eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaNaprawa uszkodzeń i udrożnienie cieku Brzeźnicki



Ogłoszenie z dnia 2021-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Naprawa uszkodzeń i udrożnienie cieku Brzeźnicki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.kotarba@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Państwowa Osoba Prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 3683025750000

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Piłsudskiego 22

1.11.4.) Miejscowość: Kraków

1.11.5.) Kod pocztowy: 31-109

1.11.6.) Województwo: małopolskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: joanna.kotarba@wody.gov.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.przetargi.wody.gov.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa uszkodzeń i udrożnienie cieku Brzeźnicki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eecc3494-37d3-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249405

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.przetargi.wody.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1 Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy
Pzp, z komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://www.przetargi.wody.gov.pl.
2 Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.
3 Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
4 Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.
Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
Zamawiający informuje, że adres e-mail: joanna.kotarba@wody.gov.pl wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych. Nie jest to adres do komunikacji z Wykonawcami.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem
e-mail: iod@wody.gov.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania KR.ROZ.2810.183.2021 prowadzonym na podstawie Pzp;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
h) posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
i) nie przysługuje Państwu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2810.183.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 536580,52 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawa uszkodzeń i udrożnienie cieku Brzeźnicki w 9+800-10+400 w m. Tłuczań
Celem zadania jest usunięcie szkód powodziowych jakie powstały w potoku Brzeźnickim w km 8+750-8+830 w msc. Tłuczań, gm. Brzeźnica, pow. wadowicki.
Wysoki stan wody spowodował powstanie wyrwy w skarpie potoku na długości ok. 30 m. Podmyte zostało pole uprawne w bezpośrednim sąsiedztwie potoku. Nagły przypływ wód spowodował również powstanie wielu przetamowań, które obecnie blokują przepływ wody, kierując nurt w stronę wyrwy, stale ją pogłębiając.
Prace te mają na celu zasyp wyrwy brzegowej ziemią oraz zabezpieczenie jej narzutem kamiennym ciężkim z kamienia hydrotechnicznego, co zapobiegnie dalszemu podmywaniu skarpy potoku oraz usunięciu przetamowań z dna. Prace spowodują poprawę swobodnego spływu wód i zahamują dalszą erozję koryta potoku na tym odcinku.
Szczegółowy zakres obejmuje:
 Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy wraz z wygrabieniem – 960 m2,
 Ręczna ścinanie i karczowanie (zagajniki gęste) – 0,06 ha,
 Oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu krzaków, drobnych gałęzi z wywiezieniem – 640 m2,
 Wykopy oraz przekopy koparkami podsiębiernymi – 258 m3,
 Formowanie i zagęszczanie nasypów – zasyp wyrwy wraz z kosztami zakupu dodatkowej ziemi – 528 m3,
 Plantowanie skarp – 205 m2,
 Wykonanie wyściółki z faszyny pod narzut – grubość 30 cm – 105 m2,
 Wykonanie narzutu kamiennego z brzegu, narzut z kamienia ciężkiego hydrotechnicznego – 105 m3.
Zgodnie z decyzją Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Krakowie: OP.6401.304.2021.KW na chwytanie i przemieszczanie z miejsc regularnego przebywania w inne miejsce okazów winniczka Helix pomatia Wykonawca musi zapewnić siatkę aby odgrodzić teren przed odłowami.
Tut. Organ uzyskał decyzję Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Krakowie: OP.6401.313.2021.GZ z dnia 21 września 2021r. zezwalającą na umyślne chwytanie oraz przemieszczanie z miejsc regularnego przebywania w inne miejsca ryb należących do gatunków: śliz (Barbatula barbatula), brzanka [Barbus peloponnesius (B. carpthicus, B.meridionalis)], głowacz białopłetwy (Cottus gobio), głowacz pręgopłetwy (Cottus poecilopus) oraz piekielnica (Alburnoides bipunctatus).

4.2.5.) Wartość części: 406499,88 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
cena oferty brutto – waga 60%
okres gwarancji – waga 40%
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Określone powyżej kryteria oceny ofert są tożsame dla wszystkich części zamówienia.
Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P=Pc+pg
Gdzie:
P- łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pg – liczba punktów w kryterium „okres gwarancji”.
Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
Każda z ważnych ofert będzie punktowana poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
Pc +(Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium według następującego wzoru:

Go - G min
G= ----------------------------------------------------------------x 100 x 0,4
G max - Gmin

gdzie:
G – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium okres gwarancji
Gmax – maksymalny okres gwarancji (tj. 60 miesięcy)
Gmin – minimalny okres gwarancji (tj. 36 miesięcy)
Go – okres gwarancji oferty ocenianej

Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać w niniejszym kryterium wynosi 40 pkt.
UWAGA:
a. Okres gwarancji należy podać w formularzu ofertowym w miesiącach. Jeżeli Wykonawca poda okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok = 12 miesięcy.
b. MINIMALNY wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. W przypadku podanie przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji niż wymagany, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art.226 ust. 1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodna z treścią SWZ. W przypadku nie podania (nie wpisania) w formularzu ofertowym okresu gwarancji Zamawiający uzna, iż Wykonawca oferuje jedynie wymagany, minimalny okres gwarancji tj. 36 miesięcy.
c. MAKSYMALNY punktowany okres gwarancji uwzględniony do oceny ofert wynosi 60 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 60 miesięcy.
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych
Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze (kryterium cena brutto), a jeśli dodatkowo zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawa uszkodzeń w wyniku wylania cieku Brzeźnicki w 11+120-11+180 w m. Marcyporęba
Celem zadania jest usunięcie szkód powodziowych jakie powstały w potoku Brzeźnickim w km 11+120-11+180 w msc. Marcyporęba, gm. Brzeźnica, pow. wadowicki po wezbraniach z lipca 2021r.
Nagły przypływ wód spowodował powstanie wielu przetamowań oraz nanosów które obecnie blokują przepływ wody. Wysoki stan wód spowodował również powstanie wyrwy w skarpie potoku na długości 25 m.
Prace te mają na celu zasyp wyrwy brzegowej ziemią oraz zabezpieczenie jej narzutem kamiennym ciężkim z kamienia hydrotechnicznego, co zapobiegnie dalszemu podmywaniu skarpy potoku oraz usunięciu przetamowań i nanosów z dna. Prace spowodują poprawę swobodnego spływu wód i zahamują dalszą erozję koryta potoku na tym odcinku.
Szczegółowy zakres prac obejmuje:
 Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy wraz z wygrabieniem – 360 m2,
 Ręczne ścinanie i karczowanie, zagajniki średniej gęstości wraz z oczyszczeniem terenu – 0,06 ha,
 Roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp, kategoria gruntu III - usunięcie zatorów w dnie (gałęzie, śmieci, powalone drzewa) oraz nanosów z wbudowaniem w skarpy – 176 m3,
 Wykopy pod narzut kamienny - o ścianach pionowych w gruntach nawodnionych, kategoria gruntu III-IV – 18,75 m3,
 Zabudowa wyrwy w skarpie potoku przez wykonanie narzutu kamiennego luzem z brzegu, wyładunek ręczny, kamień ciężki, ułożony na wyściółce faszynowej leśne – 23 m3.

4.2.5.) Wartość części: 24389,69 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
cena oferty brutto – waga 60%
okres gwarancji – waga 40%
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Określone powyżej kryteria oceny ofert są tożsame dla wszystkich części zamówienia.
Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P=Pc+pg
Gdzie:
P- łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pg – liczba punktów w kryterium „okres gwarancji”.
Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
Każda z ważnych ofert będzie punktowana poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
Pc +(Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium według następującego wzoru:

Go - G min
G= ----------------------------------------------------------------x 100 x 0,4
G max - Gmin

gdzie:
G – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium okres gwarancji
Gmax – maksymalny okres gwarancji (tj. 60 miesięcy)
Gmin – minimalny okres gwarancji (tj. 36 miesięcy)
Go – okres gwarancji oferty ocenianej

Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać w niniejszym kryterium wynosi 40 pkt.
UWAGA:
a. Okres gwarancji należy podać w formularzu ofertowym w miesiącach. Jeżeli Wykonawca poda okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok = 12 miesięcy.
b. MINIMALNY wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. W przypadku podanie przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji niż wymagany, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art.226 ust. 1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodna z treścią SWZ. W przypadku nie podania (nie wpisania) w formularzu ofertowym okresu gwarancji Zamawiający uzna, iż Wykonawca oferuje jedynie wymagany, minimalny okres gwarancji tj. 36 miesięcy.
c. MAKSYMALNY punktowany okres gwarancji uwzględniony do oceny ofert wynosi 60 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 60 miesięcy.
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych
Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze (kryterium cena brutto), a jeśli dodatkowo zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawa uszkodzeń w wyniku wylania cieku Brzeźnicki w 11+280-11+330
Celem zadania jest usunięcie szkód powodziowych jakie powstały w potoku Brzeźnickim w km 11+280-11+330 w msc. Marcyporęba, gm. Brzeźnica, pow. wadowicki.
Nagły przypływ wód spowodował powstanie wielu przetamowań, oraz nanosów które obecnie blokują przepływ wody. Wysoki stan wód spowodował również powstanie wyrwy w skarpie potoku na długości 22 m.
Prace te mają na celu zasyp wyrwy brzegowej ziemią oraz zabezpieczenie jej narzutem kamiennym ciężkim z kamienia hydrotechnicznego, co zapobiegnie dalszemu podmywaniu skarpy potoku oraz usunięciu przetamowań i nanosów z dna. Prace spowodują poprawę swobodnego spływu wód i zahamują dalszą erozję koryta potoku na tym odcinku.
Szczegółowy zakres obejmuje:
 Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy wraz z wygrabieniem – 300 m2.
 Ręczne ścinanie i karczowanie, zagajniki średniej gęstości wraz z oczyszczeniem terenu – 0,05 ha.
 Roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp, kategoria gruntu III - usunięcie zatorów w dnie (gałęzie, śmieci, powalone drzewa) oraz nanosów z wbudowaniem w skarpy – 148 m3.
 Wykopy pod narzut kamienny - o ścianach pionowych w gruntach nawodnionych, kategoria gruntu III-IV – 24,20 m3.
 Zabudowa wyrwy w skarpie potoku przez wykonanie narzutu kamiennego luzem z brzegu, wyładunek ręczny, kamień ciężki, ułożony na wyściółce faszynowej leśne – 29 m3.

4.2.5.) Wartość części: 24390,15 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
cena oferty brutto – waga 60%
okres gwarancji – waga 40%
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Określone powyżej kryteria oceny ofert są tożsame dla wszystkich części zamówienia.
Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P=Pc+pg
Gdzie:
P- łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pg – liczba punktów w kryterium „okres gwarancji”.
Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
Każda z ważnych ofert będzie punktowana poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
Pc +(Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium według następującego wzoru:

Go - G min
G= ----------------------------------------------------------------x 100 x 0,4
G max - Gmin

gdzie:
G – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium okres gwarancji
Gmax – maksymalny okres gwarancji (tj. 60 miesięcy)
Gmin – minimalny okres gwarancji (tj. 36 miesięcy)
Go – okres gwarancji oferty ocenianej

Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać w niniejszym kryterium wynosi 40 pkt.
UWAGA:
a. Okres gwarancji należy podać w formularzu ofertowym w miesiącach. Jeżeli Wykonawca poda okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok = 12 miesięcy.
b. MINIMALNY wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. W przypadku podanie przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji niż wymagany, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art.226 ust. 1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodna z treścią SWZ. W przypadku nie podania (nie wpisania) w formularzu ofertowym okresu gwarancji Zamawiający uzna, iż Wykonawca oferuje jedynie wymagany, minimalny okres gwarancji tj. 36 miesięcy.
c. MAKSYMALNY punktowany okres gwarancji uwzględniony do oceny ofert wynosi 60 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 60 miesięcy.
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych
Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze (kryterium cena brutto), a jeśli dodatkowo zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawa uszkodzeń i udrożnienie cieku Brzeźnicki w 8+750-8+830 w m. Tłuczań
Celem zadania jest usunięcie szkód powodziowych jakie powstały w potoku Brzeźnickim w km 8+750-8+830 w msc. Tłuczań, gm. Brzeźnica, pow. wadowicki.
Wysoki stan wody spowodował powstanie wyrwy w skarpie potoku na długości ok. 30 m. Podmyte zostało pole uprawne w bezpośrednim sąsiedztwie potoku. Nagły przypływ wód spowodował również powstanie wielu przetamowań, które obecnie blokują przepływ wody, kierując nurt w stronę wyrwy, stale ją pogłębiając.
Prace te mają na celu zasyp wyrwy brzegowej ziemią oraz zabezpieczenie jej narzutem kamiennym ciężkim z kamienia hydrotechnicznego, co zapobiegnie dalszemu podmywaniu skarpy potoku oraz usunięciu przetamowań z dna. Prace spowodują poprawę swobodnego spływu wód i zahamują dalszą erozję koryta potoku na tym odcinku.
Szczegółowy zakres obejmuje:
 Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy wraz z wygrabieniem – 960 m2,
 Ręczna ścinanie i karczowanie (zagajniki gęste) – 0,06 ha,
 Oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu krzaków, drobnych gałęzi z wywiezieniem – 640 m2
 Wykopy oraz przekopy koparkami podsiębiernymi – 258 m3,
 Formowanie i zagęszczanie nasypów – zasyp wyrwy wraz z kosztami zakupu dodatkowej ziemi – 528 m3,
 Plantowanie skarp – 205 m2,
 Wykonanie wyściółki z faszyny pod narzut – grubość 30 cm – 105 m2,
 Wykonanie narzutu kamiennego z brzegu, narzut z kamienia ciężkiego hydrotechnicznego – 105 m3.

4.2.5.) Wartość części: 81300,80 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
cena oferty brutto – waga 60%
okres gwarancji – waga 40%
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Określone powyżej kryteria oceny ofert są tożsame dla wszystkich części zamówienia.
Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:
P=Pc+pg
Gdzie:
P- łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Pg – liczba punktów w kryterium „okres gwarancji”.
Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:
Każda z ważnych ofert będzie punktowana poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej dla danej części zamówienia do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert dla danej części zamówienia, wg poniższego wzoru:
Pc +(Cn : Cb) x 60
gdzie:
Cn – cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,
Cb – cena brutto oferty badanej.
Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium według następującego wzoru:

Go - G min
G= ----------------------------------------------------------------x 100 x 0,4
G max - Gmin

gdzie:
G – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium okres gwarancji
Gmax – maksymalny okres gwarancji (tj. 60 miesięcy)
Gmin – minimalny okres gwarancji (tj. 36 miesięcy)
Go – okres gwarancji oferty ocenianej

Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać w niniejszym kryterium wynosi 40 pkt.
UWAGA:
a. Okres gwarancji należy podać w formularzu ofertowym w miesiącach. Jeżeli Wykonawca poda okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok = 12 miesięcy.
b. MINIMALNY wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. W przypadku podanie przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji niż wymagany, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art.226 ust. 1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodna z treścią SWZ. W przypadku nie podania (nie wpisania) w formularzu ofertowym okresu gwarancji Zamawiający uzna, iż Wykonawca oferuje jedynie wymagany, minimalny okres gwarancji tj. 36 miesięcy.
c. MAKSYMALNY punktowany okres gwarancji uwzględniony do oceny ofert wynosi 60 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 60 miesięcy.
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych
Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze (kryterium cena brutto), a jeśli dodatkowo zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolności technicznej lub zawodowej:
posiadanie wiedzy i doświadczenia
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej 1 robotę budowlaną (potwierdzoną dowodami określającymi, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującymi, czy została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona) w zakresie budowy, przebudowy, remontu, zabezpieczenia rzek lub potoków, bądź usuwania szkód powodziowych na rzekach lub potokach, bądź utrzymania rzek lub potoków, obejmujących wykonanie narzutu kamiennego luzem w ilości co najmniej 100 m3 (dotyczy części nr 1).

w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej 1 robotę budowlaną (potwierdzoną dowodami określającymi, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującymi, czy została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona) w zakresie budowy, przebudowy, remontu, zabezpieczenia rzek lub potoków, bądź usuwania szkód powodziowych na rzekach lub potokach, bądź utrzymania rzek lub potoków, obejmujących wykonanie narzutu kamiennego luzem w ilości co najmniej 50 m3 (dotyczy części nr 2,3 i 4).
Uwaga dotyczy wszystkich części zamówienia:

Wykonawca wskaże wykonane roboty budowlane wraz z podaniem ich zakresu, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały one wykonane, z załączeniem dowodów określających czy roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w słanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnienie warunków dotyczących zdolności technicznej i zawodowej wykazuje jeden z nich.

dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – dotyczy wszystkich części zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest wykazać że na potrzeby realizacji zamówienia będzie dysponował jedną osobą posiadającą kwalifikacje, wykształcenie, doświadczenie niezbędne do należytego wykonania zamówienia, w szczególności:
1 osoba – posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie hydrotechnicznych bez ograniczeń, melioracyjne bez ograniczeń, konstrukcyjno-budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zdolności technicznej lub zawodowej:
posiadanie wiedzy i doświadczenia
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej 1 robotę budowlaną (potwierdzoną dowodami określającymi, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującymi, czy została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona) w zakresie budowy, przebudowy, remontu, zabezpieczenia rzek lub potoków, bądź usuwania szkód powodziowych na rzekach lub potokach, bądź utrzymania rzek lub potoków, obejmujących wykonanie narzutu kamiennego luzem w ilości co najmniej 100 m3 (dotyczy części nr 1).

w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej 1 robotę budowlaną (potwierdzoną dowodami określającymi, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującymi, czy została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona) w zakresie budowy, przebudowy, remontu, zabezpieczenia rzek lub potoków, bądź usuwania szkód powodziowych na rzekach lub potokach, bądź utrzymania rzek lub potoków, obejmujących wykonanie narzutu kamiennego luzem w ilości co najmniej 50 m3 (dotyczy części nr 2,3 i 4).
Uwaga dotyczy wszystkich części zamówienia:

Wykonawca wskaże wykonane roboty budowlane wraz z podaniem ich zakresu, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały one wykonane, z załączeniem dowodów określających czy roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w słanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnienie warunków dotyczących zdolności technicznej i zawodowej wykazuje jeden z nich.

dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – dotyczy wszystkich części zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest wykazać że na potrzeby realizacji zamówienia będzie dysponował jedną osobą posiadającą kwalifikacje, wykształcenie, doświadczenie niezbędne do należytego wykonania zamówienia, w szczególności:
1 osoba – posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie hydrotechnicznych bez ograniczeń, melioracyjne bez ograniczeń, konstrukcyjno-budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Umowa zostanie zawarta według Wzoru umowy, stanowiącego Załącznik Nr 1 do SWZ.
Wykonawca akceptuje treść Wzoru umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ, oświadczeniem zawartym w treści Formularza oferty. Postanowienia umowy ustalone we Wzorze nie podlegają zmianie przez Wykonawcę. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień Wzoru umowy stanowi jeden z wymogów ważności oferty.
Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w § 11 Wzoru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem Platformy zakupowej

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-12 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-11

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.