eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolkowiceRozbudowa placów zabaw na terenie przedszkoli nr 2 i nr 4 w Polkowicach w podziale na części 1 i 2



Ogłoszenie z dnia 2021-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa placów zabaw na terenie przedszkoli nr 2 i nr 4 w Polkowicach w podziale na części 1 i 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647618

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76 84 74 159

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.stepien@gmina.polkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa placów zabaw na terenie przedszkoli nr 2 i nr 4 w Polkowicach w podziale na części 1 i 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e5f7b5a-fb3f-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249374

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002233/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.35 Ścieżka doświadczeń dla małych i dużych na terenie Przedszkola nr 2 - PBO

1.1.36 Naukowo-sensowyczny plac zabaw na terenie Przedszkola nr 4 - PBO

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146751/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.41.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa zadania: „Rozbudowa placów zabaw na terenie przedszkoli nr 2 i nr 4 w Polkowicach w podziale na części 1 i 2”, tj.: Część 1: „Rozbudowa placu zabaw na terenie Przedszkola Miejskiego nr 2, w Polkowicach, ul. 11 Lutego 18”,
ramach zadań budżetowych pn.:
Dla części 1: „Ścieżka doświadczeń dla małych i dużych na terenie Przedszkola nr 2 - PBO” .
Realizacja wszystkich postanowień niniejszego zamówienia będzie się odbywała niezależnie dla każdej z części (1 lub 2).
2) Przedmiot zamówienia obejmuje:
Dla Części 1:
- wykonanie i montaż urządzeń zabawowych o specyfice sensorycznej, interaktywnej, rozwijającej wszystkie zmysły oraz wpływających na lepszą współpracę w grupie, rozwój wyobraźni oraz zachęcających do nauki przez zabawę,
- serwis w okresie gwarancji.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentach inwestycji stanowiących integralną część niniejszego zamówienia, które składają się z:
Dla Części 1:
a) projektu wykonawczego pn.: „Przedszkole Miejskie nr 2 – rozbudowa placu zabaw” autorstwa firmy „MANBUD Mariusz Lamla”,
b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
c) opisów pozycji przedmiaru robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentach zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

4.5.5.) Wartość części: 89276,87 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa zadania: „Rozbudowa placów zabaw na terenie przedszkoli nr 2 i nr 4 w Polkowicach w podziale na części 1 i 2”, tj.: Część 2: „Rozbudowa placu zabaw na terenie Przedszkola Miejskiego nr 4 w Polkowicach, ul. Lipowa 11” ,
ramach zadań budżetowych pn. Dla części 2: „Naukowo-sensoryczny plac zabaw na terenie Przedszkola nr 4 (PBO)”.
Realizacja wszystkich postanowień niniejszego zamówienia będzie się odbywała niezależnie dla każdej z części (1 lub 2).
2) Przedmiot zamówienia obejmuje:
Dla Części 2:
- wykonanie i montaż urządzeń zabawowych o specyfice sensorycznej, interaktywnej, rozwijającej wszystkie zmysły oraz wpływających na lepszą współpracę w grupie, rozwój wyobraźni oraz zachęcających do nauki przez zabawę,
- doposażenie placu zabaw w standardowe urządzenia zabawowe,
- serwis w okresie gwarancji.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentach inwestycji stanowiących integralną część niniejszego zamówienia, które składają się z:
Dla Części 2:
a. projektu wykonawczego pn.: „Przedszkole Miejskie nr 4 – rozbudowa placu zabaw” autorstwa firmy „MANBUD Mariusz Lamla”,
b. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
c. opisów pozycji przedmiaru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

4.5.5.) Wartość części: 122618,12 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116833,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119829,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119829,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERTORG s.c. Paweł Bożek, Daniel Marcinik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 687-195-83-01

7.3.3) Ulica: ul. Stojałowskiego 6

7.3.4) Miejscowość: Sanok

7.3.5) Kod pocztowy: 38-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119829,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173800,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199964,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173800,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERTORG s.c. Paweł Bożek, Daniel Marcinik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 687-195-83-01

7.3.3) Ulica: ul. Stojałowskiego 6

7.3.4) Miejscowość: Sanok

7.3.5) Kod pocztowy: 38-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173800,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.