Ogłoszenie z dnia 2023-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00169290/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-07
- 2023/BZP 00177625/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-14
- 2023/BZP 00177809/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja kampanii informacyjno-edukacyjnej „Mamy rady na odpady"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY "CZYSTY REGION"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160223990
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 15
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-225
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@czystyregion.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czystyregion.bip-e.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dddcd518-d515-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja kampanii informacyjno-edukacyjnej „Mamy rady na odpady"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dddcd518-d515-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00249805
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049098/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 "Realizacja kampanii informacyjno-edukacyjnej "Mamy rady na odpady"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Kampania realizowana jest w ramach projektu „MAMY RADY NA ODPADY” – kampania edukacyjna na terenie województwa opolskiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00169290
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023.AW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja kampanii informacyjno-edukacyjnej Związku Międzygminnego „Czysty Region" pod nazwą: „Mamy rady na odpady". Kampania realizowana jest w ramach projektu “MAMY RADY NA ODPADY” – kampania edukacyjna na terenie województwa opolskiego” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020. Numer umowy o dofinansowanie: RPOP.05.02.00-16-0003/20-00.
Przedmiot zamówienia składa się z realizacji kampanii w oparciu o opracowanie i przeprowadzenie następujących zadań:
1. Kampania edukacyjna na rzecz poprawy jakości selektywnej zbiórki odpadów w zabudowie wielorodzinnej - Pilotażowa kampania edukacyjna na rzecz poprawy jakości selektywnej zbiórki odpadów w zabudowie wielorodzinnej jest odpowiedzią na problematykę wciąż niskiej jakości selektywnej zbiórki odpadów w tym typie zabudowy. Powodem tego stanu rzeczy jest m.in. większa anonimowość i rozmyta odpowiedzialność za własne odpady (w tej sytuacji odpowiedzialność spada na zarządcę). Jedną z zalecanych metod poprawy segregacji w zabudowie wielorodzinnej jest współdziałanie gminy i wspólnot, jak również szerokie działania informacyjno-edukacyjne z jasnym i czytelnym przekazem. Pilotaż obejmie zadania informacyjno-edukacyjne takie jak: ulotki, plakaty, działania medialne, dzięki którym przekaz trafi do większej liczby mieszkańców. Aby walczyć z popularnym mitem "że wszystko trafia do jednej śmieciarki", pojazdy odbierające odpady w zabudowie wielorodzinnej zostaną oznakowane edukacyjnymi grafikami oraz informacjami jakie frakcje odpadów w danej chwili są odbierane. Poprzez media i materiały drukowane wyjaśniona zostanie m.in. procedura związana ze stwierdzeniem nieprawidłowej segregacji odpadów. By zmotywować zarówno zarządców jak i mieszkańców zabudowy wielorodzinnej do poprawnej segregacji, wprowadzono element grywalizacji - konkurs na ekoaltanę śmietnikową. Atrakcyjność konkursu podnosi fakt, że zwycięzca sam zdecyduje jaką chce nagrodę - z zastrzeżeniem że nagrody przeznaczone zostaną na zagospodarowanie terenu spółdzielni lub wspólnoty mieszkaniowej zielenią lub małą architekturą, sprzętem niezbędnym do utrzymania czystości i porządku (organizacja konkursu i nagrody po stronie Zamawiającego). W założeniach kampanii nie zapomniano o osobach starszych i niepełnosprawnych - dedykowanymi dla nich materiałami będzie ekoporadnik i słownik segregacji, natomiast dla osób niewidomych - naklejki edukacyjne z alfabetem Breille'a. Całość kampanii objęta zostanie monitoringiem i ewaluacją, a raport końcowy z jej realizacji zostanie szeroko udostępniony. Powyższy opis stanowi ogólny zarys kampanii i uwzględnia wszystkie jej elementy, natomiast zakres przedsięwzięcia po stronie Wykonawcy przedstawiony został w pkt. 1.1. – 1.4 OPZ.
2. Opracowanie i wdrożenie pilotażowych działań edukacyjno-informacyjnych w zakresie budowania potrzeb i nawyków prawidłowego korzystanie z PSZOK przez mieszkańców gmin Związku Międzygminnego - Poznać i zrozumieć PSZOK - cel jego budowy i zasady funkcjonowania jako elementu kompleksowego systemu gospodarki odpadami - to działanie pilotażowe jakie zamierza podjąć Związek poprzez organizację działań informacyjno-edukacyjnych tj. organizację happaningów (przy pomocy Mobilnej Ścieżki Edukacji Ekologicznej), w ramach których przedstawione zostaną odpady problemowe, właściwe postępowanie z tymi odpadami, zobrazowane zostaną ilości, jakie produkuje mieszkaniec w ciągu danego okresu (np. tworzyw sztucznych czy gabarytów w ciągu 1 roku). Mobilna Ścieżka Edukacyjna będzie stanowić element wyposażenia Mobilnego Stoiska Edukacyjnego Związku, na którym prowadzone są działania informacyjno-edukacyjne podczas wydarzeń kulturalnych na terenie gmin członkowskich. W ramach kampanii planuje się także działania medialne oraz wydruk i dystrybucję materiałów edukacyjno-informacyjnych. Powyższy opis stanowi ogólny zarys kampanii i uwzględnia wszystkie jej elementy, natomiast zakres przedsięwzięcia po stronie Wykonawcy przedstawiony został w pkt. 2.1. – 2.4 OPZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
79970000-4 - Usługi publikacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194483,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 353625,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194483,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KDK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262837167
7.3.3) Ulica: Mokotowska 14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-561
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194483,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-22INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Marii na os. Cisowa w Kędzierzynie-Koźlu (odcinek od studni D24 do studni D31)
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Bursy Szkolnej w Kędzierzynie-Koźlu w I półroczu 2025 roku
- Dokumentacja projektowo - kosztorysowa wraz z audytem energetycznym dla termomodernizacji budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 5 w Kędzierzynie-Koźlu- II postępowanie.
- Remont ul. Poniatowskiego wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego w ramach zadania pn.: "Remont Rynku w Koźlu z ulicami przyległymi"
- Przebudowa drogi gminnej ul. J. Przybory w ramach zadania pn. PT i budowa drogi J. Przybory, os. Lenartowice w Kędzierzynie-Koźlu.
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych, instalacyjnych i elektrycznych dla Miejskiego Zarządu Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu w roku 2025
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja województwa warmińsko-mazurskiego podczas 81. Rajdu Polski
- Promocja Województwa Warmińsko-Mazurskiego podczas rozgrywek Orlen Superligi piłki ręcznej kobiet w 2025 r.
- Przygotowanie i realizacja akcji promocyjnej "VIII turystyczne mistrzostwa Vlogerów"
- Realizacja filmów promujących projekty Muzeum Historycznego Miasta Krakowa
- Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii marketingowej projektu "Deeptech Akcelerator"
- Usługi w zakresie promocji - kampania promocyjna na automatach paczkowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.