Ogłoszenie z dnia 2022-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00062822/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowej kosiarki spalinowej dla Zakładu Robót Publicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Robót Publicznych w Inowrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340526629
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka Józefa Piłsudskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zrpinowroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zrp-inowroclaw.samorzady.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowej kosiarki spalinowej dla Zakładu Robót Publicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f7d5fd5-92ef-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00249350
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009659/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa kosiarki spalinowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00062822/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZRP-III.7021.5.20.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej kosiarki samojezdnej o zerowym promieniu skrętu do utrzymania miejskich terenów zielonych.
2. Wymagania Zamawiającego:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył fabrycznie nową kosiarkę spalinową własnym transportem i na własny koszt.
1) Rok produkcji – od 2021 wzwyż.
2) Konstrukcja umożliwiająca obrót urządzenia wokół osi jednego z przednich kół – w zależności od kierunku skrętu, lub wokół własnej osi bez konieczności poruszania się pojazdu do przodu.
3) Pojemność skokowa silnika minimalnie 1 000 cm3.
4) Zbiornik paliwa min. 30 L.
5) Silnik spalinowy, chłodzony cieczą, moc minimalna 15 kW.
6) Rodzaj paliwa: olej napędowy.
7) Minimalna prędkość transportowa 10 km/h.
8) Napęd na cztery koła
9) Długość całkowita maksymalnie 3 000 mm.
10) Szerokość maksymalnie 1 700 mm.
11) Wysokość maksymalnie 2 000 mm.
12) Dopuszczalna masa całkowita 1 600 kg.
13) Szerokość robocza minimalnie 1 200 mm.
14) Bezstopniowa regulacja wysokości cięcia.
15) Pojemność kosza minimum 700 L.
16) Wyładunek kosza na wysokość nie mniejszą niż 2 000 mm.
17) Oświetlenie przednie robocze.
18) Opis na boku urządzenia zgodnie z załącznikiem.
19) Emisja spalin co najmniej Euro 5.
20) Dwa komplety nauszników przeciwhałasowych, przyczepianych do kasku ochronnego i odpowiednich dla poziomu hałasu emitowanego przez maszynę, wraz z kaskiem.
21) Dwa dodatkowe komplety zapasowych noży tnących.
22) Dwa dodatkowe komplety pasków napędowych do zestawu tnącego.
23) Pakiet przeglądów (wymiany oleju, filtrów, itp., zgodnie z zaleceniem producenta) na pierwszy rok użytkowania maszyny (od daty przekazania urządzenia przez producenta w siedzibie zamawiającego).
4.5.3.) Główny kod CPV: 16310000-1 - Kosiarki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149650,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149650,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149650,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROL INVEST MAŁGORZATA TUROSTOWSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811166761
7.3.3) Ulica: Krótka
7.3.4) Miejscowość: Skórzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 60-185
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROL INVEST MAŁGORZATA TUROSTOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
ROL INVEST MAŁGORZATA TUROSTOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149650,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych niezbędnych do wykonania badań wraz z dzierżawą analizatora
- Usługi związane z naprawą, przeglądem i konserwacją urządzeń chłodniczych znajdujących się na wyposażeniu Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu.
- Dostawa materiałów budowlanych branży wod-kan niezbędnych do realizacji zadań inwestycyjnych przez Gminny Zakład Komunalny w Kruśliwcu - etap III
- DOSTAWA ŚRODKÓW PIORĄCO DEZYNFEKCYJNYCH DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM. DR. LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU
- Zakup i dostawa monitorów ergonomicznych w ramach projektu pn. Pracownik zdrowy - urząd rozwojowy
- Zakup i dostawa krzeseł ergonomicznych w ramach projektu pn. "Pracownik zdrowy - urząd rozwojowy"
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą 2 szt. ramion hydraulicznych wraz z głowicami do oszenia dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie.
- "Zakup sprzętu do zimowego i letniego utrzymania dróg na terenie gminy Batorz"
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z osprzętem.
- Zakup sprzętu rolniczego
więcej: Kosiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.