eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KozielicePrzebudowa drogi powiatowej 1555Z oraz 1377Z oraz drogi gminnej w zakresie budowy i przebudowy chodników, zjazdów, miejsc postojowych i zatok autobusowych w miejscowości Tetyń



Ogłoszenie z dnia 2021-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej 1555Z oraz 1377Z oraz drogi gminnej w zakresie budowy i przebudowy chodników, zjazdów, miejsc postojowych i zatok autobusowych w miejscowości Tetyń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZIELICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685326

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 73

1.5.2.) Miejscowość: Kozielice

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-204

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 91 563 03 71

1.5.8.) Numer faksu: 91 563 03 65

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kozielice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozielice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.kozielice.ezamawiający.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej 1555Z oraz 1377Z oraz drogi gminnej w zakresie budowy i przebudowy chodników, zjazdów, miejsc postojowych i zatok autobusowych w miejscowości Tetyń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74201f34-fbfa-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249069

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006866/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa chodników w m. Tetyń etap 1, etap 2, etap 3 w m. Tetyń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.271.6.T.Ch.2021.MI

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1828898,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie wzdłuż dróg powiatowych dr. nr 1555Z Pyrzyce – Załęże i drogi 1377Z Tetyń - Piaseczno oraz dróg gminnych w miejscowości Tetyń, chodników wraz ze zjazdami, miejscami postojowymi, zatokami autobusowymi z kostki betonowej wraz z krawężnikami na ławie betonowej dla trzech zadań w zakresie :

1. Powierzchnia utwardzeń dla Zadania 1a
a) Chodniki zlokalizowane będzie zarówno po prawej (miejscami) jak i po lewej stronie jezdni i posiadać będzie szerokości od 1,50 m do 2,00 m (szerokość nominalna). Całkowita długość pasa drogowego drogi powiatowej 1555Z polegającej przebudowie wyniesie 600,00 m. Chodnik został zaprojektowany zarówno przy krawędzi jezdni oraz jako odsunięty od jezdni drogi powiatowej na odległość ok. 1,00 m – 3,15 m, natomiast odsunięcie chodnika od krawędzi drogi gminnej wyniesie ok. 1,50 m. Odseparowanie chodnika od terenów zielonych zostanie zapewnione przez obrzeża betonowe 8 x 30 natomiast oddzielenie chodnika od jezdni przewiduje się poprzez krawężnik betonowy 15 x 30 z odsłonięciem 12 cm (w stosunku do nawierzchni bitumicznej)
Przewidywana powierzchnia chodnika ok. 1850 m2.
b) Zjazdy – połączenia jezdni z prywatnymi posesjami przewiduje się prowadzić poprzez 19 zjazdów zlokalizowanych w ciągu projektowanego chodnika. Wjazdy posiadają szerokość od 3,00 m do 4,00 m oraz skosy 1:1 (1,0m x 1,0m oraz 2,0m x 2,0m). Na długości zjazdów projektuje się obniżenie krawężnika (najazdowego) z odsłonięciem 3 cm (w stosunku do nawierzchni bitumicznej). Wysokościowo zjazdy zostały dostosowane do korony drogi i istniejących bram wjazdowych.
Przewidywana powierzchnia zjazdów i przejazdów (na terenie działek drogowych) wyniesie ok. 550m2.
c) Zatoki autobusowe – w ramach inwestycji przewiduje się budowę zatoki autobusowej w ciągu drogi powiatowej nr 1555Z. Projektuje się zatokę autobusową usytuowaną po lewej stronie drogi o szerokości 3,00m i długości zatrzymania 15,00m ze skosem wjazdowym 1:9 a wyjazdowym - 1:8. Całkowita wielkość zatoki wynosić będzie 67,64m2. Połączenie jezdni z zatoką autobusową zapewni się poprzez wtopiony opornik betonowy.
Przewidywana powierzchnia zatok wyniesie ok. 130m2.
d) Tereny zielone – wszelkie tereny zielone działki drogowej które zostaną naruszone w wyniku realizacji inwestycji przewiduje się utrzymać w dotychczasowym przeznaczeniu tz. jako użytki zielone. Szczegółowe rozwiązanie sytuacyjne przedstawiono na rysunku 2 projekt zagospodarowania terenu.

2. Powierzchnia utwardzeń dla zadania 2b
a) Chodniki – zlokalizowane w większości po lewej stronie jezdni i posiadać będzie szerokość od 1,50m do 2,00m (szerokość nominalna bez uwzględnienia oporników i obrzeży), Całkowita długość pasa drogowego drogi powiatowej 1555Z podlegającej przebudowie wyniesie 428,82m. Chodnik został zaprojektowany miejscami przy krawędzi jezdni oraz jako odsunięty od jezdni drogi powiatowej na odległość ok. 2,50m – 4,55m. Odseparowanie chodnika od terenów zielonych zostanie zapewnione przez obrzeża betonowe 8x30 natomiast oddzielenie chodnika od jezdni przewiduje się poprzez krawężnik betonowy 15x30 z odsłonięciem 12 cm (w stosunku do nawierzchni bitumicznej).
Przewidywana powierzchnia chodnika wynosić będzie ok. 850 m2.
b) Zajazdy – połączenia jezdni z prywatnymi posesjami przewiduje się prowadzić poprzez 13 zjazdów zlokalizowanych w ciągu projektowanego chodnika. Wjazdy posiadają szerokość od 3,50m do 8,20 m oraz skosy 1:1 (2,0m x 2,0m). Na długości zjazdów projektuje się obniżenie krawężnika (najazdowego) z odsłonięciem 3cm (w stosunku do nawierzchni bitumicznej). Wysokościowo zjazdy zostały dostosowane do korony drogi i istniejących bram wjazdowych.
Przewidywana powierzchnia zjazdów (na terenie działek drogowych) wynosić będzie
ok. 420 m2.
c) Tereny zielone – wszelkie niewykorzystane tereny w obrębie zakresu inwestycji planuje się utrzymać w dotychczasowym stanie tzn. w postaci użytków zielonych. Szczegółowe rozwiązania sytuacyjne przedstawiono na rysunku 2 Projekt zagospodarowania terenu.

3. Powierzchnia utwardzeń dla zadania 2c
a) Chodniki – zlokalizowany będzie w większości po prawej stronie jezdni drogi powiatowej i po lewej stronie drogi gminnej oraz posiadać będzie szerokość od 1,50 m do 2,00 m (szerokość nominalna bez uwzględnienia obramowań). Całkowita długość pasa drogowego drogi powiatowej 1377Z podlegającej przebudowie wyniesie 771,24 m, natomiast drogi gminnej na działkach 682/2 i 327/9 długość ta wyniesie 216,11 m. Przebudowa nawierzchni na drodze gminnej na działce 682/3 wyniesie 95,45 m. Chodnik na drodze powiatowej został zaprojektowany przy krawędzi jezdni, z wyjątkiem fragmentu końcowego gdzie jest obustronny z odsunięciem od krawędzi jezdni po lewej stronie o ok. 1,5 m, natomiast chodnik zlokalizowany na drodze gminnej (działki 682/2 i 327/9) w większości również został zaprojektowany przy krawędzi jezdni, a miejscami jako odsunięty na odległość ok. 1,50 m. Odseparowanie chodnika od terenów od terenów zielonych zostanie zapewnione przez obrzeża betonowe 8x30 natomiast oddzielenie chodnika od jezdni przewiduje się poprzez krawężnik betonowy 15x30 z odsunięciem 12 cm (w stosunku do nawierzchni bitumicznej).
Przewidywana powierzchnia chodnika wyniesie ok. 1900 m2.
b) Zjazdy / Place
Połączenie jezdni z prywatnymi posesjami przewiduje się prowadzić poprzez 41 zjazdów (w tym dwa skrzyżowania) zlokalizowanych w ciągu projektowanego chodnika oraz w ciągu przebudowywanej drogi gminnej. Wjazdy posiadają szerokość od 3,00 m do 7,00 m oraz skosy 1:1 (1,5 m x 1,5 m oraz 2,0 m x 2,0 m). Ponadto na trzech zjazdach i dwóch skrzyżowaniach przewiduje się wyokrąglić krawędzie łukami o promieniach od R=3m, R=6m. Na długości zjazdów projektuje się obniżenie krawężnika (najazdowego) z odsłonięciem 3 cm (w stosunku do nawierzchni bitumicznej). W rejonach skrzyżowań i zjazdów wyokrąglonych łukami przewiduje się zastosowanie wtopionego opornika betonowego 12/25. Wysokościowo zjazdy i skrzyżowania zostały dostosowane do istniejących nawierzchni i bram wjazdowych .
Dodatkowo w ramach inwestycji przewiduje się przebudowę istniejącego placu bitumicznego przy parafii. Plac po przebudowie posiadać będzie wymiary 15,80 m x 5,00m. Na długości placu projektuje się obniżenie krawężnika (najazdowego) z odsłonięciem 3 cm (w stosunku do nawierzchni bitumicznej). Wysokościowo plac został dostosowany do korony drogi, projektowanego chodnika oraz zjazdów.
Przewidywana powierzchnia zjazdów (na terenie działek drogowych) wynosić będzie ok. 575 m2, a powierzchnia placu wyniesie ok. 71 m2.
c) Jezdnie – zadaniem przebudowywanej jezdni będzie poprawa właściwości funkcjonalnych, użytkowych oraz warunków bezpieczeństwa dla wszystkich uczestników ruchu. W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie przebudowy jezdni o łącznej długości ok. 160 m. Jezdnie docelowo posiadać będą szerokość od 3,0 m do 4,0 m. W ciągu przebudowywanej jezdni na działce 682/3 przewiduje się wykonanie niewielkiego poszerzenia (placu) o wymiarach 9,00 x 9,30m.
Przewidywana przebudowa dróg wyniesie ok. 750 m2
d) Poszerzenie – w ramach inwestycji przewiduje się budowę poszerzenia jezdni w ciągu drogi powiatowej nr 1377Z, celem optycznego rozdzielenia drogi powiatowej i drogi gminnej. Połączenie jezdni z projektowanym poszerzeniem zapewnia się poprzez opornik krawężnik betonowy najazdowy 15x22 cm z wyniesieniem 3 cm względem jezdni. Od strony zieleńca poszerzenie ograniczone będzie krawężnikiem betonowym 15 x 30 cm z wyniesieniem 12 cm.
Przewidywana powierzchnia poszerzenia wyniesie ok. 28 m2
e) Tereny zielone – wszelkie tereny zielone działki drogowej które zostaną naruszone w wyniku realizacji inwestycji przewiduje się utrzymać w dotychczasowym przeznaczeniu tzn. jako użytki zielone.

Ewentualne podane nazwy własne producentów lub wyrobów należy traktować jako przykładowe. Oznacza to, że można zastosować materiały i wyroby podane jako przykładowe lub równoważne, pod warunkiem uzyskania parametrów technicznych równych lub lepszych niż uzyskane poprzez realizację wg wskazań dokumentacji technicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2249544,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2249544,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2249577,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MKR INVESTMENT Marek Gołębiowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8581858087

7.3.4) Miejscowość: Kłodowo 2

7.3.5) Kod pocztowy: 74-121

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2249544,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-24

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.