eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaTermomodernizacja budynku Przedszkola nr 273 przy ul. Olbrachta 28 - numer postępowania 19/ZP/23



Ogłoszenie z dnia 2023-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 273 przy ul. Olbrachta 28 – numer postępowania 19/ZP/23

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola

1.3.) Oddział zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000184

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. "Solidarności" 90

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-003

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 4435683

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wola.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 273 przy ul. Olbrachta 28 – numer postępowania 19/ZP/23

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0cc27b41-d1f8-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00249760

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00518899/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 273 przy ul. J. Olbrachta 28

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00164368

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 19/ZP/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 567004,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące termomodernizacji budynku Przedszkola nr 273 przy ul. Olbrachta 28 w Warszawie obejmujące w szczególności:
1.1. Branża budowlana:
a) demontaż okien, drzwi i witryn zewnętrznych;
b) rozbiórki z wywózką gruzu studzienek doświetlających, ewentualnych ścianek dociskowych ścian piwnicznych, nawierzchni utwardzonych w rejonie wykopów;
c) wykopy;
d) remont i docieplenie ścian fundamentowych i cokołu;
e) odtworzenie nawierzchni (w zakresie związanym z wykopami);
f) studzienki doświetlające;
g) wymiana okien;
h) obsadzenie podokienników z konglomeratu;
i) wymiana drzwi zewnętrznych aluminiowych;
j) wymiana drzwi zewnętrznych stalowych;
k) roboty towarzyszące wymiana drzwi 24 i 25;
l) zabezpieczenie drzew i krzewów na czas wykonania robót (w zakresie prac związanych z termomodernizacją ścian fundamentowych i cokołu.
1.2. Branża instalacji sanitarnych:
- wymiana nagrzewnicy wodnej wentylacji nawiewnej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania, dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określają:
2.1. Dokumentacja projektowa Termomodernizacji budynku przedszkola nr 273 przy ul. Olbrachta 28 w Warszawie, opracowana przez biuro projektowe „Woźnicki Zdanowicz architekci” Al. Niepodległości 157 lok. 6, 02-555 Warszawa – stanowiąca Załącznik nr 10 do SWZ.
W skład dokumentacji projektowej wchodzą niżej wymienione dokumenty:
a) Projekt wykonawczy termomodernizacji budynku Przedszkola nr 273 Tom I architektura i Tom II instalacje sanitarne;
b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
c) Przedmiar robót budowlanych oraz sanitarnych, służący do celów informacyjnych/pomocniczych.
2.2 Projektowane postanowienia umowy, zwane dalej także wzorem umowy - stanowiące załącznik nr 6 do SWZ.
2.3. Uwaga! W.w. ppkt 2.1 dokumentacja projektowa obejmuje swoim zakresem także:
2.3.1. Demontaże:
a) kraty okienne;
b) parapety zewnętrzne;
c) zwody poziome i przewody odprowadzające inst. odgromowej na dachach i elewacjach;
d) kratki wentylacyjne i żaluzje na elewacjach;
e) rynny i rury spustowe odwodnienia dachu;
f) wpusty dachowe i wywiewki;
g) wyłaz dachowy;
h) obróbki blacharskie ścianek attykowych;
i) oprawy oświetlenia zewnętrznego;
j) inne wskazane na rysunkach elementy na elewacjach;
k) rozbiórki izolacji bitumicznych na dachach;
l) remont schodów
m) balustrady schodów
2.3.2. Termomodernizacja elewacji:
a) naprawy elewacji;
b) docieplenie elewacji;
c) wykończenie elewacji;
d) parapety zewnętrzne;
e) kraty okienne;
f) inne elementy na elewacjach
2.3.3 Remont dachu:
a) docieplenie stropodachu;
b) docieplenie kanałów odwadniających;
c) izolacja połaci dachu;
d) remont zadaszeń wejść i nadbudówki;
e) remont zadaszenia wejścia głównego;
f) obróbki blacharskie;
g) remont kominów;
h) wyłazy, wywiewki i wpusty dachowe;
i) budki dla ptaków.
2.3.4. Instalacja sanitarne:
a) instalacja centralnego ogrzewania;
b) instalacja ciepła technologicznego.
Roboty te nie zostały uwzględnione w przedmiarze robót i nie należy tych robót uwzględniać przy wyliczaniu ceny oferty.
3. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95
ustawy Pzp. Zamawiający wymaga aby osoby realizujące przedmiot zamówienia i wykonujące czynności dotyczące robót budowlanych i sanitarnych, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie stosunku pracy, zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.). Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu dokumentowania i weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
4. Informacja o podziale/braku podziału zamówienia na części.
Zamawiający nie dokonał podziału niniejszego zamówienia na części, gdyż taki podział groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, gdyż roboty stanowiące przedmiot zamówienia wzajemnie się przenikają, większość należy wykonywać bezpośrednio jedna po drugiej w reżimie technologicznym. Organizacja robót musi uwzględniać specyfikę obiektu, wynikające stąd ograniczenia i nie może zakłócać pracy przedszkola.
5. Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy zł 00/100), przez cały okres trwania umowy, która obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktową jak i deliktową.
6. Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 697.416,10 zł.
7. Gwarancja i rękojmia:
Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia do 60 miesięcy.
Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz Rozdział XIV SWZ.
Okres rękojmi wynosi 60 miesięcy - § 11 ust. 3 wzoru umowy.
8. Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej.
9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
10. Podwykonawcy: wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa, Zamawiający zawarł we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 680000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1082235,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 680000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JW Budownictwo Jarosław Wawszczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9222877748

7.3.4) Miejscowość: Kolonia Emska

7.3.5) Kod pocztowy: 22-413

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 680000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.