Ogłoszenie z dnia 2024-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00058926/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-23
- 2024/BZP 00087933/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-02
- 2024/BZP 00190530/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa żłobka miejskiego przy ul. Kazimierza Wielkiego w Oleśnicy w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO OLEŚNICA - ZAKŁAD BUDYNKÓW KOMUNALNYCH W OLEŚNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931022162
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 13
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zbk.olesnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zbk.olesnica.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa żłobka miejskiego przy ul. Kazimierza Wielkiego w Oleśnicy w formule „zaprojektuj i wybuduj”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a0a3937-b926-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00248706
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
A4.2.1. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat (żłobki, kluby dziecięce) w ramach MALUCH+, Krajowy Plan Odbudowy ; Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022–20292.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00058926
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MT.481.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie budynku żłobka miejskiego, wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Kazimierza Wielkiego w Oleśnicy. Obiekt zlokalizowany będzie na działkach nr 66,67,68, 69 AM-52, 24/1 AM-25 obręb Oleśnica. Budynek żłobka miejskiego stanowić będzie obiekt 1 kondygnacyjny parterowy, niepodpiwniczony o powierzchni zabudowy 828,20 m2 i powierzchni użytkowej 720,20m2. W żłobku powstaną sale dla łącznie 100 dzieci. Technologia wykonania żłobka tradycyjna, murowana. Zadanie zostanie dofinansowane
z programu Maluch + 2022-2029.
3.2. Etap I – Opracowanie pełnej dokumentacji technicznej, zakres prac obejmuje w szczególności:.
1) W zakresie organizacji prac projektowych:
a) dokonanie wspólnie z przedstawicielem Zamawiającego oględzin terenu, weryfikacji dla potrzeb projektowych założeń podanych w SWZ, umowie i PFU oraz dokonanie analiz niezbędnych do rozwiązań zagadnień i wykonania czynności związanych ze sporządzeniem dokumentacji projektowej;
b) udział w naradach technicznych organizowanych w siedzibie Zamawiającego projektanta projektu budowlanego lub wykonawczego, jak również projektanta branżowego według potrzeb realizacyjnych nie rzadziej, niż raz na dwa tygodnie;
c) zapewnienie osobistego stawiennictwa projektanta branżowego albo jego
upoważnionego do podejmowania decyzji przedstawiciela w przypadku powiadomienia o takiej potrzebie przez Zamawiającego.
2) W zakresie materiałów przedprojektowych:
a) uzyskanie lub aktualizacja wszystkich wymaganych prawem warunków przyłączenia, zabezpieczenia lub likwidacji kolizji projektowanych obiektów z istniejącym uzbrojeniem działki wynikających ze specyfiki opracowania projektowego, w tym od administratorów sieci, zarządców dróg lub obiektów;
b) sporządzenie projektu organizacji terenu robót (placu budowy) z uwzględnieniem etapowania robót i koniecznością zapewnienia podstawowego funkcjonowania obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie robót poprzez zapewnienie im dojścia i dojazdu;
c) Strony będą uzgadniały funkcjonalność i standard wykończenia obiektu. Nie dopuszcza się sytuacji, aby w tym zakresie Wykonawca narzucał swoje rozwiązania projektowe bez akceptacji Zamawiającego.
3) W zakresie opracowań geodezyjnych:
a) sporządzenie map do celów projektowych zawierających wszystkie wskazane przez projektanta naniesienia niezbędne do wykonania dokumentacji projektowej w tym oznaczenia literowe i graficzne oraz klauzule właściwych ośrodków dokumentacji geodezyjnej;
b) pozyskanie aktualnych wypisów z rejestru gruntów niezbędnych do wykonania dokumentacji (o ile wymagane).
4) W zakresie koncepcji architektoniczno-przestrzennej:
a) wykonanie koncepcji architektoniczno-przestrzennej uwzględniającej:
- założenia programu funkcjonalno-użytkowego
- uzgodnienia poczynione przez strony dotyczące rozwiązań funkcjonalnych,
- uwagi Zamawiającego złożone do proponowanych rozwiązań,
- pozyskane w etapie przedprojektowym wymagania branżowe od zarządcy dróg, administratorów urządzeń obcych i innych podmiotów uzgadniających,
- jednoznacznie wskazanie kolizji z obowiązującymi przepisami prawa i normami budowlanymi. W każdym przypadku, gdy materiały Zamawiającego będą pozostawały w kolizji z obowiązującymi przepisami prawa lub normami budowlanymi, bądź też z innych przyczyn ich uwzględnienie nie będzie pozwalało na prawidłowe, wedle najlepszej wiedzy Wykonawcy, wykonanie umowy, Wykonawca zobowiązany jest zaproponować rozwiązanie zamienne w tym uzyskanie odstępstw od obowiązujących przepisów,
- automatyczny system zarządzania energią w budynku żłobka (według wytycznych do automatycznego zarządzania energią budynku żłobka);
b) uzgodnienie koncepcji z Zamawiającym i po jej wykonaniu zatwierdzenie zgodnie z terminami określonymi w niniejszej umowie.
c) uzyskanie pisemnej klauzuli zatwierdzającej umożliwiającej dalsze kontynuowanie prac projektowych przez Wykonawcę;
d) w przypadku gdy Zamawiający wskaże wady złożonej koncepcji lub zgłosi do niej uwagi,
Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia zgłoszonych wad i uwzględnienia uwag w przedmiotowej dokumentacji;
e) przeniesienie praw autorskich do koncepcji na wszystkich polach działania opisanych w niniejszej umowie.
5) W zakresie projektów budowlanych:
a) wykonanie pełno branżowych projektów dla projektowanych w ramach zamierzenia inwestycyjnego obiektów, uwzględniającego pozyskane w etapie przedprojektowym wymagania branżowe od zarządców urządzeń obcych i dróg;
b) uzyskanie dla projektów wszystkich wymaganych prawem ostatecznych i prawomocnych, opinii, sprawdzeń i uzgodnień w formie klauzul, pism, postanowień w tym synchronizacyjnych lub decyzji wynikających ze specyfiki opracowywanych projektów;
c) wykonanie planu bioz dla robót objętych projektem budowlanym;
d) wykonanie specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych;
e) wykonanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich;
f) przeniesienie praw autorskich do projektu budowlanego na wszystkich polach działania opisanych w niniejszej umowie.
6) W zakresie pozyskania w imieniu inwestora decyzji pozwolenia na budowę:
a) pozyskanie od Zamawiającego oświadczeń o posiadanym prawie dysponowania nieruchomością na cele budowlane;
b) przygotowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego kompletnego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę;
c) nieodpłatne, bezzwłoczne dokonanie poprawek w przedmiocie umowy w przypadku wystąpienia z takim uzasadnionym żądaniem przez organ administracji państwowej na etapie postępowania o pozwolenia na budowę robót budowlanych objętych dokumentacją.
7) W zakresie projektów wykonawczych
a) wykonanie wielobranżowych projektów wykonawczych stanowiących uzupełnienie projektów budowlanych, w tym projektów zabezpieczenia wykopów i pompowania wody, jeśli zaistnieje taka potrzeba; w tym automatyczny system zarządzania energią w budynku żłobka (według wytycznych do automatycznego zarządzania energią budynku żłobka);
b) uzyskanie dla projektów wykonawczych wszystkich wymaganych prawem ostatecznych i prawomocnych, opinii, sprawdzeń i uzgodnień w formie klauzul, pism, postanowień lub decyzji wynikających ze specyfiki opracowywanego projektu wykonawczego;
c) przeniesienie praw autorskich do projektu wykonawczego na wszystkich polach działania opisanych w niniejszej umowie.
8) W zakresie opracowań i czynności dodatkowych:
a) sporządzenie na wezwanie pisemnych raportów dokumentujących przyczyny przerwania lub zaniechania wykonywania dokumentacji lub jej części;
b) wyjaśnianie wątpliwości dotyczących przyjętych w projekcie rozwiązań;
c) organizowanie w siedzibie Zamawiającego rad budowy z jego udziałem, nie rzadziej niż raz dwa tygodnie
d) sporządzanie lub uzgadnianie indywidualnej dokumentacji technicznej dotyczącej zastosowania w projekcie wyrobów lub materiałów budowlanych.
9) Dokumentację projektową należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze zasadami sztuki budowlanej, technologią, Polskimi Normami Budowlanymi oraz z zaleceniami Zamawiającego. Dokumentacja projektowa powinna uwzględniać realizację polityk horyzontalnych UE, tj.: promowania zrównoważonego rozwoju oraz równości szans i niedyskryminacji z uwzględnieniem zasad projektowania uniwersalnego, co oznacza dostosowanie przestrzeni do potrzeb wszystkich użytkowników.
3.3. Etap II – Realizacja robót budowlanych, zakres prac obejmuje w szczególności:
1) Pełnienie nadzoru autorskiego polegającego w szczególności na:
a) stwierdzaniu w toku wykonywania projektu wykonawczego i robót budowlanych zgodności realizacji z projektem;
b) uzgadnianiu możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego;
c) kwalifikacji zmian wprowadzanych w trakcie realizacji projektu budowlanego;
d) uczestniczeniu w radach budowy nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie.
2) Przygotowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego stosownych dokumentów wraz z zawiadomieniem o rozpoczęciu robót.
3) Wykonanie prac budowlanych związanych z wszystkich prac związanych z budową żłobka w Oleśnicy zgodnie z opracowaną dokumentacją budowlaną, w tym między innymi:
a) budowa budynku żłobka
b) zagospodarowanie terenu (w tym parkingi) z uwzględnieniem potrzeb sąsiednich obiektów;
c) wykonanie przyłączy: elektrycznego, wodociągowego;
d) sieci LAN, monitoringu i alarmu;
e) budowa szamba wraz z siecią (sanitarną) wewnętrzną;
f) pompa ciepła;
g) instalacja fotowoltaiczna;
h) wentylacja mechaniczna z rekuperacją;
i) wykonanie ogrodzenia
j) automatyczny system zarządzania energią w budynku żłobka (według wytycznych do automatycznego zarządzania energią budynku żłobka).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 16
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 16
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11365200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16792314,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11365200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Turpis Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943052552
7.3.3) Ulica: Ul. Pigwowa 2/B9
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-210
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty budowlane, sanitarne, elektryczne
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11365200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Zakup oleju napędowego rozliczanego za pomocą kart bezgotówkowego tankowania dla pojazdów służbowych Powiatowego Zespołu Szpitali.
- "Modernizacja instalacji zimnej wody i kanalizacji: Zadanie 3 -Szkoła Podstawowa nr 3 ul. Jana Kochanowskiego 8, 56-400 Oleśnica"
- REMONT NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ UL. ENERGETYCZNEJ W OLEŚNICY PRZY ZASTOSOWANIU MIESZANKI MINERALNO-EMULSYJNEJ NA ZIMNO TYPU SLURRY SEAL
- Sukcesywna dostawa płynów i zestawów jednorazowych niezbędnych do terapii nerkozastępczej dla Powiatowego Zespołu Szpitali
- PRZEBUDOWA UL. KAZIMIERZA WIELKIEGO W OLEŚNICY WRAZ Z PRZEBUDOWĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ I SIECI ENERGETYCZNEJ ORAZ BUDOWĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Rozbudowa drogi gminnej nr 1522D ul. Kopernika w Oleśnicy
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w Publicznej Szkole Podstawowej im. Batalionu "Zośka" w Celestynowie
- Opracowanie dokumentacji budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1569K Korzenna - Krużlowa w km ok. 0+000-2+200 w m. Korzenna
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1567K Nowy Sącz - Wojnarowa - Wilczyska w miejscowościach: Trzycierz, Korzenna i Niecew
- Robota budowlana polegająca na rozbudowie i przebudowie WOMP CP-L w Lublinie wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu, na potrzeby projektu pn. Creation of
- Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej oraz Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Garwolinie - II etap.
- Prace konserwatorskie, restauratorskie, budowlane dotyczące balkonu i płaskorzeźby figuralnej nad portalem elewacji północnej zabytku stanowiącym pierwotne główne wejście do budynku Teatru w Legnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.