Ogłoszenie z dnia 2023-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00134634/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
- 2023/BZP 00137048/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych i zabudowanych oraz wykonanie wycen i inwentaryzacji lokali mieszkalnych, z podziałem na 4 zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK - Urząd Miasta Włocławek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866910
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zielony Rynek 11/13
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 (54) 414 40 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 (54) 414 42 57
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.wloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umwloclawek.logintrade.net/zapytania_email,120925,9bd6f1b9319a1f57f30329e871e1b6ab.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych i zabudowanych oraz wykonanie wycen i inwentaryzacji lokali mieszkalnych, z podziałem na 4 zadania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ff28ba8-be7c-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00249009
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060399/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonanie wycen nieruchomości niezabudowanych i zabudowanych oraz wykonanie wycen i inwentaryzacji lokali mieszkalnych i niemieszkalnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134634
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 256491,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na wykonaniu wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych i zabudowanych oraz wykonanie wycen i inwentaryzacji lokali mieszkalnych, z podziałem na 4 zadania (części).Zadanie nr 1: Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych - I
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie do 250 zleceń (podaną ilość należy traktować jako orientacyjną) wycen nieruchomości (nieruchomość – działki objęte jedną księgą wieczystą) gruntowych niezabudowanych dla potrzeb:
a) sprzedaży nieruchomości,
b) oddania nieruchomości w użytkowanie wieczyste oraz trwały zarząd,
c) ustanowienia służebności drogowej dostępu do drogi publicznej,
d) przekształcania prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
e) ustalania prawa własności nieruchomości,
f) aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu,
g) ustalania odszkodowania za nieruchomości gruntowe z naniesieniami,
i) nabywania nieruchomości,
j) zamiany nieruchomości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 65880,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na wykonaniu wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych i zabudowanych oraz wykonanie wycen i inwentaryzacji lokali mieszkalnych, z podziałem na 4 zadania (części).Zadanie nr 2: Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych - II
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie do 250 zleceń (podaną ilość należy traktować jako orientacyjną) wycen nieruchomości (nieruchomość – działki objęte jedną księgą wieczystą) gruntowych niezabudowanych dla potrzeb:
a) ustalania opłat adiacenckich,
b) zwrotów nieruchomości,
c) ustanowienia służebności przesyłu,
d) ustalania odszkodowania lub opłat planistycznych z tytułu zmiany wartości nieruchomości na skutek uchwalenia lub zmiany planów zagospodarowania przestrzennego,
e) sporządzania w ramach zadania kwartalnych analiz aktów notarialnych, decyzji podziałowych, ze wskazaniem nieruchomości, w stosunku do których wszczęcie procedury ustalenia opłaty adiacenckiej i planistycznej jest opłacalne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 71370,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na wykonaniu wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych i zabudowanych oraz wykonanie wycen i inwentaryzacji lokali mieszkalnych, z podziałem na 4 zadania (części).Zadanie nr 3: Wykonanie wycen nieruchomości zabudowanych - III
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie do 40 zleceń (podaną ilość należy traktować jako orientacyjną) wycen nieruchomości (nieruchomość – działki objęte jedną księgą wieczystą) zabudowanych dla potrzeb:
a) oddania nieruchomości w trwały zarząd,
b) zbywania nieruchomości,
c) nabywania nieruchomości,
d) zwrotów nieruchomości,
e) zamiany nieruchomości,
f) ustalania odszkodowania za nieruchomości,
g) użyczania nieruchomości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 51825,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na wykonaniu wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych i zabudowanych oraz wykonanie wycen i inwentaryzacji lokali mieszkalnych, z podziałem na 4 zadania (części).Zadanie nr 4: Wykonanie inwentaryzacji lokali mieszkalnych - IV
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie inwentaryzacji lokali mieszkalnych dla potrzeb sprzedaży lokali stanowiących własność Gminy Miasto Włocławek, w trybie bezprzetargowym, na rzecz najemców.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
a) inwentaryzacji lokali mieszkalnych – do 70 lokali (podaną ilość należy traktować jako orientacyjną).
Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i dostarczyć 4 egzemplarze inwentaryzacji lokalu mieszkalnego.
b) operatów szacunkowych lokali mieszkalnych – do 70 lokali (podaną ilość należy traktować jako orientacyjną).
Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i dostarczyć 2 egzemplarze operatu szacunkowego lokalu mieszkalnego.
c) inwentaryzacji lokali przeznaczonych na cele inne niż mieszkaniowe – do 10 lokali (podaną ilość należy traktować jako orientacyjną).
Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i dostarczyć 4 egzemplarze inwentaryzacji lokalu, przeznaczonego na cele inne niż mieszkaniowe.
d) operatów szacunkowych lokali przeznaczonych na cele inne niż mieszkaniowe – do 10 lokali (podaną ilość należy traktować jako orientacyjną).
Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i dostarczyć 2 egzemplarze operatu szacunkowego lokalu przeznaczonego na cele inne niż mieszkaniowe.
e) inwentaryzacji części wspólnych budynków, tj. piwnic, strychów, do określenia wysokości udziałów – do 20 budynków (podaną ilość należy traktować jako orientacyjną).
Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i dostarczyć 4 egzemplarze inwentaryzacji części wspólnych tj. piwnic, strychów, do określenia wysokości udziałów.
f) inwentaryzacji i operatów szacunkowych dla określenia wartości środków trwałych – do 10 (podaną ilość należy traktować jako orientacyjną).
Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i dostarczyć 2 egzemplarze inwentaryzacji i operatów szacunkowych dla określenia wartości środków trwałych.
g) świadectw charakterystyki energetycznej lokali – do 80 lokali (podaną ilość należy traktować jako orientacyjną).
Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i dostarczyć 1 egzemplarz świadectw charakterystyki energetycznej dla poszczególnego lokalu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 67416,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Obsługi Nieruchomości Kruszka Stanisław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 341378355
7.3.3) Ulica: Wiejska 94a
7.3.4) Miejscowość: Włoclawek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI KRUSZKA STANISŁAW
jakie przetargi wygrała firma
BIURO OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI KRUSZKA STANISŁAW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Obsługi Nieruchomości Kruszka Stanisław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 341378355
7.3.3) Ulica: Wiejska 94a
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI KRUSZKA STANISŁAW
jakie przetargi wygrała firma
BIURO OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI KRUSZKA STANISŁAW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97908,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Obsługi Nieruchomości Kruszka Stanisław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 341378355
7.3.3) Ulica: Wiejska 94a
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI KRUSZKA STANISŁAW
jakie przetargi wygrała firma
BIURO OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI KRUSZKA STANISŁAW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123738,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RARA AVIS Agnieszka Krygier
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 240933906
7.3.3) Ulica: Częstochowska 59
7.3.4) Miejscowość: Blachownia
7.3.5) Kod pocztowy: 42-290
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Sukcesywne dostawy odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony indywidualnej do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Saniko sp. z o.o. we Włocławku
- Remont istniejącego zbiornika wód odciekowych ze składowiska odpadów komunalnych w Regionalnym Zakładzie Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu, gm. Brześć Kujawski - II postępowanie
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2922C Pustki Choceńskie - Wilkowice od km 0+000 do km 3+171
- ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA POJAZDÓW I URZĄDZEŃ DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. BŁ. KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI WE WŁOCŁAWKU PRZEZ OKRES 18 MIESIĘCY
- Dostawa pasków pomiarowych do oznaczania stężenia glukozy we krwi.
- PODSTAWY KSIĘGOWOŚCI Z ELEMENTAMI KADROWO-PŁACOWYMI
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wycena nieruchomości będących w Zasobie WRSP położonych na terenie powiatu myśliborskiego i gryfińskiego województwa zachodniopomorskiego (katalog usług)". Postępowanie nr SZC.WO.260.3.2025
- Wykonanie usług na sporządzanie operatów szacunkowych w zakresie wycen nieruchomości.
- Sporządzanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości Skarbu Państwa na terenie miasta Płocka
- Wykonanie usługi geodezyjnej
- Sporządzenie dokumentacji geodezyjno -prawnej dot. podziału nieruchomości - 8 części
- "Obsługa geodezyjno- kartograficzna Gminy Radomyśl Wielki w 2025 roku"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.