skarżysko - Kamienna
7.3.5) Kod pocztowy: 26-110
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116348,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w części dotyczącej zadania nr 4 na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Na skutek poprawienia oczywistej omyłki rachunkowej oferta Wykonawcy opiewa na kwotę brutto 151.148,00 zł. Natomiast kwota, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na to zadanie wynosi 116.349,05 zł.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116348,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116348,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116348,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Patrycja Nagalska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000000000
7.3.4) Miejscowość: Skarżysko - Kamienna
7.3.5) Kod pocztowy: 26-110
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116348,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.