Ogłoszenie z dnia 2022-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00171837/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont magazynu zbożowego - ZDOO Kochcice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych
1.3.) Oddział zamawiającego: Stacja Doświadczalna Oceny Odmian w Pawłowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 30163140800079
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wiejska 25
1.5.2.) Miejscowość: Toszek
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-180
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sdoo@pawlowice.coboru.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pawlowice.coboru.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pawlowice.coboru.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badanie i rejestracja odmian roślin uprawnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont magazynu zbożowego - ZDOO Kochcice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d2e649e-da72-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00248665
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045491/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont magazynu zbożowego - ZDOO Kochcice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00171837/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZK-3/05/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 224875,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Rozbiórka pod budowę ze żwirobetonu2. Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km
3. Wykopy liniowe o ścianach pionowych pod fundamenty w gruntach suchych kategoria II-IV z wydobyciem urobku łopatą lub wyciągiem ręcznym; głębokość do 1,05 m, szerokość 0,8-1,5 m
4. Przygotowanie i montaż zbrojenia elementów budynków i budowli – pręty żebrowane o średnicy 12 mm
5. Wykonanie stóp fundamentowych betonowych o objętości do 1 m3
6. Wykonanie podsypki piaskowej z zagęszczeniem mechanicznym – 3 cm grubość warstwy po zagęszczeniu
7. Wykonanie podsypki piaskowej z zagęszczeniem mechanicznym - za każdy dalszy 1 cm grubość warstwy po zagęszczeniu
Krotność = 12
8. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej z folii PCW szerokiej na sucho
9. Wykonanie podkładów betonowych w budownictwie przemysłowym przy zastosowaniu pompy do betonu na podłożu gruntowym
10. Wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej poziomej z folii PCW szerokiej na sucho
Krotność = 2
11. Wykonanie posadzki betonowej
12. Osadzenie drobnych elementów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 175503,07 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Rozebranie elementów stropów drewnianych – ślepych pułapów2. Rozebranie elementów stropów drewnianych – belek stropowych o przekroju do 300 cm2
3. Rozebranie obicia ścian drewnianych z desek nieotynkowanych na styk
4. Demontaż elementów konstrukcyjnych dachu – słupy
5. Demontaż elementów konstrukcyjnych dachu – zastrzały
6. Montaż zastrzałów przekrój poprzeczny drewna do 180 cm2 z tarcicy nasyconej
7. Montaż kleszczy przekrój poprzeczny drewna do 180 cm2 z tarcicy nasyconej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45422000-1 - Roboty ciesielskie
4.5.5.) Wartość części: 49372,06 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149559,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149559,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149559,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD USŁUGOWO-BUDOWLANY RAFAŁ BARTYLA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5761531009
7.3.4) Miejscowość: Olesno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO-BUDOWLANY RAFAŁ BARTYLA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO-BUDOWLANY RAFAŁ BARTYLA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149559,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58505,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58505,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58505,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BARDORZ ALOJZY ZAKŁAD USŁUGOWO HANDLOWY "BARDORZ"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5761015199
7.3.4) Miejscowość: Kościeliska
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE BARDORZ ALOJZY
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE BARDORZ ALOJZY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58505,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI TOSZEK
- Zakup bonów towarowych dla pracowników SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku
- Dostawa nawozów - część III
więcej: przetargi TOSZEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.