Ogłoszenie z dnia 2021-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00182351/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi naprawy, przeglądu i konserwacji urządzeń zasilających oraz siłowni telekomunikacyjnych z wymianą baterii.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 47-83-54-862
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://malopolska-policja.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi naprawy, przeglądu i konserwacji urządzeń zasilających oraz siłowni telekomunikacyjnych z wymianą baterii.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4820d3a4-16c2-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00248919
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005906/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Przegląd i konserwacja urządzeń zasilających oraz siłowni telekomunikacyjnych z wymiana baterii w tym UPS-ów i OST 112
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00182351/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.31.2021
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi naprawy, przeglądu i konserwacji urządzeń zasilania gwarantowanego UPS, agregatów prądotwórczych w tym systemów zasilania węzłów OST-112: ZADANIE 1- Naprawa, przegląd i konserwacja urządzeń UPS wraz z wymianą baterii o żywotności projektowej min. 10 lat2. Ze wszystkich czynności przeglądu technicznego i konserwacji należy sporządzić protokół obejmujący wykonane czynności z uwzględnieniem wykazu materiałów użytych do wykonania usługi.
3. Miejscem realizacji są jednostki Policji woj. małopolskiego, wyszczególnione w załączniku nr 2 do SWZ.
4. Ryczałtowa opłata w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje wszystkie czynności określone w ramach realizacji każdego z zadań, w tym również materiały konieczne do przeprowadzenia ww. prac oraz koszty robocizny i dojazdu do wskazanych jednostek (w tym również kilkukrotny przyjazd w przypadku niemożności wykonania usługi w jednym dniu lub nie wywiązania się z zakresu prac).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2 do SWZ.
6. Uwaga! Zamawiający, działając w oparciu o art. 285 Ustawy Pzp informuje, iż organizuje zebranie Wykonawców w celu wyjaśnienia treści SWZ. Zebranie odbędzie się w dniu 21.09.2021 r. zbiórka o godzinie 10:00 w Biurze Przepustek Zamawiającego., przy ul. Mogilskiej 109 w Krakowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50532300-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji generatorów
4.5.5.) Wartość części: 204065,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi naprawy, przeglądu i konserwacji urządzeń zasilania gwarantowanego UPS, agregatów prądotwórczych w tym systemów zasilania węzłów OST-112: ZADANIE 2- Naprawa, przegląd i konserwacja siłowni ELTEK wraz z wymianą baterii o żywotności projektowej min. 10 lat.2. Ze wszystkich czynności przeglądu technicznego i konserwacji należy sporządzić protokół obejmujący wykonane czynności z uwzględnieniem wykazu materiałów użytych do wykonania usługi.
3. Miejscem realizacji są jednostki Policji woj. małopolskiego, wyszczególnione w załączniku nr 2 do SWZ.
4. Ryczałtowa opłata w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje wszystkie czynności określone w ramach realizacji każdego z zadań, w tym również materiały konieczne do przeprowadzenia ww. prac oraz koszty robocizny i dojazdu do wskazanych jednostek (w tym również kilkukrotny przyjazd w przypadku niemożności wykonania usługi w jednym dniu lub nie wywiązania się z zakresu prac).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2 do SWZ.
6. Uwaga! Zamawiający, działając w oparciu o art. 285 Ustawy Pzp informuje, iż organizuje zebranie Wykonawców w celu wyjaśnienia treści SWZ. Zebranie odbędzie się w dniu 21.09.2021 r. zbiórka o godzinie 10:00 w Biurze Przepustek Zamawiającego., przy ul. Mogilskiej 109 w Krakowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50532300-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji generatorów
4.5.5.) Wartość części: 55853,66 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi naprawy, przeglądu i konserwacji urządzeń zasilania gwarantowanego UPS, agregatów prądotwórczych w tym systemów zasilania węzłów OST-112: ZADANIE 3 - Przegląd i konserwacja siłowni telekomunikacyjnej TELZAS WSZ-06 wrazz wymianą akumulatorów
2. Ze wszystkich czynności przeglądu technicznego i konserwacji należy sporządzić protokół obejmujący wykonane czynności z uwzględnieniem wykazu materiałów użytych do wykonania usługi.
3. Miejscem realizacji są jednostki Policji woj. małopolskiego, wyszczególnione w załączniku nr 2 do SWZ.
4. Ryczałtowa opłata w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje wszystkie czynności określone w ramach realizacji każdego z zadań, w tym również materiały konieczne do przeprowadzenia ww. prac oraz koszty robocizny i dojazdu do wskazanych jednostek (w tym również kilkukrotny przyjazd w przypadku niemożności wykonania usługi w jednym dniu lub nie wywiązania się z zakresu prac).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2 do SWZ.
6. Uwaga! Zamawiający, działając w oparciu o art. 285 Ustawy Pzp informuje, iż organizuje zebranie Wykonawców w celu wyjaśnienia treści SWZ. Zebranie odbędzie się w dniu 21.09.2021 r. zbiórka o godzinie 10:00 w Biurze Przepustek Zamawiającego., przy ul. Mogilskiej 109 w Krakowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50532300-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji generatorów
4.5.5.) Wartość części: 19674,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi naprawy, przeglądu i konserwacji urządzeń zasilania gwarantowanego UPS, agregatów prądotwórczych w tym systemów zasilania węzłów OST-112: ZADANIE 4 - Naprawa, przegląd i konserwacja agregatów prądotwórczych2. Ze wszystkich czynności przeglądu technicznego i konserwacji należy sporządzić protokół obejmujący wykonane czynności z uwzględnieniem wykazu materiałów użytych do wykonania usługi.
3. Miejscem realizacji są jednostki Policji woj. małopolskiego, wyszczególnione w załączniku nr 2 do SWZ.
4. Ryczałtowa opłata w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje wszystkie czynności określone w ramach realizacji każdego z zadań, w tym również materiały konieczne do przeprowadzenia ww. prac oraz koszty robocizny i dojazdu do wskazanych jednostek (w tym również kilkukrotny przyjazd w przypadku niemożności wykonania usługi w jednym dniu lub nie wywiązania się z zakresu prac).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2 do SWZ.
6. Uwaga! Zamawiający, działając w oparciu o art. 285 Ustawy Pzp informuje, iż organizuje zebranie Wykonawców w celu wyjaśnienia treści SWZ. Zebranie odbędzie się w dniu 21.09.2021 r. zbiórka o godzinie 10:00 w Biurze Przepustek Zamawiającego., przy ul. Mogilskiej 109 w Krakowie
4.5.3.) Główny kod CPV: 50532300-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji generatorów
4.5.5.) Wartość części: 34308,94 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi naprawy, przeglądu i konserwacji urządzeń zasilania gwarantowanego UPS, agregatów prądotwórczych w tym systemów zasilania węzłów OST-112: ZADANIE 5 - Naprawa prostowników i inwerterów TELZAS2. Ze wszystkich czynności przeglądu technicznego i konserwacji należy sporządzić protokół obejmujący wykonane czynności z uwzględnieniem wykazu materiałów użytych do wykonania usługi.
3. Miejscem realizacji są jednostki Policji woj. małopolskiego, wyszczególnione w załączniku nr 2 do SWZ.
4. Ryczałtowa opłata w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje wszystkie czynności określone w ramach realizacji każdego z zadań, w tym również materiały konieczne do przeprowadzenia ww. prac oraz koszty robocizny i dojazdu do wskazanych jednostek (w tym również kilkukrotny przyjazd w przypadku niemożności wykonania usługi w jednym dniu lub nie wywiązania się z zakresu prac).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2 do SWZ.
6. Uwaga! Zamawiający, działając w oparciu o art. 285 Ustawy Pzp informuje, iż organizuje zebranie Wykonawców w celu wyjaśnienia treści SWZ. Zebranie odbędzie się w dniu 21.09.2021 r. zbiórka o godzinie 10:00 w Biurze Przepustek Zamawiającego., przy ul. Mogilskiej 109 w Krakowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50532300-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji generatorów
4.5.5.) Wartość części: 10894,31 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe zadanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3 Pzp. – „Zamawiający unieważnia postepowanie, jeżeli cena (…) najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny (…) najkorzystniejszej oferty”. We wskazanych zadaniach oferty z najniższą ceną przewyższają kwoty, które zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie ma możliwości zwiększenia tych kwot.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe zadanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 1 Pzp. – „Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”. Na wskazane zadanie nie wpłynęła żadna oferta
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe zadanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3 Pzp. – „Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena (…) najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny (…) najkorzystniejszej oferty”. We wskazanych zadaniach oferty z najniższą ceną przewyższają kwoty, które zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie ma możliwości zwiększenia tych kwot.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 1 Pzp. – „Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”. Na wskazane zadanie nie wpłynęła żadna oferta.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12103,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12103,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12103,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Telzas Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 330070798
7.3.3) Ulica: Bugno 3
7.3.4) Miejscowość: Szczecinek
7.3.5) Kod pocztowy: 78-400
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12103,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Nadzór nad prawidłowymi parametrami wody chłodzącej wraz z dostawą inhibitorów osadu i korozji oraz biocydu w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- dostawy warzyw i owoców (lato)
- Dostawa lodówki z zamrażalnikiem dla WIMiC - DE-dzp.272-261/25
- DOSTARCZENIE LAMPY ZABIEGOWEJ NA STATYWIE JEZDNYM
- Roboty remontowe budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 14 w Krakowie.
- Modernizacja w budynku Samorządowego Przedszkola nr 61 w Krakowie przy ul. Rajskiej 14
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.