eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaDostawa piasku do zwalczania śliskości na drogach powiatowych i wojewódzkich dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie w sezonie zimowym 2021/2022.



Ogłoszenie z dnia 2021-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa piasku do zwalczania śliskości na drogach powiatowych i wojewódzkich dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie w sezonie zimowym 2021/2022.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151406009

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343229222

1.5.8.) Numer faksu: 343785468

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@czestochowa.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzdczestochowa.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzd-czestochowa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa piasku do zwalczania śliskości na drogach powiatowych i wojewódzkich dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie w sezonie zimowym 2021/2022.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ec067a5-204e-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249091

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002665/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa piasku do zwalczania śliskości na drogach powiatowych i wojewódzkich dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie w sezonie zimowym 2021/2022.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00194939/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD.3450.18.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 365853,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 1
Dostawa (zakup i transport) piasku do zwalczania śliskości na drogach powiatowych i
wojewódzkich na plac Obwodu Drogowego nr 1 w Rudnikach w ilości około 5.000 Mg w sezonie
zimowym 2021/2022.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ (SST piasek).
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wysokiej jakości oraz spełniać wymogi zawarte w
SWZ.
Każda partia piasku musi posiadać stosowne normy, atesty i aprobaty. Wykonawca dostarcza
przedmiot zamówienia na plac Obwodu Drogowego Nr 1 w Rudnikach na ulicę Dworcową 26 w
Rudnikach.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Piasek powinien posiadać następujący skład:
- zawartość ziaren mniejszych niż 0,063 mm, nie więcej niż 5%,
- uziarnienie do 2 mm, nadziarna nie więcej niż 15% ( nie dopuszcza się w nadziarnie ziaren
większych od 4mm),
- nie może być zanieczyszczony związkami organicznymi jak. np. trawa, szczątki korzeni,
konarów itp. – barwa żółta,
- nie może zawierać żadnych zanieczyszczeń gliniastych lub ilastych,
- wskaźnik piaskowy ma być większy niż 65%.
- wilgotność piasku do 5%
Pozostałe wymagania dla piasku zawarte są w PN-EN 13043:2004
W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, Wykonawca
będzie zobowiązany dostosować jakość dostarczanego przedmiotu zamówienia do nowych
norm.
Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów równoważnych
o parametrach technicznych nie gorszych niż określono w dokumentacji. Wykonawca, który
powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany
wykazać, ze oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez
Zamawiającego.
Do wzajemnego współdziałania przy realizacji niniejszej umowy, ze strony Zamawiającego,
wyznacza się:
Na Obwodzie Drogowym Nr 1 w Rudnikach – Kierownika Obwodu Drogowego Pana Zbigniewa
LEWACKIEGO, tel. +48/696-429-870, (34) 327-95-90.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji przetargowej lub SST, a
więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen
technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których
mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub
równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej
normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi
referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej
ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych
występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne". Zgodnie
z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w
tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych
przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane
rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu
zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14211000-3 - Piasek

4.5.5.) Wartość części: 121951,22 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 2
Dostawa (zakup i transport) piasku do zwalczania śliskości na drogach powiatowych i
wojewódzkich w ilości łącznej około 5.000 Mg, na plac Obwodu Drogowego Nr 2 w Koniecpolu w
sezonie zimowym 2021/2022.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr
1 do SWZ (SST piasek).
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wysokiej jakości oraz spełniać wymogi zawarte w
SWZ.
Każda partia piasku musi posiadać stosowne normy, atesty i aprobaty. Wykonawca dostarcza
przedmiot zamówienia na plac Obwodu Drogowego Nr 2 w Koniecpolu na ul. Słowackiego 84 .
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Piasek powinien posiadać następujący skład:
- zawartość ziaren mniejszych niż 0,063 mm, nie więcej niż 5%,
- uziarnienie do 2 mm, nadziarna nie więcej niż 15% ( nie dopuszcza się w nadziarnie ziaren
większych od 4mm),
- nie może być zanieczyszczony związkami organicznymi jak. np. trawa, szczątki korzeni,
konarów itp. – barwa żółta,
- nie może zawierać żadnych zanieczyszczeń gliniastych lub ilastych,
- wskaźnik piaskowy ma być większy niż 65%.
- wilgotność piasku do 5%
Pozostałe wymagania dla piasku zawarte są w PN-EN 13043:2004
W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, Wykonawca
będzie zobowiązany dostosować jakość dostarczanego przedmiotu zamówienia do nowych
norm.
Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów równoważnych
o parametrach technicznych nie gorszych niż określono w dokumentacji. Wykonawca, który
powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany
wykazać, ze oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez
Zamawiającego.
Do wzajemnego współdziałania przy realizacji niniejszej umowy, ze strony Zamawiającego,
wyznacza się:
Na Obwodzie Drogowym Nr 2 w Koniecpolu – Kierownika Obwodu Drogowego Pana Tadeusza
CIASTKO, tel. +48/696-429-871, (34) 355-16-14.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji przetargowej lub SST, a
więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen
technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których
mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej
normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi
referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej
ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych
występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne". Zgodnie
z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w
tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych
przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane
rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu
zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14211000-3 - Piasek

4.5.5.) Wartość części: 121951,22 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 3
Dostawa (zakup i transport) piasku do zwalczania śliskości na drogach powiatowych i
wojewódzkich na plac Obwodu Drogowego Nr 3 w Poczesnej w ilości około 5.000 Mg w sezonie
zimowym 2021/2022.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ (SST piasek).
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wysokiej jakości oraz spełniać wymogi zawarte w
SWZ.
Każda partia piasku musi posiadać stosowne normy, atesty i aprobaty. Wykonawca dostarcza
przedmiot zamówienia na plac Obwodu Drogowego Nr 3 w Poczesnej na ulicę Bociania Górka 19 w Poczesnej .
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Piasek powinien posiadać następujący skład:
- zawartość ziaren mniejszych niż 0,063 mm, nie więcej niż 5%,
- uziarnienie do 2 mm, nadziarna nie więcej niż 15% ( nie dopuszcza się w nadziarnie ziaren
większych od 4mm),
- nie może być zanieczyszczony związkami organicznymi jak. np. trawa, szczątki korzeni,
konarów itp. – barwa żółta,
- nie może zawierać żadnych zanieczyszczeń gliniastych lub ilastych,
- wskaźnik piaskowy ma być większy niż 65%.
- wilgotność piasku do 5%
Pozostałe wymagania dla piasku zawarte są w PN-EN 13043:2004
W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, Wykonawca
będzie zobowiązany dostosować jakość dostarczanego przedmiotu zamówienia do nowych norm.
Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów równoważnych
o parametrach technicznych nie gorszych niż określono w dokumentacji. Wykonawca, który
powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany
wykazać, ze oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez
Zamawiającego.
Do wzajemnego współdziałania przy realizacji niniejszej umowy, ze strony Zamawiającego,
wyznacza się:
Na Obwodzie Drogowym Nr 3 w Poczesnej – Kierownika Obwodu Drogowego Panią Monikę
SIWEK, tel. +48/696-429-872, (34) 327-40-66,
reprezentujących Zamawiającego.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji przetargowej lub SST, a
więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen
technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których
mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub
równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej
normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi
referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej
ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych
występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne". Zgodnie
z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w
tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych
przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane
rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu
zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14211000-3 - Piasek

4.5.5.) Wartość części: 121951,22 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138190,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138190,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RWŚ s.c. Ryszard Śliwakowski, Wojciech Śliwakowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9492206604, REGON: 364057328

7.3.3) Ulica: ul. Polna 4a

7.3.4) Miejscowość: Konary

7.3.5) Kod pocztowy: 42-270

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138190,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138190,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229050,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138190,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RWŚ s.c. Ryszard Śliwakowski, Wojciech Śliwakowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9492206604, REGON: 364057328

7.3.3) Ulica: Polna 4a

7.3.4) Miejscowość: Konary

7.3.5) Kod pocztowy: 42-270

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138190,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169125,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169125,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RWŚ s.c. Ryszard Śliwakowski, Wojciech Śliwakowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9492206604, REGON: 364057328

7.3.3) Ulica: Polna 4a

7.3.4) Miejscowość: Konary

7.3.5) Kod pocztowy: 42-270

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169125,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.