Ogłoszenie z dnia 2023-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00217488/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy artykułów biurowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020832110
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Morcinka 7
1.5.2.) Miejscowość: Lwówek Śląski
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-600
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pczlwowek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pczlwowek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pczlwowek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy artykułów biurowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5491d106-f30d-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00249617
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00217488
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCZ-NZP-382/4/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 1 – różne artykuły biurowe4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.5.5.) Wartość części: 174930,82 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 2 – tusze, tonery do drukarek i kserokopiarek4.5.3.) Główny kod CPV: 30125100-2 - Wkłady barwiące
4.5.5.) Wartość części: 139495,54 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 3 – kartridż z opaskami szpitalnymi białymi na klip dla dorosłych - kompatybilne z drukarką Zebra HC1004.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.5.5.) Wartość części: 7314,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122939,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126808,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122939,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro-Info FHU Danuta Ajple
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 613 139 31 99
7.3.3) Ulica: Zawidowska 4A/7
7.3.4) Miejscowość: Lubań
7.3.5) Kod pocztowy: 59-800
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122939,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zad. nr 2 złożono jedną ofertę, która została odrzucona.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
na zadanie nr 3 nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI LWÓWEK ŚLĄSKI
- "Rozbudowa remiz OSP o garaże na samochody bojowe" - II postępowanie
- Naprawa bieżąca - remont cząstkowy wielkopowierzchniowy jezdni drogi wojewódzkiej nr 364 w km 12+000-12+700 o dł. 0,7 km
- Realizacja usług rehabilitanta i dietetyka w ramach projektu Pomocna Dłoń dla powiatu lwóweckiego - usługi opiekuńcze dla osób wymagających wsparcia
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Lwówek Śląski z podziałem na części.
- Wykonanie pobocza z kostki kamiennej przy drodze powiatowej nr 2510D w miejscowości Pilchowice gmina Wleń
- Wykonanie pobocza z kostki kamiennej przy drodze powiatowej 2295D Włodzice Wielkie-Włodzice Małe , gmina Lwówek Śląski
więcej: przetargi LWÓWEK ŚLĄSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa artykułów biurowych i tonerów
- Dostawa nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów
- Dostawy sukcesywne materiałów biurowych, urządzeń wielofunkcyjnych i papieru ksero
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.