eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TychyZimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych w Rejonie I oraz obiektów drogowych na terenie miasta Tychy w miesiącach XI i XII 2021 roku



Ogłoszenie z dnia 2021-10-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych w Rejonie I oraz obiektów drogowych na terenie miasta Tychy w miesiącach XI i XII 2021 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Tychach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000166344

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Budowlanych 59

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzuim.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.tychy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/1c69305c-5fb2-4828-94cb-231262d1327a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarzadzanie drogami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych w Rejonie I oraz obiektów drogowych na terenie miasta Tychy w miesiącach XI i XII 2021 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-adad08e1-37d6-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249433

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zarządzenie Prezydenta Miasta Tychy Nr 0050/364/21z dnia 11.10.2021 r. w sprawie przygotowania i prowadzenia „Akcji Zima 2021/2022” w szczególności § 6 ustalającego dzień 31.10.2021 r. jako datę gotowości do rozpoczęcia AZ oraz § 2 w którym Prezydent Miasta Tychy zobowiązuje Dyrektora MZUiM do zapewnienia właściwego utrzymania dróg w mieście według ustalonych standardów utrzymania. W związku z brakiem możliwości rozstrzygnięcia przetargu przed dniem 31.10.2021 r. oraz z związku z wyżej wskazanym zarządzeniem, Zamawiający wszczął postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 36/DZP/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 815490,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zimowe utrzymanie dróg oraz ulic powiatowych oraz dróg i ulic gminnych w dzielnicach śródmiejskich wraz z obiektami inżynierskimi w obszarze na wschód od osi Katowicka – Bielska wraz z al. Bielską o łącznej długości dróg 106,53 km i powierzchni 722.236 m2 oraz zimowe utrzymanie obiektów drogowych: chodników, ciągów i kładek pieszych, schodów, przejść dla pieszych, azyli, parkingów, placów, tuneli oraz pozimowe oczyszczenie obiektów drogowych o łącznej powierzchni 585.284,23 m2.

W zakres usług wchodzą:
- odśnieżanie i likwidowanie śliskości dróg na całej powierzchni odpowiednią ilością materiałów łącznie z zatokami autobusowymi, miejscami postojowymi,
- odśnieżanie i likwidowanie śliskości przy użyciu piasku na całej powierzchni obiektów drogowych, w tym:
chodniki 312 928 m2
ciągi piesze 46 017 m2
kładki 2 363,52 m2
schody 2 156,71 m2
przejścia dla pieszych 15 224 m2
azyle 792 m2
parkingi 173 608 m2
place 21 782 m2
tunele 10 413 m2
- zamiatanie chodników w ciągu sezonu zimowego w przypadku niewystępowania warunków zimowych tj. (temperatur ujemnych, opadu śniegu, zalegania śniegu) na podstawie pisemnego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego, przyjęto trzykrotne zamiatanie chodników w ciągu sezonu zimowego tj. 312 928 m2,
- ręczne odśnieżanie odbywać się będzie dziesięcioma brygadami liczącymi po dwie osoby każda (20 osób) – koszty przewozu osób należy uwzględnić w wycenie ręcznego odśnieżania – powierzchnia jednokrotnego odśnieżania 30 949,23 m2; w skali sezonu zimowego przyjęto 10-krotne ręczne odśnieżanie;
- ręczne sprzątanie obiektów drogowych w przypadku nie występowania warunków zimowych – powierzchnia jednokrotnego sprzątania 207 959 m2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 919585,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 919585,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 919585,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIO-EKOS Sp. z o.o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452519471

7.3.3) Ulica: Leśna

7.3.4) Miejscowość: Nowe Chcechło

7.3.5) Kod pocztowy: 42-622

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 919585,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-01-04

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.