Ogłoszenie z dnia 2023-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00201344/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUGI KOSZENIA W PASACH DRÓG PUBLICZNYCH I NIEPUBLICZNYCH ORAZ W TERENACH PUBLICZNYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ GMINĘ SŁUPSK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W JEZIERZYCACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220289970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Jezierzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgkjezierzyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkjezerzyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zgkjezierzyce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
gminna spółka komunalna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUGI KOSZENIA W PASACH DRÓG PUBLICZNYCH I NIEPUBLICZNYCH ORAZ W TERENACH PUBLICZNYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ GMINĘ SŁUPSK2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fecb195d-ea5b-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00249077
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00201344
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 03/AMD/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 492593 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I. Koszenie traw i chwastów w pasach dróg gminnych.Koszenie traw i chwastów w pasach dróg gminnych o łącznej powierzchni jednokrotnego koszenia 650.000,00 m2 w ciągu niżej wymienionych dróg gminnych:
1) 119147G Głobino-Kusowo -Płaszewko -Krępa Słupska
2) 119134G na odcinku Głobino-Redzikowo,
3) 119060G w m. Wieszyno
4) 119106G w m. Stanięcino
5) 119108G w m. Głobino
6) 119067G, 119068G, 119069G, 119094G, 119095G, 119111G, 119112G w m. Redzikowo
7) 119061G, 119064G, 119109G w m. Płaszewko
8) 119001G, 119005G, 119006G, 119007G w m. Krzemienica
9) 119002G, 119004G, 119003G w m. Swołowo
10) 119032G w m. Gać,
11) 119033G w m. Redęcin
12) 119099G w m. Bruskowo Małe
13) 119098G, 119014G, 119012G, 119009G, 119008G 119009G, 119008G w m. Bruskowo Wielkie
14) 119037G, 119038G, 119039G, 119041G, 119042G, 119102G, 119148G w m. Bierkowo
15) 119013G w m. Strzelino
16) 119012G, 119023G w m. Strzelinko
17) 119022G, 119024G, 119030G, 119077G, 119078G, 119080G, 119081G, 119082G, 119083G, 119084G, 119085G, 119086G, 119087G, 119089G, 119090G, 119091G w m. Bydlino
18) 119015G, 119017G, 119018G, 119020G, 119021G, 119131G, 119132G w m. Gałęzinowo
Koszenie odbywać się będzie w zależności od potrzeb maksymalnie do 4 razy w terminie do 31 października 2023r. na podstawie zleceń wydanych przez Zamawiającego. Koszenie należy wykonać w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia zlecenia usługi przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77112000-8 - Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem
4.5.5.) Wartość części: 337037 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II. Koszenie traw i chwastów w pasach dróg wewnętrznych.Koszenie traw i chwastów w pasach dróg wewnętrznych o łącznej powierzchni jednokrotnego koszenia 150.000,00 m2 w miejscowościach Włynkowo, Włynkówko, Strzelino, Bydlino, Redęcin, Krępa Słupska, Płaszewko, Stanięcino Gałęzinowo, Bruskowo Małe, Krzemienica, Gać. Koszenie odbywać się będzie w zależności od potrzeb maksymalnie do 4 razy w terminie do 31 października 2023r. na podstawie zleceń wydanych przez Zamawiającego. Koszenie należy wykonać w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia zlecenia usługi przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77112000-8 - Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem
4.5.5.) Wartość części: 77777,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 364000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 364000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 364000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarecki Jarosław Kosior
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391430363
7.3.3) Ulica: Witosa 35
7.3.4) Miejscowość: Kobylnica
7.3.5) Kod pocztowy: 76-251
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"JARECKI" USŁUGI I AUTO-HANDEL JAROSŁAW KOSIOR
jakie przetargi wygrała firma
"JARECKI" USŁUGI I AUTO-HANDEL JAROSŁAW KOSIOR
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 364000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarecki Jarosław Kosior
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391430363
7.3.3) Ulica: Witosa 35
7.3.4) Miejscowość: KOBYLNICA
7.3.5) Kod pocztowy: 76-251
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"JARECKI" USŁUGI I AUTO-HANDEL JAROSŁAW KOSIOR
jakie przetargi wygrała firma
"JARECKI" USŁUGI I AUTO-HANDEL JAROSŁAW KOSIOR
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31INNE PRZETARGI JEZIERZYCE
więcej: przetargi JEZIERZYCE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.