Ogłoszenie z dnia 2021-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00170078/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi realizowanymi przez gminę Bytów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979499
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 15
1.5.2.) Miejscowość: Bytów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598222011
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@bytow.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bytow.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi realizowanymi przez gminę Bytów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1176d78-0cb9-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249418
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001700/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Nadzór inwestorski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00170078/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BRZ.271.26.2021.AZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 138673,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 54396,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa drogi gminnej nr 163031G w Bytowie – ulica Miła od skrzyżowania z ul. Pochyłą do skrzyżowania z ulicą Gdańską.
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie:
1) sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
2) sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
3) sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych
nad przebudową drogi gminnej nr 163031G w Bytowie – ulica Miła od skrzyżowania z ul. Pochyłą do skrzyżowania z ulicą Gdańską, której zakres obejmuje:
- rozbiórkę istniejącej nawierzchni asfaltowej,
- rozbiórkę istniejącej nawierzchni chodników i zjazdów z kostki betonowej, płyt betonowych itp.,
- rozebranie ogrodzeń znajdujących się w pasie drogowym o ile wystąpi taka konieczność,
- wykonanie regulacji, zabezpieczeń urządzeń sieci, uzbrojenia (włazy, studnie, hydranty, zawory i inne),
- budowę drogi o nawierzchni bitumicznej i kostki betonowej,
- budowę chodników z kostki betonowej,
- budowę ciągu pieszo – rowerowego z kostki betonowej,
- budowę zjazdów na posesje z kostki betonowej,
- demontaż kanalizacji deszczowej wraz z uzbrojeniem,
- budowę kanalizacji deszczowej wraz z uzbrojeniem,
- budowę odcinka kanalizacji sanitarnej wraz z uzbrojeniem,
- demontaż sieci wodociągowej wraz z uzbrojeniem,
- budowę sieci wodociągowej wraz z uzbrojeniem,
- demontaż istniejących słupów oświetleniowych wraz z oprawami oraz linią napowietrzną,
- budowa oświetlenia – w ramach zadania należy wykonać również odcinek obwodu nr 2 wraz z szafką oświetleniową SO-1 do projektowanego słupa oświetleniowego nr 5/2 wraz z wykonaniem mufy połączeniowej z istniejącą sieci oświetlenia ulicznego ulicy Pochyłej (wybudowanego w 2020 r.),
- wykonanie przyłącza od skrzynki energetycznej zlokalizowanej przy działce nr 88/1 do szafki oświetleniowej SO-1 o długości ok. 35 m,
- wykonanie kompletnej dokumentacji oraz przebudowa sieci elektroenergetycznej zgodnie z warunkami oraz umową z ENERGA OPERATOR ,
- rozścielenie ziemi urodzajnej oraz obsianie mieszankami traw,
- karczowanie pni – 10 szt.,
- zakup i montaż tablicy informacyjnej – 2 kpl.,
- zakup i montaż oznakowania zgodnie ze stałą organizacją ruchu.
Przewidywany termin prowadzenia robót budowlanych polegających na przebudowie drogi gminnej nr 163031G w Bytowie – ulica Miła od skrzyżowania z ul. Pochyłą do skrzyżowania z ulicą Gdańską przypada na lipiec 2022 r.
Dokumentacja projektowa powyższego zadania dostępna jest stronie internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/81212670-3c1c-4d33-9061-6cc7040096c3
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 29878,05 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku warsztatowego na punkt świadczenia usług społecznych położonego przy ul. Młyńskiej w Bytowie.
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie:
1) konstrukcyjno–budowlanym,
2) sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
3) sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
4) sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych
nad przebudową i zmianą sposobu użytkowania części budynku warsztatowego na punkt świadczenia usług społecznych, który zlokalizowany jest w miejscowości Bytów przy ul. Młyńskiej na dz. nr 105 obręb 104 Bytów, której zakres obejmuje:
- wykonanie nowych ścian w budynku,
- zamurowanie istniejących otworów,
- prace rozbiórkowe,
- montaż stolarki okiennej,
- montaż rozdzielnicy n/n w budynku,
- wykonanie wewnętrznej instalacji odbiorczej,
- wykonanie instalacji odgromowej
- montaż osprzętu elektrycznego,
- wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej,
- wykonanie instalacji wodociągowej,
- wykonanie instalacji grzewczej,
- wykonanie instalacji chłodniczej,
- wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej
- prace wykończeniowe,
- wykonanie elewacji budynku,
- uporządkowanie terenu.
Przewidywany termin prowadzenia robót budowlanych polegających na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania części budynku warsztatowego na punkt świadczenia usług społecznych, który zlokalizowany jest w miejscowości Bytów przy ul. Młyńskiej na dz. nr 105 obręb 104 Bytów przypada na kwiecień 2022 r.
Dokumentacja projektowa powyższego zadania dostępna jest na stronie internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/7ab900bd-5f03-4d7a-8cf2-62c572ccd303
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 8941,16 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa drogi gminnej w Rekowie.
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie:
1) sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
2) sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
nad przebudową drogi gminnej w Rekowie, której zakres obejmuje:
- przebudowę jezdni;
- budowa odcinka drogi o nawierzchni bitumicznej;
- utwardzenie odcinka drogi kruszywem;
- budowę poboczy i ścieków korytkowych betonowych;
- wykonanie zjazdów z kostki betonowej;
- budowę kanalizacji deszczowej dla rozpatrywanego układu wraz ze zbiornikami retencyjno- rozsączającymi ;
- umocnienie skarpy płytami ażurowymi;
- wykonanie terenów zielonych – trawnik
- wycinkę i frezowanie istniejących drzew
- zakup i montaż tablicy informacyjnej – 1 kpl.
Przewidywany termin prowadzenia robót budowlanych polegających na przebudowie drogi gminnej w Rekowie przypada na lipiec 2022 r.
Dokumentacja projektowa powyższego zadania dostępna jest na stronie internetowej:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/24118cff-53bc-4b88-8797-cebb8b35dfbf
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 7447,22 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Rewitalizacja przestrzeni miejskiej wraz z zagospodarowaniem wód opadowych w śródmieściu Bytowa, przebudowa drogi gminnej nr 163020G ul. Krótkiej i drogi gminnej nr 163060G ul. Wąskiej w Bytowie.
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie:
1) sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
2) sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
3) sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych
nad rewitalizacją przestrzeni miejskiej wraz z zagospodarowaniem wód opadowych w śródmieściu Bytowa, przebudową drogi gminnej nr 163020G ul. Krótkiej i drogi gminnej nr 163060G ul. Wąskiej w Bytowie, której zakres obejmuje:
- rozbiórka istniejącej jezdni,
- rozbiórka chodników,
- roboty ziemne,
- wykonanie podbudowy,
- budowa jezdni,
- budowa chodników,
- budowa miejsc postojowych,
- budowa zjazdów,
- rozbiórka schodów terenowych,
- remont i budowa kanalizacji deszczowej,
- wykonanie przyłącza oświetleniowego,
- budowa nowego oświetlenia drogowego,
- zakup i montaż oznakowania zgodnie ze stałą organizacją ruchu,
- humusowanie z obsianiem,
- zakup i montaż tablicy informacyjnej – 2 kpl.
Przewidywany termin prowadzenia robót budowlanych polegających na rewitalizacji przestrzeni miejskiej wraz z zagospodarowaniem wód opadowych w śródmieściu Bytowa, przebudowie drogi gminnej nr 163020G ul. Krótkiej i drogi gminnej nr 163060G ul. Wąskiej w Bytowie przypada na grudzień 2021 r.
Dokumentacja projektowa powyższego zadania dostępna jest na stronie internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/e9334e70-0aec-4d1a-962c-1df335443cb2
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 8130,08 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12939,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84894,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12939,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Kompleksowej Obsługi Inwestycji "Ankra-Bis" Małgorzata Trojańska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421360384
7.3.3) Ulica: św. Wojciecha
7.3.4) Miejscowość: Rzepnica
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12939,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-07-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77760,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KM PROJEKT Marcin Kordyjasz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421638750
7.3.3) Ulica: Mierosławskiego
7.3.4) Miejscowość: Bytów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KM PROJEKT mgr inż. MARCIN KORDYJASZ
jakie przetargi wygrała firma
KM PROJEKT mgr inż. MARCIN KORDYJASZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9717,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50995,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9717,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Projektowa MIG Bartosz Dębski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421516780
7.3.3) Ulica: Sikorskiego
7.3.4) Miejscowość: Bytów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRACOWNIA PROJEKTOWA MIG BARTOSZ DĘBSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRACOWNIA PROJEKTOWA MIG BARTOSZ DĘBSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9717,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-07-068.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28203,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Kompleksowej Obsługi Inwestycji "Ankra-Bis" Małgorzata Trojańska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421360384
7.3.3) Ulica: św. Wojciecha
7.3.4) Miejscowość: Rzepnica
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-048.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BYTOWA
- Świadczenie usług w zakresie przygotowywania i dostawy całodziennych posiłków dla pacjentów Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. ZP34/2024
- Usługa przygotowania, wydawania i dostarczania gorących posiłków na rzecz klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bytowie
więcej: przetargi w Bytowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
- "Nadzór inwestorski nad realizacją zad.pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie-Etap I"realizowany w ramach zad. pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie"w systemie"Zaprojektuj i Wybuduj".
- Przebudowa drogi Nr 108798B Sypnie - Kozłowo - w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Nadzór inwestorski nad zadaniem "Rozbudowa budynku magazynowego z przeznaczeniem na hurtownię farmaceutyczną wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Składnicy RARS w Wąwale"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadań inwestycyjnych realizowanych na terenie Gminy Cedry Wielkie.
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.