eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłecko › Dostosowanie budynku Miejsko - Gminnego Ośrodka Kultury w Kłecku do wymagań przeciwpożarowych wraz z remontem i przebudową sceny oraz nagłośnieniem i oświetleniem sali widowiskowej



Ogłoszenie z dnia 2024-03-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie budynku Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury w Kłecku do wymagań przeciwpożarowych wraz z remontem i przebudową sceny oraz nagłośnieniem
i oświetleniem sali widowiskowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kłecko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259465

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 14

1.5.2.) Miejscowość: Kłecko

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-270

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 427 01 25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klecko@klecko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://klecko.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8535ec2b-afbc-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie budynku Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury w Kłecku do wymagań przeciwpożarowych wraz z remontem i przebudową sceny oraz nagłośnieniem
i oświetleniem sali widowiskowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8535ec2b-afbc-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00249226

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025930/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Dostosowanie budynku Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury w Kłecku do wymagań przeciwpożarowych wraz z remontem i przebudową sceny oraz nagłośnieniem i oświetleniem sali widowiskowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Poddziałanie 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00026151

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RFZ.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót związanych z dostosowaniem pomieszczeń budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury do wymagań przepisów ochrony przeciwpożarowej oraz prace remontowe i budowalne w obrębie sali widowiskowej, sceny, garderoby, holu i klatki schodowej. Dostosowanie do wymagań przepisów ochrony przeciwpożarowej, zgodnie z Postanowieniami Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 2 czerwca 2020 r., które polegać będzie na:
a. wyposażeniu dróg ewakuacyjnych na poziomie piętra w autonomiczne czujki dymu,
b. wyposażeniu klatki schodowej K1 w okno oddymiające o powierzchni czynnej oddymiania 1,0 m2, zamknięcia od strony korytarza (piętro) drzwiami dymoszczelnymi,
c. wyposażeniu poziomych dróg ewakuacyjnych w awaryjne oświetlenie ewakuacyjne, natomiast w obrębie pionowych dróg ewakuacyjnych (klatek schodowych K1 i K2) zamontowania awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego
o natężeniu co najmniej 5 lx,
d. wydzieleniu sali spotkań od strony holów wejściowych za pomocą drzwi przeciwpożarowych o klasie odporności ogniowej EI60,
e. wyposażeniu budynku w gaśnice, przyjmując ilość 2 kg środka gaśniczego na każde 50 m2 powierzchni.

2) Zakres prac remontowych w budynku M - GOK Kłecko dotyczy remontu klatki schodowej K1 i holem wejściowym, w tym:
a. wymiana posadzki w holu głównym,
b. rozbiórka krat zamykających klatkę schodową oraz krat na oknach,
c. wymiana okładziny schodów,
d. wymiana balustrady schodów,
e. malowanie ścian i sufitów,
f. oddymianie klatki schodowej wraz z montażem okna oddymiającego, czujek, przycisków oddymiania i drzwi dymoszczelnych dp1 i d3,
g. wymianę drzwi z poszerzeniem otworu drzwiowego dp1,
h. realizacje wszystkich niezbędnych prac z zakresu instalacji elektrycznej, dla pomieszczeń na I piętrze budynku, klatkach schodowych K1 i K2, oraz holu wejściowego budynku MGOK w Kłecku.

3) Remont widowni i przebudowa sceny, w tym:
a. wymiana podłogi widowni na nową, z wykonaniem kanału instalacyjnego, instalacji technologii sceny wraz z przebudową sceny,
b. wymiana schodów drewnianych na żelbetowe,
c. montaż rolet zaciemniających widownię,
d. wymiana drzwi wejściowych jednoskrzydłowych na drzwi o klasie odporności ogniowej ei60,
e. adaptacja akustyczna sali widowni,
f. nagłośnienie, oświetlenie i elementy technologii sceny,
g. wymiana szafek hydrantowych.

4) W zakresie remontu kulis i garderoby:
a. wykonanie okładziny ścian
b. remont posadzek
c. malowanie i szpachlowanie pomieszczeń
d. instalacja wod.kan i elektryczna w pom. garderoby
e. wymiana stolarki drzwiowej
f. wyposażenie pomieszczeń garderoby

5) Całość prac należy wykonać w oparciu o dokumentacje techniczną remontu i dostosowania pomieszczeń do wymagań p.poż autorstwa Pracowni Projektowej Mariusz Gramowski, oraz zgodnie z decyzją pozwolenia na budowę nr 959/2020 z dnia 16.07.2020 r., wydaną przez Starostę Gnieźnieńskiego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45262690-4 - Remont starych budynków

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych

45237000-7 - Roboty budowlane w zakresie scen

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 984877,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1467390,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 984877,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FORMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302220127

7.3.3) Ulica: ul. Poznańska 86A

7.3.4) Miejscowość: Lusowo

7.3.5) Kod pocztowy: 62-080

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 959000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.