Ogłoszenie z dnia 2024-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00030776/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przywrócenie wartości historycznej budynku po byłym kolegium Jezuickim przy ul. Podzamcze 1 w Reszlu poprzez remont elewacji budynku ŚDS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RESZEL
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743611
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 24
1.5.2.) Miejscowość: Reszel
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-440
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminareszel.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipreszel.warmia.mazury.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dbd63c79-b065-11ee-a66a-5e0e9a75a9a01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przywrócenie wartości historycznej budynku po byłym kolegium Jezuickim przy ul. Podzamcze 1 w Reszlu poprzez remont elewacji budynku ŚDS2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbd63c79-b065-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00248824
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026947/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przywrócenie wartości historycznej budynku po byłym kolegium Jezuickim przy ul. Podzamcze 1 w Reszlu poprzez remont elewacji budynku ŚDS
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00030776
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TB-ZP.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: ,,Przywrócenie wartości historycznej budynku po byłym kolegium
Jezuickim przy ul. Podzamcze 1 w Reszlu poprzez remont elewacji budynku ŚDS”. W ramach zadania zostaną przeprowadzone zabiegi konserwatorskie tynków i elementów wystroju elewacji poprzez usunięcie szpecących instalacji z powierzchni elewacji, naprawę kamiennych cokołów, naprawę tynków elewacyjnych, naprawę i konserwację detali
architektonicznych i sztukatorskich, hydrofobizację elewacji, przywrócenie historycznej kolorystyki elewacji całego budynku, konserwację historycznej drewnianej stolarki otworowej, naprawę systemu orynnowania i obróbek blacharskich, wykonanie izolacji pionowej ścian zewnętrznych poniżej poziomu terenu.
2. Szpecące instalacje należy ukryć pod tynkiem w odpowiednich skrzynkach.
3. Działalność Środowiskowego Domu Samopomocy prowadzona jest przez 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) w
godzinach od 7:30-15:30, w związku z czym konieczne jest uzgodnienie terminów wykonywania prac z użytkownikiem obiektu.
4. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia winien umożliwić dojścia do wszystkich obiektów zlokalizowanych w rejonie budowy. Wszelkie prace w bezpośrednim sąsiedztwie obiektów należy wykonać w uzgodnieniu z właścicielami lub administratorami tych obiektów.
5. Wymagana jest absolutna staranność w utrzymaniu porządku w obiekcie.
6. Wykonawca winien przestrzegać zasad współżycia społecznego.
7. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do spełnienia warunków zawartych w pozwoleniu Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ.
UWAGA!
Ze względu na ograniczoną ilość znaków, pełny opis w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1350000,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1476000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1350000,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karol Szymon Siłkowski ,,ARS"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7421417066
7.3.3) Ulica: ul. Gałczyńskiego 60
7.3.4) Miejscowość: Reszel
7.3.5) Kod pocztowy: 11-440
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Udział przy zabiegach konserwatorskich tynków i elementów wystroju elewacji, naprawie i konserwacji detali architektonicznych i sztukatorskich
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1350000,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Głogowskiej 25c w zakresie poprawy efektywności energetycznej i dostępności dla niepełnosprawnych - Wymiana windy
- Modernizacja posadzki, kanału i podjazdu dla budynku OSP Wilcza
- Remont sali dydaktycznej A w budynku dydaktycznym w Oddziale Zamiejscowym w Sulejowie Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennym w Kulach
- Krzepice, synagoga, XVIII/XIX w., Odbudowa synagogi w Krzepicach - etap II.
- "Remont z przebudową pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim, przy ul. 3 Maja 7 - etap II"
- Remont obiektów na terenie Komendy ŚlOSG
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.