Ogłoszenie z dnia 2024-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00260500/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-26
- 2024/BZP 00294976/01 - Wynik z dnia 2024-04-22
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy soków i napojów - cz. I oraz słodyczy -cz. II do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Sportu z siedzibą w Warszawie, (00-449), ul. Łazienkowska 6A, Ośrodek Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie (84-120) ul. Żeromskiego 52
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 14273335600035
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 52
1.5.2.) Miejscowość: Władysławowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-120
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.wladyslawowo@cos.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cos.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sport
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy soków i napojów - cz. I oraz słodyczy -cz. II do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f606f4d6-e51c-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00249374
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019710/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych różnych do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f606f4d6-e51c-11ee-9c02-ce2b643d361d3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
7. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
9. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
10. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. – nie dotyczy niniejszego postepowania
11. Informacje, oświadczenia lub dokumenty , inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
12. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
13. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centralny Ośrodek Sportu, ul. Łazienkowska 6a, 00-449 Warszawa.
Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: iod@cos.pl, tel. 513790306 ;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ”Sukcesywne dostawy soków i napojów - cz. I oraz słodyczy -cz. II do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu” odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 16/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Sukcesywne dostawy soków i napojów do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
Lp. Nazwa oraz opis wymaganych cech danego asortymentu - kryteria stosowane w celu oceny równoważności (jeżeli dotyczy) jm ilość
1. Sok pomarańczowy - wyprodukowany z 100 % zagęszczonego soku, pasteryzowany, niegazowany, naturalnie mętny, bez dodatku cukru, konserwantów, barwników, słodzików i aromatów innych niż odzyskanych w procesie zagęszczania soków i przecierów. Opakowanie kartonik 1litr - firmy TYMBARK, FORTUNA, HORTEX lub produkt równoważny szt 300
2 Nektar czarna porzeczka - wyprodukowany z 100 % zagęszczonego soku, pasteryzowany, niegazowany, naturalnie mętny, bez dodatku cukru, konserwantów, barwników, słodzików i aromatów innych niż odzyskanych w procesie zagęszczania soków i przecierów, wzbogacony witaminą C, pasteryzowany naturalnie mętny Opakowanie kartonik o pojemności 1 litr -firmy TYMBARK, FORTUNA, HORTEX lub produkt równoważny szt 300
3 Sok jabłkowy - wyprodukowany z 100 % zagęszczonego soku, pasteryzowany, niegazowany, naturalnie mętny, bez dodatku cukru, konserwantów, barwników, słodzików i aromatów innych niż odzyskanych w procesie zagęszczania soków i przecierów. Opakowanie kartonik 1litr - firmy TYMBARK, FORTUNA, HORTEX lub produkt równoważny szt 300
4 Nektar z czerwonych grejfrutów -wyprodukowany z zagęszczonego soku o zawartości owoców minimum 50 %,pasteryzowany ,słodzony,naturalnie mętny. Opakowanie karton o pojemności 1 litra - Firmy TYMBARK, FORTUNA, HORTEX lub produkt równoważny. szt 150
5 Sok ze świeżych pomidorów - wyprodukowany z 100 % zagęszczonego soku, pasteryzowany, niegazowany, naturalnie mętny, bez dodatku cukru, konserwantów, barwników, słodzików i aromatów innych niż odzyskanych w procesie zagęszczania soków i przecierów. Opakowanie kartonik 1litr - firmy TYMBARK, FORTUNA, HORTEX lub produkt równoważny szt 36
6 Sok warzywno-owocowy łagodny - o składzie przecieru i sok z gruszek, marchwi, selera i pietruszki.Substancje wzbogacające witaminę C .Opakowanie kartonik o pojemności 0,50 litra - firmy TYMBARK, FORTUNA, HORTEX lub produkt równoważny szt 24
7 Sok warzywno-owocowy -o składzie przecieru i soku z pomidorów, jabłek, marchwi, buraków ćwikłowych, selera, brokułów, szpinaku, porów, cebuli pasteryzowany.Opakowanie kartonik o pojemności 0,50 litra - firmyTYMBARK, FORTUNA, HORTEX lub produkt równoważny szt 24
8 Sok Warzywno owocowy -pikantny -wyprodukowany z przecieru i soku z jabłek, marchwi, selera i petruszki.Opakowanie kartonik o pojemności 0,50 litra - firmy TYMBARK, FORTUNA, HORTEX lub produkt równoważny szt 24
9 Sok marchew - truskawka, marchew-malina-jabłko, banan-jabłko-brzoskwinia, marchwiowo-jabłkowo-pomarańczowy lub inne smaki owocowe,przecierowy pasteryzowany typu KUBUŚ -.Opakowanie butelka szklana o pojemności 0,3 litra - firmy TYMBARK, FORTUNA, HORTEX lub produkt równoważny szt 80
10 Napój wiśniowo-jabłkowy jabłkowo-brzoskwiniowy, jabłko mięta, jabłko-arbuz, pomarańcza-brzoskwinia lub inne smaki owocowe, wyprodukowany z soków zagęszczonych, niegazowany, pasteryzowany. Opakowanie butelka szklana o pojemnosci 0,25 litra - firmy TYMBARK, FORTUNA, HORTEX lub produkt równoważny. szt 300
11 Nektar wiśniowy z miąższem owoców -wyprodukowany z zagęszczonego soku o zawartości owoców minimum 35%,pasteryzowany,niegazowany.Opakowanie kartonik o pojemności 1 litra .Firmy TYMBARK, FORTUNA, HORTEX lub produkt równoważny szt 42
12 Sok pomarańczowy 100% -opakowanie pet lub butelka szklana o pojemności 0.3 -l-firmy Tymbark,Tarczyn lub produktt równoważny szt 80
13 nektar czarna porzeczka 100%-opakowanie pet lub butelka szklana o pojemności 0.3 l,firmy Tymbark,Tarczyn lub produkt równoważny szt 80
14 Napój gazowany typu-pepsi,coca cola,cola light,pepsi light,cola 0% cukru,pepsi 0 % cukru,mirinda,fanta,sprite-butelka szklana o pojemności 0.2-0.25 l-opkaowanie zwrotne….................. szt 240
15 napój gazowany typu-pepsi,coca cola,cola light,pepsi light,cola 0% cukru,pepsi 0 % cukru,mirinda,fanta,sprite-butelka plastikowa o pojemności 0.5 l--….................. szt 500
16 woda źródlana gazowana lub niegazowana typu Górska Natura,Kropla Beskidu-butelka szklana o pojemności 0.25-0.33 l,lub produkt równoważny,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, szt 500
17 Napój gazowany typu Kinley Tonic Water,tonic-butelka szklana o pojemnośco 0.2-0.25 l/opakowanie zwrotne/ szt 80
18 Napój Lipton Ice Tea-różne smaki-opakowanie-butelka plastikowa lub szklana o pojemności 0.5 szt 24
19 Sok jabłkowy 100%-opakowanie pet lub butelka szklana o pojemnośco 0.3 l,firmy Tymbark,Tarczyn lub produkt równoważny szt 60
20 Napoje z owoców egoztycznych - owoce świata np; - Kaktus-limonka-jabłko, Limonka-cytryna-mięta, granat-winogrona-grapefruit-jabłko, Mango-Jabłko-Pomarańcza-cytryna, Żurawina-czarna jagoda-jabłko lub różne smaki owocowe - wyprodukowany z zagęszczonego soku, pasteryzowany, niegazowany. Opakowanie kartonik o pojemności 1 litra. Firmy TYMBARK, FORTUNA, HORTEX lub produkt równoważny szt 140
21 Nektar Ananasowy - wyprodukowany z 100 % zagęszczonego soku, pasteryzowany, niegazowany, naturalnie mętny, bez dodatku cukru, konserwantów, barwników, słodzików i aromatów innych niż odzyskanych w procesie zagęszczania soków i przecierów. Opakowanie kartonik o pojemności 1 litra .Firmy TYMBARK, FORTUNA, HORTEX lub produkt równoważny szt 60
4.2.6.) Główny kod CPV: 15320000-7 - Soki owocowe i warzywne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Sukcesywne dostawy słodyczy do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
Lp. Nazwa oraz opis wymaganych cech danego asortymentu jm ilość
1. BATON typu MARS- nugatowe nadzienie oblane mleczną czekoladą, opakowanie standardowe 51g. szt 300
2. Baton typu Snickers
Batonik z nugatowym nadzieniem, ze świeżo prażonymi orzeszkami ziemnymi oblanymi karmelem i mleczną czekoladą, -masa netto 50 g. szt 400
3. BATON typu TWIX- ciasteczka oblane karmelem i mleczną czekoladą , opakowanie standardowe 50g szt 500
4. CZEKOLDA typu Alpen Gold NUSSBEISSER - z orzechami, mleczna i gorzka o wadze 100 g. Pakowana po 20 szt. szt 40
5. CZEKOLADA typu MILKA- waga 100 g o smaku mlecznym, orzechowym, jogurtowym, troskawkowym, cream i chocolate dessert, biała, karmel, bakaliowa. szt 50
6. Wafelek typu PRINCE POLO CLASSIC- kruchy wafel z kremem kakaowym oblany czekoladą. Waga 35g opakowanie standardowe. szt 800
7. Czekolada wedel rozne smaki/bez gorzkiej/ waga min.90 gr szt 10
8. WAFLE W CZEKOLADZIE typu Princessa Maxi- lekki, puszysty wafelek oblany czekoladą o smakach kokosowa biała, orzechowa, mleczna czekolada. Waga min 44/45g szt 400
9. Ciastka pieguski różne smaki- waga min 120 gr szt 40
10. Ciastka Jeżyki różne smaki -waga opak min 140 gr szt 40
11. Wafelek typu KINDER BUENO-wafel pokryty czekoladą ,wypełniony delikatnym mleczno-orzechowym nadzieniem ,waga min 43 gr/2 x min,21,5 g/ szt 30
12. Orzeszki ziemne - firmy Feliks, puszka o wadze min.140 g.solone, z miodem szt 40
13. Czekolada gorzka - WEDEL 64% waga min 90 g szt 10
14. Ciastka delicje-kombinacja soczystej galaretki,miękkiego biszkoptu i aksamitenj czekolady różne smaki/pomarańczowy,malinowy,morelowy-opak o wadze min.145 gr szt 50
15. Wafle familijne z nadzieniem-różne smaki/śmietankowe,orzechowe.kakaowe,trusk-śmietankowe//-waga opakowania min 175 gr szt 30
16. Chipsy lays różne smaki/fromage,paprykowe,zielona cebulka,bekon/ opak min.140 gr szt 60
17. Bombonierka Raffaelo-kokosowy smakołyk z chrupiącego wafelka z migdałem w kremie,całośc obsypana płatkami kokosa opak 150 gr-każda czekoladka zawinięta osobno szt 15
18. Bombonierka Ferrero Rocher-orzech laskowy w kremie czekoladowym,otoczony chrupkim wafelkiem,oblany czekoladą,obsypany kawałakmi orzecha laskowego,każda czekoladaka zawinięta oddzielnie-waga 200 gr szt 20
19. Paluszki słone typu lajkonik-opak. 70 gr szt 40
20. Bombonierka typu MERCI - opakowanie o wadze 250 g firmy Storck szt 10
21. Bombonierka typu Toffiefe - opakowanie o wadze 125 g firmy Storck. szt 10
22. Czekolada typu MILKA - waga 270 g o smaku mlecznym szt 80
23. Wafelek typu Knoppers- mleczno-orzechowy waga min. 25 g. Firmy Strock szt. 200
4.2.6.) Główny kod CPV: 15842300-5 - Wyroby cukiernicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
dostarczane produkty muszą być wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w polskich normach przenoszących normy europejskie oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia, a wykonawca powinien posiadać atesty i/lub pozwolenia potwierdzające, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają wskazanym normom. wymagane jest złożenie odpowiedniego oświadczenia o treści wskazanej w pkt. 8 uzupełniającego formularza oferty, a zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających powyższe okoliczności i jakość produktów przy danej dostawie - oświadczenie według pkt. 8 załącznika nr 2 oraz oświadczenia o cechach oferowanych produktów wymagane w tabeli asortymentowej każdej z części zamówienia w kol. 55.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
oświadczenie według pkt. 8 załącznika nr 2 oraz oświadczenia o cechach oferowanych produktów wymagane w tabeli asortymentowej każdej z części zamówienia w kol. 55.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Inne środki dowodowe (nie wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych) – Zamawiający przed podpisaniem umowy wzywa wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, do złożenia w wyznaczonym terminie, aktualnego na dzień złożenia, oświadczenia na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 1497) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowegoSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP oraz oświadczenie na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 1497) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
ZMIANA UMOWY1. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w trakcie jej wykonywania w zakresie zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, od dnia dokonania zmian przepisów w tym zakresie, proporcjonalnie do wprowadzonych zmian przepisów,
2. Wniosek o dokonanie zmiany Umowy należy przedłożyć na piśmie, a okoliczności stanowiące podstawę zmiany Umowy powinny być uzasadnione, a w miarę możliwości również udokumentowane przez Wykonawcę.
3. Zmiany Umowy, za wyjątkiem zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług (VAT), o której mowa w ust. 1, nie mogą skutkować wzrostem cen jednostkowych brutto w ramach przedmiotu umowy.
4. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-27 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-27 08:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-25
INNE PRZETARGI Z WŁADYSŁAWOWA
- Całodobowe świadczenie usług ochrony obiektów, mienia i osób w Centralnym Ośrodku Sportu - Ośrodku Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie
- Wykonanie projektu Planu Ogólnego Gminy Władysławowo
- "Świadczenie usług w formie asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością w 2025 roku. Program finansowany ze środków Funduszu Solidarnościowego"
- Odbiór i transport odpadów komunalnych w okresie styczeń - grudzień 2025 r.
- Zakup i dostawa sprzętu sprzątającego do COS OPO we Władysławowie - 2 części
- Zakup , dostawa i montaż opraw oświetlenia LED w budynku Pływalni w COS OPO we Władysławowie
więcej: przetargi w Władysławowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 18 im. Kubusia Puchatka w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 15 w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 6 im. Jasia i Małgosi w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 5 im. Niezapominajki w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych różnych, w tym przypraw i mrożonek dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
więcej: Soki owocowe i warzywne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.