Ogłoszenie z dnia 2021-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00146751/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-12
- 2021/BZP 00161357/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-26
- 2021/BZP 00164608/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa placów zabaw na terenie przedszkoli nr 2 i nr 4 w Polkowicach w podziale na części 1 i 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647618
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 84 74 159
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.stepien@gmina.polkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa placów zabaw na terenie przedszkoli nr 2 i nr 4 w Polkowicach w podziale na części 1 i 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e5f7b5a-fb3f-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249374
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002233/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.35 Ścieżka doświadczeń dla małych i dużych na terenie Przedszkola nr 2 - PBO
1.1.36 Naukowo-sensowyczny plac zabaw na terenie Przedszkola nr 4 - PBO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146751/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.41.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa zadania: „Rozbudowa placów zabaw na terenie przedszkoli nr 2 i nr 4 w Polkowicach w podziale na części 1 i 2”, tj.: Część 1: „Rozbudowa placu zabaw na terenie Przedszkola Miejskiego nr 2, w Polkowicach, ul. 11 Lutego 18”,ramach zadań budżetowych pn.:
Dla części 1: „Ścieżka doświadczeń dla małych i dużych na terenie Przedszkola nr 2 - PBO” .
Realizacja wszystkich postanowień niniejszego zamówienia będzie się odbywała niezależnie dla każdej z części (1 lub 2).
2) Przedmiot zamówienia obejmuje:
Dla Części 1:
- wykonanie i montaż urządzeń zabawowych o specyfice sensorycznej, interaktywnej, rozwijającej wszystkie zmysły oraz wpływających na lepszą współpracę w grupie, rozwój wyobraźni oraz zachęcających do nauki przez zabawę,
- serwis w okresie gwarancji.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentach inwestycji stanowiących integralną część niniejszego zamówienia, które składają się z:
Dla Części 1:
a) projektu wykonawczego pn.: „Przedszkole Miejskie nr 2 – rozbudowa placu zabaw” autorstwa firmy „MANBUD Mariusz Lamla”,
b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
c) opisów pozycji przedmiaru robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentach zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
4.5.5.) Wartość części: 89276,87 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa zadania: „Rozbudowa placów zabaw na terenie przedszkoli nr 2 i nr 4 w Polkowicach w podziale na części 1 i 2”, tj.: Część 2: „Rozbudowa placu zabaw na terenie Przedszkola Miejskiego nr 4 w Polkowicach, ul. Lipowa 11” ,ramach zadań budżetowych pn. Dla części 2: „Naukowo-sensoryczny plac zabaw na terenie Przedszkola nr 4 (PBO)”.
Realizacja wszystkich postanowień niniejszego zamówienia będzie się odbywała niezależnie dla każdej z części (1 lub 2).
2) Przedmiot zamówienia obejmuje:
Dla Części 2:
- wykonanie i montaż urządzeń zabawowych o specyfice sensorycznej, interaktywnej, rozwijającej wszystkie zmysły oraz wpływających na lepszą współpracę w grupie, rozwój wyobraźni oraz zachęcających do nauki przez zabawę,
- doposażenie placu zabaw w standardowe urządzenia zabawowe,
- serwis w okresie gwarancji.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentach inwestycji stanowiących integralną część niniejszego zamówienia, które składają się z:
Dla Części 2:
a. projektu wykonawczego pn.: „Przedszkole Miejskie nr 4 – rozbudowa placu zabaw” autorstwa firmy „MANBUD Mariusz Lamla”,
b. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
c. opisów pozycji przedmiaru robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
4.5.5.) Wartość części: 122618,12 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116833,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119829,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119829,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERTORG s.c. Paweł Bożek, Daniel Marcinik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 687-195-83-01
7.3.3) Ulica: ul. Stojałowskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Sanok
7.3.5) Kod pocztowy: 38-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTERTORG SPÓŁKA CYWILNA PAWEŁ BOŻEK, DANIEL MARCINIK
jakie przetargi wygrała firma
INTERTORG SPÓŁKA CYWILNA PAWEŁ BOŻEK, DANIEL MARCINIK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119829,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173800,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199964,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173800,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERTORG s.c. Paweł Bożek, Daniel Marcinik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 687-195-83-01
7.3.3) Ulica: ul. Stojałowskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Sanok
7.3.5) Kod pocztowy: 38-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTERTORG SPÓŁKA CYWILNA PAWEŁ BOŻEK, DANIEL MARCINIK
jakie przetargi wygrała firma
INTERTORG SPÓŁKA CYWILNA PAWEŁ BOŻEK, DANIEL MARCINIK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173800,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 im. Arkadego Fiedlera w Polkowicach od stycznia do grudnia 2025 roku
- "Odbiór odpadów komunalnych, zmieszanych i selektywnych, transport i zagospodarowanie z nieruchomości niezamieszkałych będących w zarządzaniu PPK w 2025 r."
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Polkowicach oraz odkup energii elektrycznej oddanej do sieci instalacji fotowoltaicznej".
- Budowa klastra serwerów (HA) w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi i Oddziałami Specjalnymi w Polkowicach na rok 2025.
- Ubezpieczenie majątku będącego w posiadaniu PDR Sp. z o.o. oraz odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością oraz posiadaniem mienia i ubezpieczenia komunikacyjne na rok 2025.
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z rewitalizacją terenu zielonego przy skrzyżowaniu ul. Płaszowskiej/Paproci, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Małe boisko do piłki nożnej przy Szkole Podstawowej Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. T. Kościuszki w Ozorkowie
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji oświetlenia stadionu miejskiego przy ul. Sportowej 2 w Bydgoszczy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.