eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławDostawa fabrycznie nowej kosiarki spalinowej dla Zakładu Robót Publicznych



Ogłoszenie z dnia 2022-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowej kosiarki spalinowej dla Zakładu Robót Publicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Robót Publicznych w Inowrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340526629

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka Józefa Piłsudskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zrpinowroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zrp-inowroclaw.samorzady.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa fabrycznie nowej kosiarki spalinowej dla Zakładu Robót Publicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f7d5fd5-92ef-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00249350

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009659/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa kosiarki spalinowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00062822/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZRP-III.7021.5.20.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej kosiarki samojezdnej o zerowym promieniu skrętu do utrzymania miejskich terenów zielonych.
2. Wymagania Zamawiającego:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył fabrycznie nową kosiarkę spalinową własnym transportem i na własny koszt.
1) Rok produkcji – od 2021 wzwyż.
2) Konstrukcja umożliwiająca obrót urządzenia wokół osi jednego z przednich kół – w zależności od kierunku skrętu, lub wokół własnej osi bez konieczności poruszania się pojazdu do przodu.
3) Pojemność skokowa silnika minimalnie 1 000 cm3.
4) Zbiornik paliwa min. 30 L.
5) Silnik spalinowy, chłodzony cieczą, moc minimalna 15 kW.
6) Rodzaj paliwa: olej napędowy.
7) Minimalna prędkość transportowa 10 km/h.
8) Napęd na cztery koła
9) Długość całkowita maksymalnie 3 000 mm.
10) Szerokość maksymalnie 1 700 mm.
11) Wysokość maksymalnie 2 000 mm.
12) Dopuszczalna masa całkowita 1 600 kg.
13) Szerokość robocza minimalnie 1 200 mm.
14) Bezstopniowa regulacja wysokości cięcia.
15) Pojemność kosza minimum 700 L.
16) Wyładunek kosza na wysokość nie mniejszą niż 2 000 mm.
17) Oświetlenie przednie robocze.
18) Opis na boku urządzenia zgodnie z załącznikiem.
19) Emisja spalin co najmniej Euro 5.
20) Dwa komplety nauszników przeciwhałasowych, przyczepianych do kasku ochronnego i odpowiednich dla poziomu hałasu emitowanego przez maszynę, wraz z kaskiem.
21) Dwa dodatkowe komplety zapasowych noży tnących.
22) Dwa dodatkowe komplety pasków napędowych do zestawu tnącego.
23) Pakiet przeglądów (wymiany oleju, filtrów, itp., zgodnie z zaleceniem producenta) na pierwszy rok użytkowania maszyny (od daty przekazania urządzenia przez producenta w siedzibie zamawiającego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 16310000-1 - Kosiarki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149650,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149650,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROL INVEST MAŁGORZATA TUROSTOWSKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811166761

7.3.3) Ulica: Krótka

7.3.4) Miejscowość: Skórzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 60-185

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149650,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.