Ogłoszenie z dnia 2023-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00205669/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja X Dolnośląskiej Pielgrzymki Leśników z okazji obchodów Dnia Leśnika na terenie Nadleśnictwa Bardo Śląskie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Bardo Śląskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931023871
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Noworudzka 9a
1.5.2.) Miejscowość: Bardo
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-256
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748171383
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bardo@wroclaw.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bardo.wroclaw.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-efb68116-df56-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja X Dolnośląskiej Pielgrzymki Leśników z okazji obchodów Dnia Leśnika na terenie Nadleśnictwa Bardo Śląskie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efb68116-df56-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00249379
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00205669
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZP.270.26.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia publicznego jest organizacja zamkniętej imprezy kulturalno-rozrywkowej pod nazwą Organizacja X Dolnośląskiej Pielgrzymki Leśników z okazji obchodów Dnia Leśnika na terenie Nadleśnictwa Bardo Śląskie w dniu 7 lipca 2023 r. zgodnie z programem artystycznym i warunkami technicznymi zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55400000-4 - Usługi podawania napojów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 403243,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 470155,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 403243,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa-Usługowa Dominik Kowaliszyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8871697451
7.3.3) Ulica: Główna 14/1
7.3.4) Miejscowość: Bardo
7.3.5) Kod pocztowy: 57-256
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Firma Toi- Toi - Sanitariaty, Firma Ski-Raft - Rozrywka.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA-HANDLOWO-USŁUGOWA Dominik Kowaliszyn
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA-HANDLOWO-USŁUGOWA Dominik Kowaliszyn
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 403243,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-07 do 2023-07-07SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 403243,20 PLN
W wyniku oceny i badania oferty stwierdzono omyłkę rachunkową. W związku z omyłką wyliczenie wartości brutto oferty zostało zawyżone o wartość 28 261,71 zł brutto.
Zamawiający uwzględnił konsekwencje poprawienia dokonanej omyłki rachunkowej poprzez zmianę ogólnej wartość brutto oferty złożonej w postępowaniu, która wynosi 403 243,20 zł (431 504,91 zł – 28 261,71 zł).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przygotowania, dostarczenia i wydania posiłków dla uczniów szkół podstawowych w Mieście Zielonka
- Zakup usługi gastronomicznej wraz z obsługą podczas dwóch spotkań z przedstawicielami maz. powiatowych/miejskich urzędów pracy w celu omówienia kwestii dotyczących realizacji KFS w woj. maz.
- "Obsługa i realizacja bezpłatnych rejsów o charakterze rekreacyjno-edukacyjnym promujących żeglugę pasażerską Dzielnicy Wisła oraz kompleksową obsługę i prowadzenie mobilnej wypożyczalni kajaków"
- Organizacja wypoczynku letniego dla wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych w Sosnowcu
- Świadczenie usług cateringowych w roku 2025
- Organizacja 1 (jednego) jednodniowego szkolenia pn: "Estetyka i funkcjonalność opakowania produktu"
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.