Ogłoszenie z dnia 2022-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00019350/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-14
- 2022/BZP 00038401/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-27
- 2022/BZP 00053919/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-10
- 2022/BZP 00061022/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przystosowanie Ratusza na Biuro Obsługi Miasta
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAROCIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854702
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: AL. NIEPODLEGŁOŚCI 10
1.5.2.) Miejscowość: Jarocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627499500
1.5.8.) Numer faksu: 627472225
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@jarocin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jarocin.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przystosowanie Ratusza na Biuro Obsługi Miasta2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07e3c92a-751e-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00248685
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009013/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Przystosowanie Ratusza na Biuro Obsługi Miasta realizowanego w ramach projektu pn."Jarocin - Miastem Jutra" w ramach Programu Rozwój Lokalny finansowanego ze środków Norewskiego Mechanizmu (...)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest finansowane częściowo ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00019350/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR-RGK.271.1.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 8437679,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja zamówienia p.n.: „Przystosowanie Ratusza na Biuro Obsługi Miasta”
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
Program Funkcjonalno-Użytkowy – część II SWZ,
Projektowane postanowienia umowy – część IV SWZ.
1.3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Główny kod:
45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków
Dodatkowe kody:
1320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45400000- 1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
1.4. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP.
1.5. Wykonawca zobowiązany jest udostępnić plac budowy celem wykonania przebudowy iluminacji świetlnej Ratusza w Jarocinie przez Wykonawcę wybranego przez „Zakład Usług Komunalnych” Sp. z o.o. w Jarocinie.
1.6. Zamawiający informuję, iż dane postępowanie przetargowe obejmuje wykonanie projektu systemu multimedialnego oraz wykonanie niezbędnego okablowania, projektu systemu nagłośnieniowego oraz wykonanie niezbędnego okablowania, bez dostawy urządzeń aktywnych takich jak projektory, ekran, monitor, matryca wideo, mikrofony, matryca audio, wzmacniacz, głośniki.
Opis szczegółowych wymagań w zakresie pomieszczeń stanowi Załącznik nr 2 do PFU (zaktualizowany).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13885224,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14243400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13885224,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SŁAW - BUD SŁAWOMIR KOBYLSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 617-174-30-24
7.3.3) Ulica: GRANICZNA 23
7.3.4) Miejscowość: BACHORZEW
7.3.5) Kod pocztowy: 63-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13885224,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4186P Stęgosz - Chrzan
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Jarocińskiego przy użyciu mieszanek min. - bit. na gorąco oraz emulsją i grysami wyk. remonterem drogowym typu "patcher"
- Mechaniczne zamiatanie dróg gminnych o nawierzchni utwardzonej oraz ścieżek rowerowych na terenie Gminy Jarocin wraz z zagospodarowaniem odpadu powstałego w wyniku świadczonej usługi
- Przebudowa budynku szkoły w Potarzycy wraz z adaptacją części szkoły na żłobek
- "Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w miejscowości Jarocin"
- Przebudowa budynku głównego Szpitala Powiatowego w Jarocinie- II piętro na potrzeby funkcjonowania Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w formule zaprojektuj i wybuduj.
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko-Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 1 w Wieruszowie przy ul. Fabrycznej
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Jazowsku"
- Rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej nad Zbiornikiem Jeziorsko w gm. Pęczniew
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ NA REMONT BUDYNKU NR 16 WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ Z PRZEZNACZENIEM NA MAGAZYN TECHNICZNY NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO W KAZUNIU NOWYM
- Wykonanie dokumentacji projektowych dla inwestycji na terenie miasta Iławy II
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.