eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miko³ówBudowa wiaty ¶mietnikowej przy ul. Szafranka w Miko³owie



Og³oszenie z dnia 2021-10-28


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa wiaty ¶mietnikowej przy ul. Szafranka w Miko³owie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zak³ad Gospodarki Lokalowej w Miko³owie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270547060

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Miko³ów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zgl.mikolow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zgl.mikolow.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa wiaty ¶mietnikowej przy ul. Szafranka w Miko³owie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6b2c0598-37b8-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00248740

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000018/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.10 Budowa wiaty ¶mietnikowej przy ul. Szafranka w Miko³owie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zgl_mikolow

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zgl_mikolow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Szczegó³owy opis wymagañ znajduje siê w SWZ w Dziale XI1. Komunikacja w
postêpowaniuoudzielenie zamówienia i w konkursie, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie
do udzia³uwpostêpowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów
lubo¶wiadczeñmiêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w
ustawiep.z.p.,odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki
komunikacjielektronicznejrozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia
18 lipca2002 r. o¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). 2. Ofertê,
o¶wiadczenia, októrychmowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa,
zobowi±zaniepodmiotuudostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie
dostêpnychformatachdanych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertê, a
tak¿eo¶wiadczenie ojakim mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w
formieelektronicznejopatrzonej elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub w postaci
elektronicznejopatrzonej podpisemzaufanym lub podpisem osobistym. 3. Postêpowanie prowadzone
jest w jêzykupolskim, w formieelektronicznej, za po¶rednictwem platformazakupowa.pl
podadresem:https://platformazakupowa.pl/pn/zgl_mikolow4. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 3 ust.
3Rozporz±dzeniaPrezesa Rady Ministrów w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej
wpostêpowaniu oudzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpnienia i przechowywania
dokumentówelektronicznych(Dz. U. z 2017 r. poz. 1320; dalej: “Rozporz±dzenie w sprawie ¶rodków
komunikacji”),okre¶laniezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na
platformazakupowa.pl,tj.:a.sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej
ni¿ 512 kb/s,b.komputerklasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram,procesor
Intel IV 2GHZ lub jegonowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, MacOs x 10
4, Linux,lub ichnowsze wersje,c. zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w
przypadku InternetExplorerminimalnie wersja 10 0.,d. w³±czona obs³uga JavaScript,e. zainstalowany
program AdobeAcrobatReader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,f. Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standarduprzyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g. Oznaczenie czasu odbioru
danychprzezplatformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg.
czasulokalnegoserwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.5. Wykonawca,
przystêpuj±cdo niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:a) akceptuje warunki
korzystaniazplatformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej
pod linkiemwzak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy, zapozna³ i stosuje siê do
Instrukcjisk³adaniaofert/wniosków dostêpnej pod linkiem. 6. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci
zaz³o¿enie ofertyw sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w
szczególno¶ciza sytuacjê, gdyzamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu
sk³adania ofert (np.z³o¿enie oferty wzak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Taka oferta
zostanie uznana przezZamawiaj±cegoza ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w
przedmiotowym postêpowaniuponiewa¿ nie zosta³spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 Ustawy
Prawo ZamówieñPublicznych.7. Zamawiaj±cyinformuje, ¿e instrukcje korzystania z
platformazakupowa.pl dotycz±ce wszczególno¶ci logowania,sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci
SWZ, sk³adania ofert oraz innychczynno¶ci podejmowanychw niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu
platformazakupowa.pl znajduj± siêw zak³adce „Instrukcje dlaWykonawców" na stronie internetowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporz±dzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osóbfizycznych wzwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przep³ywu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:• administratorem
Pani/Pana danych osobowychjestZak³ad Gospodarki Lokalowej z siedzib± w Miko³owie, przy ul.
Kolejowej 2;• w sprawachzwi±zanych zPani/Pana danymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem
Ochrony Danych, kontaktpisemny zapomoc± poczty tradycyjnej na adres 43-190 Miko³ów, ul. Kolejowej
2 , poczt± elektroniczn±na adres email:ido@zgl.mikolow.eu;• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane
bêd± na podstawie art. 6ust. 1 lit.c RODO w celu pro- wadzenia przedmiotowego postêpowania o
udzielenie zamówieniapublicznegooraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest
obowi±zek prawnystosowaniasformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych
spoczywaj±cy naZamawiaj±cym;•odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty,
którymudostêpniona zostaniedokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy
Pzp;•Pani/Pana dane osobowebêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres
4 latod dnia zakoñczeniapostêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy
przekracza 4lata, okresprzechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;• obowi±zek podania przez
Pani±/Panadanychosobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonymwprzepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie
zamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;• w
odniesieniu doPani/Panadanych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowaniedo art. 22RODO;• Posiada Pan/Pani:- na podstawie art. 15 RODO
prawo dostêpu do danychosobowychPani/Pana dotycz±cych;- na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania lubuzupe³nieniaPani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do
sprostowania lubuzupe³nienia niemo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznegoani zmian±postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie
mo¿e naruszaæintegralno¶ciprotoko³u oraz jego za³±czników.- na podstawie art. 18 RODO prawo
¿±dania odadministratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków,
o którychmowa w art. 18ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania wodniesieniu doprzechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochronypraw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy
interesupublicznego UniiEuropejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania
danychosobowych doczasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.- prawo do wniesienia
skargido PrezesaUrzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e- przetwarzanie
danychosobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;• nie przys³uguje Pani/Panu:- w
zwi±zku zart. 17 ust.3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;- prawo do
przenoszeniadanychosobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo
sprzeciwu,wobecprzetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Panadanychosobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.2) Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o
ci±¿±cymnaPani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób
fizycznych,którychdane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym
postêpowaniem iktóreZamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w
postêpowaniu, chyba ¿emazastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust.5 RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZGL/TP/14/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zg³oszenie wykonania robót, budowa wiaty ¶mietnikowej 6,55x4,4 wraz z przebudow± nawierzchni z kostki brukowej betonowej przy ul. Szafranka w Miko³owie (dzia³ki: 238/55)
2. Zakres robot obejmuje:
a) sporz±dzenie dokumentacji potrzebnej do zg³oszenia wykonania robót do w³a¶ciwego organu administracji
b) budowê wiaty ¶mietnikowej o maksymalnych wymiarach 6,55 x 4,4 m.
- wiata o konstrukcji stalowej, konstrukcja ocynkowana i malowana
- poszycie ¶cian i dachu – blacha trapezowa powlekana w kolorze szarym.
c) Wiata wyposa¿ona w trzy furtki, i trzy boksy:
- boks na odpady zmieszane gdzie przewiduje siê: 2 pojemniki o pojemno¶ci 1000 l, 2 pojemniki o pojemno¶ci 240 l
- boks na odpady segregowane gdzie przewiduje siê: 1 pojemnik o pojemno¶ci 1000l, 9 pojemników o pojemno¶ci 240l, 2 pojemniki o pojemno¶ci 120l
- boks na odpady wielkogabarytowe
d) Pod³o¿e w wiacie stanowiæ bêdzie w czê¶ci istniej±ca nawierzchnia z kostki brukowej betonowej i nawierzchnia nowa (pas o szeroko¶ci 1 m) z kostki brukowej betonowej.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót, który pe³ni rolê pomocnicz± oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowi± za³±czniki nr 6 do SWZ.
4. Je¿eli Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia wskaza³ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, dopuszcza siê zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oraz funkcjonalnych itp.
5. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku, wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
6. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy pzp, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
7. Wszelkie materia³y u¿ywane do wykonywania prac winny posiadaæ stosowne wymagane obowi±zuj±cymi przepisami prawa atesty, aprobaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Dokumenty potwierdzaj±ce powy¿sze Wykonawca przedstawi ka¿dorazowo na ¿±danie inspektora nadzoru.
8. Wykonawca w czasie realizacji prac bêdzie utrzymywa³ ³ad i porz±dek na terenie , na którym je wykonuje, a tak¿e zapewni warunki bezpieczeñstwa i p.po¿. Okre¶lone w przepisach szczególnych.
9. Zamawiaj±cy informuje równie¿, i¿ przysz³emu Wykonawcy nakazuje siê zabezpieczyæ plac budowy przed dostêpem osób trzecich, utrzymywaæ ³ad i porz±dek w trakcie robót, oraz uporz±dkowaæ po ukoñczeniu robót.
10. Na wykonane przez siebie prace oraz zastosowane materia³y Wykonawca musi udzieliæ minimum 3 letniej gwarancji.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45113000-2 - Roboty na placu budowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê
kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
£±czna cena oferty brutto – 60 pkt. = 60%
Okres gwarancji – 40 pkt. = 40%
1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór:
C=Cena najni¿sza z wa¿nych ofert /Cena badanej oferty x 60 pkt
Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Cena” wynosi 60 pkt.
1.2 Ocena kryterium „okres gwarancji”– 40 pkt
Punkty zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób:
za min. 3 letni okres gwarancji na wykonane prace i zastosowane materia³y uzyskuje 0 pkt.
za 4 letni okres gwarancji na wykonane prace i zastosowane materia³y uzyskuje 20pkt
za 5 letni i d³u¿szy okres gwarancji na wykonane prace i zastosowane materia³y uzyskuje 40 pkt
(okres gwarancji nale¿y podaæ w pe³nych latach) W przypadku, gdy Wykonawca w Formularzu Ofertowym poda okres gwarancji krótszy ni¿ 3 lata Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca nie udzieli minimalnego wymaganego okresu gwarancji na wykonane prace i zastosowane materia³y bêd±ce przedmiotem zamówienia i odrzuci ofertê Wykonawcy jako niezgodn± z zapisami SWZ.

W przypadku, gdy Wykonawca w Formularzu Ofertowym nie wpisze okresu gwarancji Zamawiaj±cy przyjmie, jako podstawê do oceny, minimalny okres gwarancji na wykonane prace i zastosowane materia³y bêd±ce przedmiotem zamówienia, a oferta otrzyma w tym kryterium „0” punktów.

W tym kryterium mo¿na uzyskaæ maksymalnie 40 punktów, nawet je¶li wykonawca poda d³u¿szy okres gwarancji ni¿ 5 lat.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Niniejszy warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
1.1) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie:
a) co najmniej 1 robotê budowlan± polegaj±c± na budowie wiaty o warto¶ci 20 000,00 z³ brutto

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
2. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 5 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia w ofercie sk³ada o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowieñ niniejszej umowy mo¿e nast±piæ w formie pisemnej przy zachowaniu
wymogów ustawy z dn. 11 wrze¶nia 2019 Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r.,
poz. 1129) zgodnie ze Specyfikacj± Warunków Zamówienia. Zakazuje siê istotnych zmian
umowy.
2. Zamawiaj±cy przewiduje zmiany postanowieñ umowy, w stosunku do tre¶ci oferty, na
podstawie której dokonano wyboru oferty, z zastrze¿eniem, ¿e zmiana umowy mo¿e nast±piæ
wy³±cznie za zgod± obydwu Stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci, je¿eli s³u¿yæ
bêdzie nale¿ytemu wykonaniu umowy.
3. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian postanowieñ zawartej umowy. W
szczególno¶ci postanowienia umowy mog± ulec zmianie w nastêpuj±cym zakresie oraz na
nastêpuj±cych warunkach:
1) Strony maj± prawo do przed³u¿enia terminu wykonania Przedmiotu umowy, o którym mowa w
§ 2 umowy, z powodu przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê okre¶lonych poni¿ej:
a) wyst±pi± opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechanie przez w³a¶ciwe
organy: administracji pañstwowej, samorz±dowej, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za
które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ; w szczególno¶ci dotyczy to nastêpuj±cych sytuacji:
- opó¼nieñ w wydawaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp., do wydania których w³a¶ciwe organy
s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¿eli opó¼nienie przekroczy okres, przewidziany w
przepisach prawa na dokonanie czynno¶ci,
- odmowy wydania przez organy decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ na skutek b³êdów w dokumentacji
projektowej;
b) gdy wyst±pi± warunki atmosferyczne odbiegaj±ce od typowych dla danej pory roku, w szczególno¶ci nieprzewidziane warunki pogodowe uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót
budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeñ, dokonanie odbiorów (powodzie, d³ugotrwa³e
ci±g³e opady atmosferyczne, klêski ¿ywio³owe i inne nietypowe dla danej pory roku anomalie
pogodowe);
c) je¿eli wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót z powodu niedopuszczania do ich
wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z
przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy;
d)wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie Przedmiotu umowy zgodnie z jej
postanowieniami; przez si³ê wy¿sz± nale¿y rozumieæ zdarzenie zewnêtrzne o charakterze
niezale¿nym od Stron, którego Strony nie mog³y przewidzieæ przed zawarciem umowy, oraz
którego Strony nie mog³y unikn±æ ani któremu nie mog³y zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej
staranno¶ci; za si³ê wy¿sz±, warunkuj±ca zmianê Umowy uwa¿aæ siê bêdzie w szczególno¶ci:
powód¼, po¿ar i inne klêski ¿ywio³owe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, dzia³ania
wojenne, nag³e za³amania warunków atmosferycznych, nag³e przerwy w dostawie energii
elektrycznej, promieniowanie lub ska¿enia, jak równie¿ stan epidemii;
e) zmian wynikaj±cych z konieczno¶ci wykonania robót niezwi±zanych bezpo¶rednio z
Przedmiotem umowy i nieprzewidywalnych, których niewykonanie uniemo¿liwia lub utrudnia
prawid³owe wykonanie Przedmiotu umowy; zamiana terminu mo¿e obejmowaæ maksymalnie czas niezbêdny do wykonania tych robót; .... cd we wzorze umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-16 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: za po¶rednictwem platformy https://platformazakupowa.pl/pn/zgl_mikolow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-16 10:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-15

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.