Ogłoszenie z dnia 2021-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont obiektów Miasteczka Galicyjskiego w Nowym Sączu uszkodzonych w wyniku burzy i gradobicia.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Okręgowe w Nowym Sączu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000282122
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 56
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 184437708
1.5.8.) Numer faksu: 18 443 78 65
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeum.sacz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.sacz.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont obiektów Miasteczka Galicyjskiego w Nowym Sączu uszkodzonych w wyniku burzy i gradobicia.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51af2e43-37c6-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249132
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Powody zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki: W dniu 24 czerwca 2021 r. w wyniku wystąpienia ulewnych deszczy wichury i gradobicia uległy znacznemu uszkodzeniu budynki Miasteczka Galicyjskiego. W związku z powyższym zachodzi konieczność wykonania niezwłocznie remontu obiektów w celu uniknięcia pogorszenia ich stanu technicznego mogące nastąpić w wyniku kolejnych opadów deszczu i złych warunków atmosferycznych. W związku z powyższym Zamawiający postanowił skorzystać z art. 214 ust.1 pkt.5 ustawy Pzp - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P/2/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 254106,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy przedmiot umowy obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie dotyczącym remontu obiektów Miasteczka Galicyjskiego w Nowym Sączu uszkodzonych w wyniku burzy i gradobicia. Remont obejmować będzie 20 obiektów w tym 17 budynków i 3 obiekty małej architektury. Remont wykonywany jest w celu przywrócenia dotychczasowego stanu technicznego obiektów:
Budynki objęte przedmiotem umowy:
Nr 1 budynek ochrony ( obsługi) :
1. wymiana uszkodzonej dachówki Marsylka,
2. impregnacja i konserwacja elementów drewnianych okien i drzwi,
3. wymiana uszkodzonych rynien wykonanych z blachy miedzianej.
Nr 2 – budynek fryzjera :
1. wymiana uszkodzonej dachówki Marsylka,
2. renowacja elewacji tynk cementowo-wapienny,
3. impregnacja i konserwacja elementów drewnianych elewacji, okien i drzwi,
4. wymiana uszkodzonych rynien wykonanych z blachy miedzianej.
Nr 3budynek sklep kolonialny :
1. impregnacja i konserwacja elewacji drewnianej i okien,
2. wykonanie obróbki blacharskiej włazu z blachy miedzianej,
3. wymiana uszkodzonych rynien wykonanych z blachy miedzianej.
Nr 4 - budynek usługowy – poczta :
1. wymiana uszkodzonej dachówki Marsylka,
2. impregnacja i konserwacja drzwi i okien,
3. renowacja elewacji.
Nr 5 - budynek usługowy – cukiernia:
1. renowacja elewacji tynk cementowo-wapienny 2 ściany,
2. impregnacja i konserwacja elementów drewnianych okien i drzwi,
3. wymiana uszkodzonych rynien wykonanych z blachy miedzianej.
Nr 6 - budynek krawca:
1. wymiana uszkodzonej dachówki Marsylka,
2. renowacja elewacji tynk cementowo-wapienny,
3. impregnacja i konserwacja elementów drewnianych okien i drzwi,
4. wymiana uszkodzonych rynien wykonanych z blachy miedzianej.
Nr 7 - budynek remizy :
1. wymiana uszkodzonej dachówki Marsylka,
2. renowacja elewacji tynk cementowo-wapienny,
3. impregnacja i konserwacja elementów drewnianych okien i drzwi,
4. wymiana uszkodzonych rynien wykonanych z blachy miedzianej,
5. wymiana obróbek blacharskich : wiatrownice, obróbki.
Nr 8 - budynek obsługi (recepcja) :
1. wymiana uszkodzonej dachówki Marsylka,
2. renowacja ścian wewnętrznych tynk cementowo-wapienny,
3. impregnacja i konserwacja elementów ścian zewnętrznych drewnianych,
4. wymiana uszkodzonych rynien wykonanych z blachy miedzianej,
5. wymiana obróbek blacharskich : wiatrownice, obróbki,
6. wymiana klapy dymowej.
Nr 9 - budynek antykwariat:
1. renowacja elewacji tynk cementowo-wapienny,
2. impregnacja i konserwacja ściany szczytowej drewnianej,
3. wymiana uszkodzonych rynien wykonanych z blachy miedzianej.
Nr 10 - budynek snycerza:
1. impregnacja i konserwacja ściany szczytowej drewnianej,
2. impregnacja i konserwacja elementów drewnianych okien ,
3. renowacja elewacji tynk cementowo-wapienny
4. wymiana uszkodzonych obróbek blacharskich wykonanych z blachy miedzianej.
Nr 11 - budynek galeria Paszyńska:
1. impregnacja i konserwacja ściany szczytowej drewnianej(łącznika),
2. impregnacja i konserwacja elementów drewnianych okien ,
3. renowacja elewacji tynk cementowo-wapienny
4. wymiana uszkodzonych obróbek blacharskich wykonanych z blachy miedzianej.
Nr 12 - budynek apteka :
1. impregnacja i konserwacja elewacji drewnianej,
2. impregnacja i konserwacja ściany drewnianej szczytowej,
3. renowacja elewacja ściana szczytowa tynk cementowo-wapienny,
4. impregnacja i konserwacja elementów drewnianych okien,
5. impregnacja i konserwacja drzwi drewnianych,
6. wymiana obróbek blacharskich ścian szczytowych 2 szt.,
7. wymiana uszkodzonych rynien miedzianych.
Nr 13 budynek fotograf + zegarmistrz:
1. renowacja elewacja tynk cementowo-wapienny 2 ściany,
2. wymiana uszkodzonych rynien miedzianych,
Nr 14 budynek drukarnia – garncarza:
1. renowacja elewacja tynk cementowo-wapienny 2 ściany,
2. wymiana uszkodzonych rynien miedzianych,
3. wymiana częściowa uszkodzonego pokrycia dachu z dachówki Marsylka,
4. wymiana obróbek blacharskich ścian szczytowych 2 szt.,
Nr 15 - budynek Dwór :
1. renowacja elewacja tynk cementowo-wapienny 9 ścian,
2. renowacja elewacja tynk cementowo-wapienny 1 ściany szczytowej i 2 ścian górnych,
3. wymiana uszkodzonych rynien miedzianych,
4. wymiana uszkodzonych rur spustowych miedzianych ,
5. wymiana obróbek blacharskich ścian,
6. renowacja balkonu ( 30 szt. słupków).
Nr 16 - budynek karczma :
1. impregnacja i konserwacja ścian drewnianych z bali 4szt,
2. impregnacja i konserwacja ścian górnych drewnianych z bali 2szt,
3. wymiana uszkodzonych rynien miedzianych,
4. impregnacja i konserwacja drzwi drewnianych 2 szt,
5. wymiana klapy dymowej 1 szt.,
6. renowacja ścian wewnętrznych tynk cementowo-wapienny pod klapą dymową.
Nr 20 – budynek Ratusza:
1. renowacja elewacji tynk cementowo-wapienny ściany dolne i górne,
2. wymiana uszkodzonych rynien miedzianych,
3. wymiana częściowa uszkodzonego pokrycia dachu z dachówki Karpiówki,
4. wymiana uszkodzonych obróbek blacharskich na budynku,
5. impregnacja i konserwacja okien drewnianych szt. 5,
6. wymiana klap dymowych Merkot 2 szt.,
Obiekty małej architektury objęte przedmiotem umowy:
Nr 17 studnia:
1. impregnacja i konserwacja słupków studni 8 szt.,
2. impregnacja i konserwacja drewnianych elementów konstrukcyjnych 4 szt.
Nr 18 kapliczka św. Nepomucena :
1. wymiana uszkodzonych obróbek i pokrycia zadaszenia,
2. renowacja słupków konstrukcyjnych kapliczki 4 szt.
Nr 19 – kapliczka świętego Floriana :
1. wymiana uszkodzonego pokrycia dachu z dachówki Marsylki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45443000-4 - Roboty elewacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270167,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270167,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270167,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AW BAUTEX sp. z O.O
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5170362609
7.3.3) Ulica: Papieska 41
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270167,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-15INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Zakup dwóch samochodów służbowych: dla Prokuratury Okręgowej w Nowym Sączu i Prokuratury Rejonowej w Nowym Targu
- Zamówienie na usługi usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie Powiatu Nowosądeckiego.
- BZP.271.29.2025 Zakup artykułów spożywczych dla potrzeb Urzędu Miasta Nowego Sącza
- Dostawy materiałów szewnych
- Wykonanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: "Modernizacja budynku - I/Limanowa"
- Dostawa sprzętu medycznego 1 x użytku
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana słomianego poszycia dachu w dwóch zabytkowych obiektach architektury drewnianej na terenie Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze - Ochli"
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III" Część I: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w miejscowościach Sławoszowice i Duchowo, gm. Milicz
- Budowa interferometru radiowego - rozszerzenie działalności edukacyjnej Planetarium Śląskiego Parku Nauki - etap II
- Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Łączności w Gliwicach. Sala gimnastyczna z zapleczem, inne pomieszczenia wraz z pracami towarzyszącymi
- Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową szpitalnego oddziału ratunkowego
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.