Ogłoszenie z dnia 2023-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00209886/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zagospodarowanie dwóch stawów w Chełmku w zakresie budowy miejsca pamięci, ścieżek rowerowych oraz oświetlenia – miejsce upamiętnienia podobozu Chełmek”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chełmek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181801
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 11
1.5.2.) Miejscowość: Chełmek
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-660
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@chelmek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.chelmek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-699ffea9-ef18-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zagospodarowanie dwóch stawów w Chełmku w zakresie budowy miejsca pamięci, ścieżek rowerowych oraz oświetlenia – miejsce upamiętnienia podobozu Chełmek”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-699ffea9-ef18-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00249295
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025962/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Zagospodarowanie dwóch stawów w Chełmku w zakresie budowy miejsca pamięci, ścieżek rowerowych oraz oświetlenia – miejsce upamiętnienia podobozu Chełmek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00209886
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Zagospodarowanie dwóch stawów w Chełmku w zakresie budowy miejsca pamięci, ścieżek rowerowych oraz oświetlenia – miejsce upamiętnienia podobozu Chełmek”.
Lokalizacja inwestycji: Chełmek, ul. Stawowa, działki nr 836/92 obręb 0001 Chełmek, jednostka ewidencyjna 121303_4 Chełmek-miasto.
Zakres inwestycji:
Ekspozycja upamiętniająca wydarzenia i historię z okresu II wojny światowej ze szczególnym uwzględnieniem miejsca „Kompleks Stawy” w kontekście istnienia podobozu „Aussenkommando Chelmek”. W ramach zadania należy wykonać w szczególności:
1. Aranżacja ogólna – przedścianka z płyt G-K, pokrycie drzwi folią antyrefleksyjną, szynoprzewody wraz z reflektorami oraz instalacją elektryczną zasilającą.
2. Posadzka.
3. Instalacja artystyczna „Skała i woda”.
4. Multimedia – montaż projektorów wraz z instalacją oraz sterowaniem uruchomienia i wyłączenia (przyciskiem lub fotokomórką z czasowym wyłączeniem).
5. Oświetlenie.
6. Pylon wraz z zabudową oraz nadrukiem opisu w trzech językach oraz nagraniem głosowym.
7. Ławki.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają załączona dokumentacja projektowa opracowana przez Wzorro Design s.c., ul. Kościuszki 55/7, 40-047 Katowice.
W ramach zadania i zaoferowanej ceny wykonawca jest zobowiązany przede wszystkim do:
1. Zabezpieczenia miejsca prowadzonych robót budowlanych, gromadzenia materiałów oraz odpadów powstających w trakcie prac przed dostępem osób postronnych.
2. Zabezpieczenia terenu stawów przed zanieczyszczeniem, w szczególności wody i roślinności, w trakcie realizacji, w szczególności pochodzących z płynów i smarów maszyn wykorzystywanych do realizacji zadania, a także z odpadów materiałów użytych do realizacji zadania.
3. Zaleca się, aby każdy z Wykonawców dokonał oględzin miejsca budowy na etapie sporządzania oferty celem sprawdzenia warunków realizacji zadania.
4. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia oraz dokumentacją projektową.
5. Zastosowane do realizacji zamówienia wyroby winne być o należytych właściwościach użytkowych, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7.07.1994 r. ustawy Prawa budowlanego (Dz.U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.), tj. wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w sposób trwały o właściwościach użytkowych umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie podstawowych wymagań, można stosować przy wykonywaniu robót budowlanych wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu lub udostępnione na rynku krajowym zgodnie z przepisami odrębnymi, a w przypadku wyrobów budowlanych - również zgodnie z zamierzonym zastosowaniem.
6. Wszystkie dokumenty dotyczące zastosowanych wyrobów budowlanych wskazane w punkcie 5 Wykonawca winien okazać na żądanie Zamawiającego oraz dołączyć do materiałów odbiorowych.
7. W cenie oferty Wykonawca winien ująć m. in.:
a) koszty robót budowlanych wraz z kosztami materiałów, robocizny, itp.,
b) koszty związane z organizacją placu budowy i załatwieniem wszystkich formalności związanych z budową,
c) koszty ubezpieczenia budowy,
d) koszty zabezpieczenia i utrzymania terenu budowy, w tym związane ze skutkami wystąpienia opadów atmosferycznych,
e) wszelkich robót przygotowawczych, ewentualnych robót rozbiórkowych, wykończeniowych, odtworzeniowych, porządkowych (w szczególności uprzątnięcie terenu bezpośrednio przylegającego do prowadzonych robót, obszaru komunikacji i składowania materiałów a wykorzystanego do celu realizacji zadania), wywozu materiałów pochodzących z rozbiórki,
f) koszty płatnych prób, badań, pomiarów i odbiorów technicznych,
g) koszty doprowadzenia terenu przyległego do stanu pierwotnego, w tym naprawy uszkodzonych elementów i powierzchni,
h) koszty utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki,
i) inne nie wymienione koszty niezbędne do poniesienia w celu prawidłowej realizacji zadania.
8. Zamawiający wymaga uprzedniego uzgodnienia materiałów wykończeniowych przewidzianych do zabudowania poprzez przedstawienie próbek proponowanych materiałów.
9. Do odbioru końcowego wymagane dokumenty, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych prób i sprawdzeń, karty gwarancyjne użytych w budowie materiałów i inne dokumenty wymagane stosownymi przepisami należy złożyć w podziale na poszczególne branże, spięte w teczkę, ponumerowane, zatytułowane ze wskazaniem nazwy zadania i branży oraz ze spisem treści na stronie tytułowej. Każda strona winna być podpisana przez wykonawcę.
Dojazd do placu budowy związanego z wykonaniem prac wynikających z niniejszego zamówienia będzie poprzez plac budowy realizowanego pierwszego etapu robót, który został przekazany wykonawcy BUD-TECH SYSTEM Sp. z o. o. W związku z tym należy wziąć pod uwagę konieczność uzgodnienia harmonogramu dojścia i dojazdu do obiektu z kierownikiem budowy i wykonawcą w celu wykonania robót wynikających z niniejszego zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212310-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy wystaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.