Ogłoszenie z dnia 2023-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00228577/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczestników Klubu Seniora w Markowej"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MARKOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581809
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1399
1.5.2.) Miejscowość: Markowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-120
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 226 53 52
1.5.8.) Numer faksu: 17 226 56 57
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@markowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://markowa.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a46cea93-f94e-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczestników Klubu Seniora w Markowej"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a46cea93-f94e-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00249524
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027434/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Przygotowanie i dowóz posiłków oraz serwisu kawowego dla uczestników Klubu Seniora w Markowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa VIII Integracja społeczna Działanie 8.3 Zwiększenie dostępu do usług społecznych i zdrowotnych.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00228577
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Przygotowywanie i dowóz ciepłych posiłków w formie jednodaniowej dla 20 uczestników Klubu Seniora.
2) Przygotowanie i dowóz serwisu kawowego składającego się z kawy, herbaty, wody, drobnych przekąsek dla 20 uczestników Klubu Seniora.
3) Przygotowanie i dowóz jednorazowo kolacji wigilijnej w okresie Świąt Bożego Narodzenia składającej się z 4 różnych tradycyjnych potraw wigilijnych, kompotu, kawy, herbaty oraz ciasta dla 20 uczestników Klubu Seniora.
2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać posiłki oraz serwis kawowy dla uczestników Klubu Seniora przez 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni świątecznych, uznawanych jako dni wolne od pracy, w godzinach 11:00 do 13:00. Inne godziny mogą zostać ustalone wyłącznie po uzgodnieniu z Zamawiającym.
3. Szacunkowa wielkość zamówienia:
1) maksymalna łączna ilość posiłków oraz serwisów kawowych w całym okresie świadczenia usługi wynosi 2800 (maksymalnie 140 dni x 20 osób – tj. 20 posiłków oraz serwisów kawowych dla uczestników Klubu Seniora dziennie)
2) minimalna ilość posiłków oraz serwisów kawowych w całym okresie świadczenia usługi wynosi 2680.
3) maksymalna łączna ilość dni świadczenia usługi wynosi 140.
4. Podana przez Zamawiającego liczba posiłków jest liczbą szacunkową i Zamawiający zastrzega, iż w czasie obowiązywania umowy może ulec zmianie (zmniejszeniu). Podana szacunkowa wielkość zamówienia nie stanowi zatem ostatecznego wymiaru zamówienia i nie może być podstawą do roszczeń z tytułu zrealizowanych posiłków i serwisów lub być podstawą odmowy zrealizowania zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązany jest zamówione przez Zamawiającego posiłki i serwis kawowy dostarczyć (dowieźć) dla uczestników Klubu Seniora bezpośrednio do siedziby Klubu mieszczącej się w Ośrodku Zdrowia w Markowej nr 1679.
6. Zamawiający wymaga aby wydawany posiłek był zapakowany w pojemniki jednorazowe, dzielone z wysoką podziałką uniemożliwiającą mieszanie produktów, zapewniające utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości potraw. Pojemniki wykorzystywane do dostarczania i spożywania posiłków muszą być wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktów z żywnością, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Nie dopuszcza się naczyń z oznakami pleśni, z załamaniami, zagięciami i innymi uszkodzeniami mechanicznymi.
7. Wykonawca wraz z posiłkiem zobowiązany jest dostarczyć zapakowane sztućce. Muszą być one wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktów z żywnością zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78880,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MATEUSZ ZARZECKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922060310
7.3.3) Ulica: KULKOWA 18
7.3.4) Miejscowość: JAROSŁAW
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowej organizacji konferencji pn. "Zioła, Zielarstwo, Ziołolecznictwo i Produkty Naturalne 2025"
- Kompleksowe sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
- Przygotowywanie, dostarczanie i wydawanie (od pon. do piątku) śniadań, obiadów dwudaniowych, podwieczorków dla oddziałów przedszkolnych oraz obiadów szkolnych w Szkole podstawowej nr 8 w Gliwicach.(2)
- kompleksowa usługa cateringowa
- wynajem telebimu z obsługą wraz z kompleksową usługą cateringową
- wynajem na terenie miasta Łódź sali konferencyjnej lub widowiskowej lub teatralnej (z obsługą techniczną) wraz z kompleksową usługą cateringową
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.