eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów"Budżet Obywatelski - Stworzenie placu zabaw wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy Przedszkolu Publicznym nr 15 w Głogowie, w zakresie instalacji nowych zabawek, ławek, bezpiecznego podłoża"."



Ogłoszenie z dnia 2022-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budżet Obywatelski – Stworzenie placu zabaw wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy Przedszkolu Publicznym nr 15 w Głogowie, w zakresie instalacji nowych zabawek, ławek, bezpiecznego podłoża”.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Głogów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647297

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 10

1.5.2.) Miejscowość: Głogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76 7265527

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@glogow.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://glogow-um.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budżet Obywatelski – Stworzenie placu zabaw wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy Przedszkolu Publicznym nr 15 w Głogowie, w zakresie instalacji nowych zabawek, ławek, bezpiecznego podłoża”.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d644bf3-e23a-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00249659

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027272/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Budżet Obywatelski- Stworzenie placu zabaw wraz infrastrukturą towarzyszącą przy Przedszkolu Publicznym Nr 15 w Głogowie w zakresie instalacji nowych zabawek, ławek, bezpiecznego podłoża

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00190044/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.31.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 154809,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1/ Przygotowanie placu do montażu urządzeń:
- wytyczenie geodezyjne placu zabaw /roboty pomiarowe/,
- wykonanie rowków pod obrzeża betonowe, ułożenie obrzeży betonowych o wym. 20x6 na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – ok. 71 m,
- ręczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej o gr. do 15 cm z darniną i wywiezienie z terenu placu zabaw,
- wykonanie koryta pod nawierzchnię bezpieczną o gr. 25 cm,
- ręczne profilowanie i zagęszczanie pod warstwę nawierzchni bezpiecznej z piasku,
- wykonanie warstwy z piasku na placu zabaw z urządzeniami zabawowymi o gr. 40 cm
- montaż drewnianego ogrodzenia na słupkach stalowych z dwoma bramkami. Ogrodzenie systemowe z łat i desek – sztachetowe z desek, na słupkach stalowych. Prefabrykowane z dwoma furtkami szer. 120 cm – ok. 71 m,
- wykonanie podsypki z piasku o gr. 3 cm po zgęszczeniu pod podest drewniany, membrana z flizeliny ogrodowej szerokiej – pozioma agrowłóknina,
- wykonanie drewnianego podestu na legarach – ok. 38,30 m2,
- plantowanie (niwelowanie) terenu, wykonanie trawników – ok. 123, m2,

2/ Montaż urządzeń placu zabaw:
- zestaw sprawnościowy – 1 szt.
- zestaw zabawowy dla najmłodszych – 1 szt.
- huśtawka gniazdo – 1 szt.
- urządzenie sprawnościowe – 1 szt.
- urządzenie zabawowe – 1 szt.
- stół piknikowy – 3 szt.
- ławka parkowa bez oparcia - 2 szt.
- kosz na śmieci – 4 szt.
- tablica regulaminowa – 1 szt.

Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą projekt budowlany i projekt wykonawczy, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej STWiORB) oraz przedmiar robót, które są załącznikami do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142999,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183094,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142999,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU TOSIA Karol Zyśk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591651890

7.3.3) Ulica: Nurska 33

7.3.4) Miejscowość: Małkinia Górna

7.3.5) Kod pocztowy: 07-320

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142999,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres realizacji zamówienia - 90 dni licząc od dnia zawarcia umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.