Ogłoszenie z dnia 2024-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00105148/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury kulturalnej na terenie gminy Sienno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA SIENNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223994
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 36/40
1.5.2.) Miejscowość: Sienno
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-350
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48/3786011
1.5.8.) Numer faksu: 48/3786134
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@sienno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.sienno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-753d2916-ca54-11ee-875e-a22221c84ba71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa infrastruktury kulturalnej na terenie gminy Sienno2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-753d2916-ca54-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00248647
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048817/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa infrastruktury kulturalnej na terenie gminy Sienno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00105148
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KIR.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1920574,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót w ramach zadania pn.: „Budowa infrastruktury kulturalnej na terenie gminy Sienno”.
Planowana inwestycja ma na celu budowę nowych budynków z przeznaczeniem na funkcję świetlic wiejskich wraz z wyposażeniem w miejscowościach Eugeniów oraz Nowa Wieś. W ramach zadania zaplanowano budowę dwóch nowych budynków świetlic wiejskich wraz z instalacjami wewnętrznymi i przyłączami. W ramach zadania zostaną wykonane dojazdy i dojścia do budynku wraz z ciągiem komunikacyjnym.
Świetlica Eugeniów gmina Sienno.
Przedmiotem inwestycji jest budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z instalacjami wewnętrznymi (wod.-kan., c.o., eN), przyłączem wody, kanalizacji sanitarnej ze szczelnym zbiornikiem na nieczystości ciekłe o poj. 10 m3 z utwardzeniem terenu wg projektu zagospodarowania terenu. Projektowany obiekt to budynek wolnostojący, parterowy z nieużytkowym strychem, niepodpiwniczony. Budynek
o konstrukcji tradycyjnej murowej z dachem wielospadowym o nachyleniu 25° pokryty blachą dachówkową. Budynek będzie pełnił funkcję centrum społeczno-kulturalnego oraz miejsca rekreacji
i aktywizacji społeczności lokalnej.
Charakterystyczne parametry techniczne projektowanego obiektu.
- Powierzchnia zabudowy - 219,72 m2
- Powierzchnia użytkowa - 183,15 m2
- Kubatura brutto - 963,10 m2
- Wysokość pomieszczeń - 3,00m
- Ilość kondygnacji - 1 kondygnacja nadziemna (parter)
W ramach inwestycji należy rozebrać nieużytkowany budynek świetlicy wiejskiej. Stan techniczny budynku umożliwia bezpieczną rozbiórkę metodą ręczną lub przy użyciu ciężkiego sprzętu budowlanego. Istniejący budynek przeznaczony do rozbiórki o wymiarach 7,40 x 15,80m z gankiem od strony zachodniej (wymiary ganku 2,30x2,70).
Zaprojektowano powierzchnie utwardzone, które obejmują wykonanie dojść, dojazdów do budynku
i parkingu przeznaczonego dla pojazdów osobowych oraz opaski od strony południowej i wschodniej budynku. Nawierzchnia dojść, dojazdów i parkingu o powierzchni ~275,0m2 została zaprojektowana
z kostki brukowej na podbudowie z kruszywa i gruncie stabilizowanym cementem. Nawierzchnia opaski odwadniającej o szerokości 0,8m oraz fragment stanowiący dojście przeznaczone wyłącznie dla ruchu pieszego o powierzchni ~85,0m2 została zaprojektowana z kostki brukowej na podsypce cementowo-piaskowej.
Szczegółowy zakres prac budowalnych został określony w projekcie budowlanym i przedmiarze robót który stanowi element pomocniczy. Wykonawca może dokonać wizji w trenie i dokładnie zapoznać się z dokumentacją budowlaną w przypadku nie ujęcie w przedmiarze robót prac niezbędnych do wykonania zadania zgodnie z dokumentacją w wycenie należy uwzględnić wszystkie niezbędne prace do wykonania przedmiotu zamówienia.
Świetlica Nowa Wieś gmina Sienno.
Przedmiotem jest budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z instalacjami wewnętrznymi (wod.-kan., c.o., eN) przyłączem wody, kanalizacji sanitarnej ze szczelnym zbiornikiem na nieczystości ciekłe o poj. 10 m3 z utwardzeniem terenu wg projektu zagospodarowania terenu. Projektowany budynek będzie stanowił centrum społeczno-kulturalne oraz miejsce rekreacji i aktywizacji społeczności lokalnej. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest na działce nr ewid. 621/1 (obr. 19) położonej
w miejscowości Nowa Wieś w gminie Sienno.
Projektowany obiekt to budynek wolnostojący, parterowy z nieużytkowym strychem, niepodpiwniczony. Budynek o konstrukcji tradycyjnej murowej z dachem wielospadowym o nachyleniu 25° pokryty blachą dachówkową.
Charakterystyczne parametry techniczne obiektu.
• Powierzchnia zabudowy - 219,72 m²
• Powierzchnia użytkowa - 183,15 m²
• Kubatura brutto - 963,10 m³
• Wysokość pomieszczeń - 3,00m
• Ilość kondygnacji – 1 kondygnacja nadziemna (parter)
Zaprojektowano powierzchnie utwardzone, które obejmują wykonanie dojść, dojazdów do budynku
i parkingu przeznaczonego dla pojazdów osobowych oraz opaski od strony południowej i wschodniej budynku. Nawierzchnia dojść, dojazdów i parkingu o powierzchni ~445,0m2 została zaprojektowana
z kostki brukowej na podbudowie z kruszywa i gruncie stabilizowanym cementem.
Szczegółowy zakres prac budowalnych został określony w projekcie budowlanym i przedmiarze robót który stanowi element pomocniczy. Wykonawca może dokonać wizji w trenie i dokładnie zapoznać się z dokumentacją budowlaną w przypadku nie ujęcie w przedmiarze robót prac niezbędnych do wykonania zadania zgodnie z dokumentacją w wycenie należy uwzględnić wszystkie niezbędne prace do wykonania przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien
45261400-8 - Pokrywanie
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45317100-3 - Instalowanie elektrycznych urządzeń pompowych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1875810,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2410000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1875810,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Robert Grzyb"INTEGRA" Przedsiębiorstwo Usługowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670786898
7.3.3) Ulica: Botaniczna, 13
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) PHU Atex Elektro, R. Strojny, T. Strojny S.C. w zakresie instalacji elektrycznych.
2) Skrobisz Sylwester "SYSTEM-BUD" w zakresie robót budowlanych tj.: fundamenty, mury, elewacja, dach.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Robert Grzyb INTEGRA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
jakie przetargi wygrała firma
Robert Grzyb INTEGRA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1875810,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1604C w KM 0+000 -1+728 poprzez budowę drogi dla rowerów o dł. 1593 mb.
- Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025" - postępowanie drugie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 311104W - Kossobudy 4 w miejscowości Kossobudy, gmina Raciąż oraz Przebudowa drogi gminnej Nr 311109W Kossobudy - Żychowo nr ewid. działki 15 w m. Kossobudy.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Poprawa gospodarki wodnej w Rozkopaczewie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.