eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KraśnikPrzebudowa drogi powiatowej nr 2701L ul. Budzyńska w m. Kraśnik



Ogłoszenie z dnia 2022-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 2701L ul. Budzyńska w m. Kraśnik

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Kraśniku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029369

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 2A

1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-204

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81-8264126

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp-krasnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-krasnik.powiatkrasnicki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdp-powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 2701L ul. Budzyńska w m. Kraśnik

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-532e48e4-bfc4-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00249709

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00126079/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP/5/TP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1170623,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2701L
ul. Budzyńska w m. Kraśnik.
Roboty na ww. drodze powiatowej odbywać się będą zgodnie z technologią i opisem w załączonej do SWZ dokumentacji technicznej do zgłoszenia robót budowlanych oraz Projekcie stałej organizacji ruchu.
Niniejsze zadanie inwestycyjne planowane jest do realizacji przy dofinansowaniu ze środków Rządowego Funduszu
Rozwoju Dróg
2. Określenie zakresu zamówienia/podstawowe elementy robót: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, odwodnienie
korpusu drogowego, podbudowy, nawierzchnie,roboty wykończeniowe,oznakowanie dróg,element ulic.
Dokładne ilości robót przewidzianych do wykonania określono w załączonym przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym
(Załącznik nr 2).
Zasady prowadzenia i odbioru robót budowlanych związanych z przebudową ww. drogi określają Szczegółowe specyfikacje
techniczne wykonania i odbioru robót (załączone do SWZ).
3.Roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarami robót konieczne do
uwzględnienia:
- koszty urządzenia i organizacji placu budowy oraz wody, energii na cele budowlane,
- zabezpieczenie terenu budowy w okresie trwania budowy,
- koszty utrzymania dróg przez cały okres trwania umowy w stanie technicznym niepogorszonym (zapewniającym
przejezdność ) likwidując wykruszenia i wyboje poprzez wykonanie remontów cząstkowych masą mineralno-asfaltową,
- koszty zimowego utrzymania dróg wraz z chodnikami i zjazdami – należy na bieżąco odśnieżać całą szerokość jezdni i
chodnika oraz zwalczać śliskość przy użyciu odpowiednich środków chemicznych, zgonie z obowiązującymi wymaganiami w
planie zimowego utrzymania tut. dróg powiatowych,
- drogi tymczasowe i montażowe,
- obsługa geodezyjna ( m.in. wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza),
- zapewnienie generalnego wykonawstwa i kierowania budowy,
- ubezpieczenie robót, sprzętu Wykonawcy od ryzyka i odpowiedzialności cywilnej osób trzecich i ubezpieczenie własnego
personelu,
- uzyskanie zgody od właścicieli gruntów na ewentualne wejście na grunty prywatne podczas budowy i ich przywrócenie do
stanu pierwotnego po zakończeniu budowy,
- prowadzenie pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST wraz z pobieraniem próbek i dostarczaniem ich organom
kontrolnym Zamawiającego ( nadzór inwestorski),
- koszty transportu i rozładunku we wskazanym miejscu na bazie Obwodu Drogowego w Spławach materiałów z rozbiórki:
gruz, krawężniki, obrzeża, drzewa, słupki, znaki, kostka brukowa z chodników i ze zjazdów oraz elementy betonowe ze
zjazdów, rumosz z rozbiórki nawierzchni itp. (o ile nie zostały przewidziane do ponownego wbudowania), oraz koszty
utylizacji lub zagospodarowania we własnym zakresie: drobnego gruzu i gruzu z ziemią itp. oraz pozostałości po wycince i
karczowaniu drzew i krzewów(drobne gałęzie, pniaki i korzenie) oraz śmieci i odpadów
- zapewnienie prawidłowego odprowadzenia wód opadowych,
- ustawienie tablicy informującej o zrealizowaniu zadania przy współudziale środków z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
zgodnie z obowiązującymi wymaganiami w tym zakresie,
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej,
- koszty związane z udziałem Wykonawcy w przeprowadzanych przez Zamawiającego przeglądach okresowych w okresie
gwarancji.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
- Dokumentacja techniczna do zgłoszenia robót budowlanych,
- Projekt stałej organizacji ruchu ,
- Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
5.Realizacja przedmiotu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy a w szczególności ustawy z
dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2021 r, poz. 2351 z późn. zm.) wraz z przepisami
wykonawczymi, a w szczególności: rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w
sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (tekst jedn. Dz.U. z 2016 r.
poz. 124), rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków
technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynieryjne i ich usytuowanie (Dz.U. z 2000r. Nr 63, poz. 735 z
późn. zm.), ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2020 r., poz. 470 z późn. zm.), przez
Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy, określony w SIWZ, oraz przez osoby
posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie.
6.Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość,
zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
7.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności
objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.
8.Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia robót zamiennych w stosunku
do przewidywanych dokumentacją projektową sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj.
zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami.
9.Zamawiający, w każdym przypadku, gdy opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen
technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne
opisywanym.
10.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany
wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej
sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających rozwiązania równoważne.
Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne
spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych. Zamawiający zastrzega
sobie prawo wystąpienia do autora Projektu budowlano-wykonawczego o opinię na temat oferowanych materiałów lub
urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń
równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2294342,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2736617,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2294342,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Komunalne Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o. w Lublinie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430551448

7.3.3) Ulica: Grygowej 23

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-260

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

odtworzenie pętli indukcyjnej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2294342,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.