eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StaszówŚwiadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych na ternie powiatu staszowskiego w sezonie zimowym 2021-2022



Ogłoszenie z dnia 2021-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych na ternie powiatu staszowskiego w sezonie zimowym 2021-2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W STASZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830413580

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Drogowców 4

1.5.2.) Miejscowość: Staszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 158643110

1.5.8.) Numer faksu: 158643619

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpstaszow@staszowski.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.staszowski.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_staszowski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna administracji samorządowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie i administrowanie drogami w odniesieniu do dróg powiatowych w zakresie planowania, budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg zgodnie z ustawą o drogach publicznych.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych na ternie powiatu staszowskiego w sezonie zimowym 2021-2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6b433cc-19e9-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249740

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003186/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych na ternie powiatu staszowskiego w sezonie zimowym 2021-2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00185358/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DM2.261.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 344400,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: „Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych przy użyciu piaskarki”.
Przedmiotem zamówienia są całodobowe usługi związane z wynajmem i świadczeniem usług sprzętowych wraz z operatorem przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu staszowskiego w sezonie zimowym 2021-2022 (na wezwanie Zamawiającego).
Wynajem samochodu ciężarowego – nośnika do piaskarki PP-1 w ilości 1 szt. o ładowności powyżej 12 ton (piaskarka + mieszanka piaskowo-solna) z napędem minimum na dwie osie tylne wraz z kierowcą (operatorem) do świadczenia usługi związanej z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych. Przedmiot zamówienia obejmuje również zamontowanie piaskarki PP-1 i pługa lemieszowego odśnieżnego oraz urządzenia GPS stanowiących własność Zamawiającego. Załadunek i materiał do zwalczania śliskości zimowej, tj. mieszankę piaskowo-solną zapewnia Zamawiający.
Szacowany zakres do przepracowania w ramach realizacji usługi dla części 1 to około 6000 km w sezonie.
Wielkość zamówienia uzależniona będzie w zależności od panujących warunków atmosferycznych. Wynagrodzenie za wykonanie usługi będzie wynagrodzeniem za przepracowane kilometry sprzętu wg cen jednostkowych określonych formularzu ofertowym załączonym do oferty przez Wykonawcę.
Więcej informacji dot. opisu przedmiotu zamówienia określono w rozdziale IV SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 86100,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: „Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych przy użyciu piaskarki”.
Przedmiotem zamówienia są całodobowe usługi związane z wynajmem i świadczeniem usług sprzętowych wraz z operatorem przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu staszowskiego w sezonie zimowym 2021-2022 (na wezwanie Zamawiającego).
Wynajem samochodu ciężarowego – nośnika do piaskarki PP-1 w ilości 1 szt. o ładowności powyżej 12 ton (piaskarka + mieszanka piaskowo-solna) z napędem minimum na dwie osie tylne wraz z kierowcą (operatorem) do świadczenia usługi związanej z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych. Przedmiot zamówienia obejmuje również zamontowanie piaskarki PP-1 i pługa lemieszowego odśnieżnego oraz urządzenia GPS stanowiących własność Zamawiającego. Załadunek i materiał do zwalczania śliskości zimowej, tj. mieszankę piaskowo-solną zapewnia Zamawiający.
Wielkość zamówienia uzależniona będzie w zależności od panujących warunków atmosferycznych. Wynagrodzenie za wykonanie usługi będzie wynagrodzeniem za przepracowane kilometry sprzętu wg cen jednostkowych określonych formularzu ofertowym załączonym do oferty przez Wykonawcę.
Szacowany zakres do przepracowania w ramach realizacji usługi dla części 1 to około 6000 km w sezonie.
Więcej informacji dot. opisu przedmiotu zamówienia określono w rozdziale IV SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 86100,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: „Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych przy użyciu piaskarki”.
Przedmiotem zamówienia są całodobowe usługi związane z wynajmem i świadczeniem usług sprzętowych wraz z operatorem przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu staszowskiego w sezonie zimowym 2021-2022 (na wezwanie Zamawiającego).
Wynajem samochodu ciężarowego – nośnika do piaskarki PP-1 w ilości 1 szt. o ładowności powyżej 12 ton (piaskarka + mieszanka piaskowo-solna) z napędem minimum na dwie osie tylne wraz z kierowcą (operatorem) do świadczenia usługi związanej z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych. Przedmiot zamówienia obejmuje również zamontowanie piaskarki PP-1 i pługa lemieszowego odśnieżnego oraz urządzenia GPS stanowiących własność Zamawiającego. Załadunek i materiał do zwalczania śliskości zimowej, tj. mieszankę piaskowo-solną zapewnia Zamawiający.
Wielkość zamówienia uzależniona będzie w zależności od panujących warunków atmosferycznych. Wynagrodzenie za wykonanie usługi będzie wynagrodzeniem za przepracowane kilometry sprzętu wg cen jednostkowych określonych formularzu ofertowym załączonym do oferty przez Wykonawcę.
Szacowany zakres do przepracowania w ramach realizacji usługi dla części 1 to około 6000 km w sezonie.
Więcej informacji dot. opisu przedmiotu zamówienia określono w rozdziale IV SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 86100,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: „Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych przy użyciu piaskarki”.
Przedmiotem zamówienia są całodobowe usługi związane z wynajmem i świadczeniem usług sprzętowych wraz z operatorem przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu staszowskiego w sezonie zimowym 2021-2022 (na wezwanie Zamawiającego).
Wynajem samochodu ciężarowego – nośnika do piaskarki ECOS w ilości 1 szt. o ładowności powyżej 12 ton (piaskarka + mieszanka piaskowo-solna) z napędem minimum na dwie osie tylne wraz z kierowcą (operatorem) do świadczenia usługi związanej z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych. Przedmiot zamówienia obejmuje również zamontowanie piaskarki ECOS i pługa lemieszowego odśnieżnego oraz urządzenia GPS stanowiących własność Zamawiającego. Załadunek i materiał do zwalczania śliskości zimowej, tj. mieszankę piaskowo-solną zapewnia Zamawiający.
Wielkość zamówienia uzależniona będzie w zależności od panujących warunków atmosferycznych. Wynagrodzenie za wykonanie usługi będzie wynagrodzeniem za przepracowane kilometry sprzętu wg cen jednostkowych określonych formularzu ofertowym załączonym do oferty przez Wykonawcę.
Szacowany zakres do przepracowania w ramach realizacji usługi dla części 1 to około 6000 km w sezonie.
Więcej informacji dot. opisu przedmiotu zamówienia określono w rozdziale IV SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 86100,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119880,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo – Usługowa „Piotr-Bud” Bąk Piotr

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661500407

7.3.3) Ulica: Legionów Polskich 2F

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-10-15 do 2022-04-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93960,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93960,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93960,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo – Usługowa „Piotr-Bud” Bąk Piotr

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661500407

7.3.3) Ulica: Legionów Polskich 2F

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93960,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-10-15 do 2022-04-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych na ternie powiatu staszowskiego w sezonie zimowym 2021-2022” w zakresie: Części 3: „Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych przy użyciu piaskarki” do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 28.09.2021 r. do godziny 9:00 nie wpłynęła żadna oferta.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych na ternie powiatu staszowskiego w sezonie zimowym 2021-2022” w zakresie: Części 4: „Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych przy użyciu piaskarki” do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 28.09.2021 r. do godziny 9:00 nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.