Ogłoszenie z dnia 2024-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00099040/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-09
- 2024/BZP 00212643/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-21
- 2024/BZP 00220395/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont szatni w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Zawierciu – Etap I.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH W ZAWIERCIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277897685
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 55
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zeromski.zawiercie.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeromski.szkola.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8842121.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont szatni w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Zawierciu – Etap I.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96a419b5-c664-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00249375
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066558/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie prac remontowych szatni uczniowskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00099040
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0006/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Remont szatni w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Zawierciu – Etap I”.
Zakres robót budowlanych oraz wymagany sposób ich wykonania został określony w szczególności w STWiORB (załącznik nr 10 do SWZ), przedmiarze robót (załącznik nr 9 do SWZ) oraz projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 1 do SWZ).
Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na roboty budowlane stanowiące przedmiotu zamówienia (w tym materiały) na okres nie krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy. Okres gwarancji rozpocznie swój bieg od dnia podpisania Protokołu końcowego odbioru robót.
Zamawiający wymaga, aby w okresie realizacji przedmiotowej inwestycji, tj. od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego do dnia odbioru końcowego robót, Wykonawca posiadał ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie niższą niż wartość przyszłej umowy brutto.
Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania aktualnych wymagań wynikających z przepisów ustawy z dnia 11 stycznia 2018r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych oraz zapewnienia udziału pojazdów samochodowych elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych użytkowanych przy wykonywaniu zamówienia w liczbie wynikającej z powyższej ustawy (o ile będą zachodzić okoliczności wynikające z przepisów tej ustawy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po otwarciu ofert, które zostały złożone w postępowaniu, Zamawiający ustalił, że oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką przeznaczył na sfinansowanie zamówienia publicznego Remont szatni w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Zawierciu – Etap I.” i nie będzie możliwe zwiększenie tej kwoty do najniższej ceny.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Dostawa mebli medycznych
- Dostawa środków czystości dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu
- Wykonanie dokumentacji projektowej, STWiORB oraz kosztorysu inwestorskiego dla zadania "Budowa odcinka odwodnienia ulicy Glinianej drogi powiatowej Nr 1707S - sporządzenie dokumentacji"
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą grysu bazaltowego płukanego o frakcji 2-5 mm oraz o frakcji 1-3 mm
- Dostawa środków czystości
- Wykonanie robót budowlanych w obrębie dachu budynku mieszkalnego przy ul. Limanowskiego 9 oraz Apteczna 19a
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja systemów zaopatrzenia w wodę oraz wykonanie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Bargłów Kościelny
- Budowa 2 budynków mieszkalno-usługowych wielorodzinnych przy ul. Św. Anny oraz Św. Jacka w Wejherowie.
- Modernizacja Targowiska przy ul. Namysłowskiej 8 w Warszawie
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych- modernizacja (przebudowa) drogi w m. Kazimierek
- Budowa oświetlenia drogowego na ulicy Władysława Zamoyskiego w miejscowości Dąbcze
- Wykonanie instalacji gazowej oraz cieplnej (CO) łączącej mikrobiogazownie z jednostką kogeneracyjną, wraz z budową pomieszczenia dla kogeneratora na terenie RGD Brody
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.