Ogłoszenie z dnia 2021-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00223831/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Budowa świetlicy wiejskiej w Aleksandrowie Czwartym (dostawa materiałów - część I)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ALEKSANDRÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369043
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleksandrów Drugi 380
1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-408
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 6875002
1.5.8.) Numer faksu: 84 6875321
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ealeksandrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugaleksandrow.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://aleksandrow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa świetlicy wiejskiej w Aleksandrowie Czwartym (dostawa materiałów - część I)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-988a726a-275b-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00248686
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002002/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa materiałów budowlanych dla inwestycji budowy świetlicy w Aleksandrowie Czwartym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00223831/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGK.271.11.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 39865,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych do wykonania dźwigarów więźby dachowej dla inwestycji budowy świetlicy wiejskiej wraz z wew. instalacją wod.-kan., c.o.
i elektryczną, z lokalizacją na działkach 880/2, 881/1, 882/1 w miejscowości Aleksandrow Czwarty.
Elementy z poz. 1-13 w tabeli poniżej wykonane z drewna konstrukcyjnego klasy C24 zaimpregnowanego do N.R.O. wg zaleceń producenta środka impregnacyjnego.
Lp. Nazwa materiału budowlanego Jedn. Ilość
1 Tarcica obrzynana gr. 3,2 cm, szer. 16 cm, długość 815 cm szt 70
2 Tarcica obrzynana gr. 3,2 cm, szer. 16 cm, długość 415 cm szt 70
3 Tarcica obrzynana gr. 3,2 cm, szer. 16 cm, długość 725 cm szt 140
4 Tarcica obrzynana gr. 3,8 cm, szer. 16 cm, długość 260 cm szt 128
5 Tarcica obrzynana gr. 3,8 cm, szer. 16 cm, długość 350 cm szt 64
6 Tarcica obrzynana gr. 3,8 cm, szer. 16 cm, długość 130 cm szt 64
7 Tarcica obrzynana gr. 3,8 cm, szer. 16 cm, długość 205 cm szt 130
8 Tarcica obrzynana gr. 3,8 cm, szer. 16 cm, długość 300 cm szt 140
9 Tarcica obrzynana gr. 3,8 cm, szer. 16 cm, długość 400 cm szt 70
10 Tarcica obrzynana gr. 3,8 cm, szer. 16 cm, długość 500 cm szt 12
11 Tarcica obrzynana gr. 3,2 cm, szer. 12 cm, długość 275 cm szt 140
12 Tarcica obrzynana gr. 3,2 cm, szer. 12 cm, długość 365 cm szt 140
13 Krawędziak 14x14 cm, długość 600 cm szt 10
14 Tarcica obrzynana gr. 2,5 cm, szer. 14-18 cm, długość 350-400 cm m3 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 03410000-7 - Drewno
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51752,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51752,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51752,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LIDER Z.LEKAN, S.MAŁEK, D.MATWIS sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9181905352
7.3.3) Ulica: Krzeszowska
7.3.4) Miejscowość: Biłgoraj
7.3.5) Kod pocztowy: 23-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LIDER Z.LEKAN, S.MAŁEK, D.MATWIS SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
LIDER Z.LEKAN, S.MAŁEK, D.MATWIS SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51752,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.