eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stupsk"Modernizacja kortu tenisowego na terenie Krajowego Ośrodka Mieszkalno -Rehabilitacyjnego Dla Osób Chorych na SM w Dąbku"



Ogłoszenie z dnia 2023-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja kortu tenisowego na terenie Krajowego Ośrodka Mieszkalno -Rehabilitacyjnego Dla Osób Chorych na SM
w Dąbku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Mieszkalno - Rehabilitacyjny dla Osób Chorych na Stwardnienie Rozsiane (SM) w Dąbku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130148288

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbek 129

1.5.2.) Miejscowość: Stupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-561

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 236531331

1.5.8.) Numer faksu: 236531334

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@komr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komrdabek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://komr.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja kortu tenisowego na terenie Krajowego Ośrodka Mieszkalno -Rehabilitacyjnego Dla Osób Chorych na SM
w Dąbku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ba7045a-d9dc-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00249820

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007797/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja kortu tenisowego na terenie Krajowego Ośrodka Mieszkalno - Rehabilitacyjnego dl Osób Chorych na SM w Dąbku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00175393

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KO-SM.VIII.250/1/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja kortu tenisowego na terenie Krajowego Ośrodka Mieszkalno-Rehabilitacyjnego Dla Osób Chorych na SM w Dąbku w formule „zaprojektuj i wybuduj” – zadanie realizowane w ramach Budżetu Obywatelskiego Mazowsza. LOKALIZACJA ZADANIA: działka wpisana do rejestru zabytków Województwa Mazowieckiego pod nr A-240 w miejscowości Dąbek, nr 129, nr ewidencyjny gruntu 695/2, obręb geodezyjny 0007 Dąbek, gmina wiejska Stupsk Mazowiecki - teren Krajowego Ośrodka Mieszkalno-Rehabilitacyjnego Dla Osób Chorych na SM (Stwardnienie Rozsiane) w Dąbku, Dąbek 129, 06-561 Stupsk Mazowiecki - będącego jednostką organizacyjną podległą Samorządowi Województwa Mazowieckiego. 2. Zamówienie obejmuje:1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej (w tym uzyskanie koniecznych pozwoleń i uzgodnień, tj. pozwolenie Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, pozwolenie na budowę lub zgłoszenie budowy - o ile będą wymagane) i na jej podstawie zrealizowanie modernizacji nawierzchni kortu do tenisa ziemnego wraz z wymianą ogrodzenia oraz dostawą wyposażenia towarzyszącego na terenie Krajowego Ośrodka Mieszkalno - Rehabilitacyjnego Dla Osób Chorych na Stwardnienie Rozsiane (SM) w Dąbku, Dąbek 129, 06-561 Stupsk Mazowiecki w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. 2) W/ w dokumentacja obejmować ma w szczególności: • materiały do pozwolenia na budowę / zgłoszenia budowy lub wykonywania innych robót budowlanych – 4 egzemplarze w wersji papierowej oraz 2 egzemplarze w wersji elektronicznej w formacie PDF i dwg oraz w wersji edytowalnej DOC; • projekt wykonawczy – 3 egzemplarze w wersji papierowej oraz 2 egzemplarze w wersji elektronicznej w formacie PDF i dwg oraz w wersji edytowalnej DOC; • kosztorysy – 2 egzemplarze w wersji papierowej oraz 2 egzemplarze w wersji elektronicznej w formacie PDF i .ath; • Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - 2 egzemplarze w wersji papierowej oraz 2 egzemplarze w wersji elektronicznej w formacie PDF oraz w wersji edytowalnej DOC; • dokumentację powykonawczą – 2 egz. egzemplarze w wersji papierowej oraz 2 egzemplarze w wersji elektronicznej w formacie PDF. 3) Opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego na realizację robót; 4) Sprawowanie nadzoru autorskiego; 5) Wykonanie robót obejmuje w szczególności: Wykonawca robót w ramach przedmiotowej modernizacji winien zaprojektować prace, uzyskać wymagane pozwolenia, a następnie w oparciu o sporządzoną dokumentację projektową i zgodnie z uzyskanymi decyzjami dokonać wymiany nawierzchni tartanowej (poliuretanowej) wraz z wymianą ogrodzenia, montażem siedzisk dla widowni (4 x 5 szt.) oraz zakupem i dostawą drobnego wyposażenia (siatka kortu ze słupkami – 1 kpl, piłki – szt. 24, rakiety – szt. 4).Uwaga: wszystkie prace należy wykonywać w taki sposób, aby nie zakłócały bieżącego funkcjonowania Ośrodka, tj. prowadzenia zajęć rehabilitacyjnych i innych aktywności odbywających się na terenie KOMR w Dąbku. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz standard wykonania został określony w następujących dokumentach:- Programie Funkcjonalno - Użytkowym - stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, - Przedmiarze (materiał pomocniczy) – stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ,- pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ. • Wykonanie przedmiotu umowy odbywać się będzie w dwóch etapach: - I etap – wykonanie dokumentacji projektowej i jej uzgodnienia, uzyskanie niezbędnych pozwoleń lub dokonanie wymaganych zgłoszeń;- II etap – wykonanie prac związanych z modernizacją kortu i dostawą wyposażenia, sprawowanie nadzoru autorskiego, odbiory

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

37452720-4 - Wyposażenie kortu tenisowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie, tj. do dnia 28.04.2023 r. do godz. 11:00 złożono 3 oferty od:
1. P.W. ProCom Wiktoria Andrzejewska, ul. Lipowa 7, 87-617 Bobrowniki 466 539,00 zł
2. A&K KONSTRUKCJE Sp. z o.o., Łomia 173A, 06-500 Mława 457 000,35 zł
3. AP-TRANS ADAM PRZEDPEŁSKI, ul. Płocka 143, 09-100 Płońsk 215 666,46 zł
(oferta nr 3 odrzucona)

Zamawiający udostępnił przed otwarciem ofert informację, ze na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 202 497,00 PLN
Cena (koszt) złożonych ofert w postępowaniu znacząco przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Na chwilę obecną Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny (kosztu) najniższej oferty niepodlegającej odrzuceniu (oferta nr 2).
W świetle powyższego nie powinno budzić wątpliwości unieważnienie postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty, w sytuacji gdy cena złożonej oferty niepodlegającej odrzuceniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 457000,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 466539,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.