Ogłoszenie z dnia 2022-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00174260/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pracowni szkolnych i sal dydaktycznych w: Zespole Szkół Ekonomiczno –Technicznych, Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych, Zespole Placówek Edukacyjno-Wychowawczych-II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lwówecki z siedzibą w Lwówku Śląskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821606
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 4
1.5.2.) Miejscowość: Lwówek Śląski
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-600
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: w.rozycki@powiatlwowecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatlwowecki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_lwowekslaski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja pracowni szkolnych i sal dydaktycznych w: Zespole Szkół Ekonomiczno –Technicznych, Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych, Zespole Placówek Edukacyjno-Wychowawczych-II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f351512f-db4d-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00249958
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027940/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja pracowni szkolnych i sal dydaktycznych w: Zespole Szkół Ekonomiczno – Technicznych, Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych, Zespole Placówek Edukacyjno-Wychowawczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Proram Operacyjny Województwa Dolnośląskiego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00174260/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PI.272.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1906642,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Prace remontowe dla Zespołu Szkół Ekonomiczno – Technicznych w Rakowicach Wielkich:1. Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych
2. Remont 8 klas lekcyjnych:
2.1. Pracownia Matematyczna klasa 55 – wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, demontaż starej i wykonanie nowych wykładzin podłogowych z PCW, malowanie ścian i sufitu, malowanie rur co i grzejników, renowacja parapetów lastrykowych, wymiana stolarki drzwiowej (uwaga izolacja akustyczna RA1=35dB – zmiana w stosunku do dokumentacji),
2.2. Pracownia architektury krajobrazu klasa 50 – wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, demontaż starej i wykonanie nowych wykładzin podłogowych z PCW, malowanie ścian i sufitu, malowanie rur co i grzejników, renowacja parapetów lastrykowych, wymiana stolarki drzwiowej (uwaga izolacja akustyczna RA1=35dB – zmiana w stosunku do dokumentacji), demontaż ścianki działowej drewniane, wykonanie nowej ścianki działowej z bloczków gazobetonu,
2.3. Pracownia matematyczna klasa 28 – wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, demontaż starej i wykonanie nowych wykładzin podłogowych z PCW, malowanie ścian i sufitu, malowanie rur co i grzejników, renowacja parapetów lastrykowych, wymiana stolarki drzwiowej (uwaga izolacja akustyczna RA1=35dB – zmiana w stosunku do dokumentacji), zamurowanie wejścia do zaplecza, wykucie otworu drzwiowego i montaż nowych drzwi wewnętrznych,
2.4. Pracownia komunikacji w języku obcym klasa 30 – wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, demontaż starej i wykonanie nowych wykładzin podłogowych z PCW, malowanie ścian i sufitu, malowanie rur co i grzejników, renowacja parapetów lastrykowych, wymiana stolarki drzwiowej (uwaga izolacja akustyczna RA1=35dB – zmiana w stosunku do dokumentacji),
2.5. Pracownia maszyn rolniczych i przepisów ruchu drogowego klasa 13 – wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, demontaż starej i wykonanie nowych wykładzin podłogowych z PCW, malowanie ścian i sufitu, malowanie rur co i grzejników, renowacja parapetów lastrykowych, wymiana stolarki drzwiowej (uwaga izolacja akustyczna RA1=35dB – zmiana w stosunku do dokumentacji), demontaż istniejącego sufitu podwieszanego i wykonanie nowego sufitu podwieszanego, demontaż starych mebli, likwidacja wnęki magnetowidu,
2.6. Pracownia logistyki i środków transportu klasa 11 – wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, demontaż starej i wykonanie nowych wykładzin podłogowych z PCW, malowanie ścian i sufitu, malowanie rur co i grzejników, renowacja parapetów lastrykowych, wymiana stolarki drzwiowej (uwaga izolacja akustyczna RA1=35dB – zmiana w stosunku do dokumentacji), demontaż konstrukcji zabudowy tablicy, demontaż kraty do zaplecza, demontaż boazerii ściennej,
2.7. Pracownia geograficzna klasa 12 – wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, demontaż starej i wykonanie nowych wykładzin podłogowych z PCW, malowanie ścian i sufitu, malowanie rur co i grzejników, renowacja parapetów lastrykowych, wymiana stolarki drzwiowej (uwaga izolacja akustyczna RA1=35dB – zmiana w stosunku do dokumentacji), demontaż istniejącego sufitu podwieszanego i wykonanie nowego sufitu podwieszanego, demontaż starych mebli, likwidacja wnęki magnetowidu,
2.8. Pracownia pojazdów samochodowych klasa 9 – wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, demontaż starej i wykonanie nowych wykładzin podłogowych z PCW, malowanie ścian i sufitu, malowanie rur co i grzejników, renowacja parapetów lastrykowych, wymiana stolarki drzwiowej (uwaga izolacja akustyczna RA1=35dB – zmiana w stosunku do dokumentacji), demontaż starych mebli, demontaż kraty okiennej i drzwiowej do zaplecza, montaż nowych drzwi do zaplecza,
3. Wykonanie nowej instalacji WLZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 540213,62 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Prace remontowo-budowlane dla Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych w Lwówku Śląskim ul. Parkowej 9 – budynek Pałacowa 81. Remont 3 klas lekcyjnych
1.1. Pracownia gastronomiczna – Malowanie ścian i sufitów, wymiana stolarki okiennej wyłączona z realizacji (zmiana w stosunku do dokumentacji), wymiana grzejników wyłączona z realizacji (zmiana w stosunku do dokumentacji),
1.2. Sala egzaminacyjna przedmiotów zawodowych – wymiana grzejników wraz z armaturą, wykonanie instalacji wod-kan, wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, demontaż starej i wykonanie nowych wykładzin podłogowych z PCW, skucie wszystkich tynków i wykonanie nowych, malowanie ścian i sufitów, malowanie rur co i wymiana grzejników na nowe, wymiana stolarki okiennej wyłączona z realizacji (zmiana w stosunku do dokumentacji, wymiana stolarki drzwiowej (uwaga izolacja akustyczna RA1=35dB – zmiana w stosunku do dokumentacji),
1.3. Pracownia Matematyczno-przyrodnicza klasa 9 – wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, demontaż starej i wykonanie nowych wykładzin podłogowych z PCW, skucie wszystkich tynków i wykonanie nowych, malowanie ścian i sufitów, malowanie rur co i wymiana grzejników na nowe, wymiana stolarki okiennej wyłączona z realizacji (zmiana w stosunku do dokumentacji, wymiana stolarki drzwiowej (uwaga izolacja akustyczna RA1=35dB – zmiana w stosunku do dokumentacji),
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 78749,66 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Prace remontowo-budowlane dla Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych w Lwówku Śląskim ul. Parkowej 9 – budynek Parkowa 171. Remont 6 pomieszczeń i łazienki
1.1. Pracownia biologiczno-chemiczna klasa 120 – wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, demontaż starej i wykonanie nowych wykładzin podłogowych z PCW, wymiana stolarki drzwiowej (uwaga izolacja akustyczna RA1=35dB – zmiana w stosunku do dokumentacji), skucie wszystkich tynków i wykonanie nowych, malowanie ścian i sufitów,
1.2. Pracownia geograficzna klasa 119 – wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, demontaż starej i wykonanie nowych wykładzin podłogowych z PCW, wymiana stolarki drzwiowej (uwaga izolacja akustyczna RA1=35dB – zmiana w stosunku do dokumentacji), skucie wszystkich tynków i wykonanie nowych, malowanie ścian i sufitów,
1.3. Łazienka sala 118 – wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, wymiana stolarki drzwiowej, skucie wszystkich tynków na suficie i wykonanie nowych oraz malowanie, skucie istniejącej posadzki i wykonanie nowej z płytek, wymiana przyborów sanitarnych na nowe, demontaż istniejącej zabudowy i wykonanie nowej,
1.4. Sala dydaktyczna klasa 111 – wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, demontaż starej i wykonanie nowych wykładzin podłogowych z PCW, wymiana stolarki drzwiowej (uwaga izolacja akustyczna RA1=35dB – zmiana w stosunku do dokumentacji), skucie wszystkich tynków i wykonanie nowych, malowanie ścian i sufitów,
1.5. Sala dydaktyczna klasa 110 – wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, demontaż starej i wykonanie nowych wykładzin podłogowych z PCW, wymiana stolarki drzwiowej (uwaga izolacja akustyczna RA1=35dB – zmiana w stosunku do dokumentacji), skucie wszystkich tynków i wykonanie nowych, malowanie ścian i sufitów,
1.6. Gabinet psychologiczny klasa 109 – wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, demontaż starej i wykonanie nowych wykładzin podłogowych z PCW, wymiana stolarki drzwiowej (uwaga izolacja akustyczna RA1=35dB – zmiana w stosunku do dokumentacji), skucie wszystkich tynków i wykonanie nowych, malowanie ścian i sufitów,
1.7. świetlica klasa 105 – wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, demontaż starej i wykonanie nowych wykładzin podłogowych z PCW, wymiana stolarki drzwiowej (uwaga izolacja akustyczna RA1=35dB – zmiana w stosunku do dokumentacji), skucie wszystkich tynków i wykonanie nowych, malowanie ścian i sufitów
2. wymiana WLZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 312909,92 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – Prace remontowe dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Lwówku Śląskim ul. Henryka Brodatego 1 – niski parter1. Remont dachu nad pracownią wraz z dociepleniem
2. Remont ścian zewnętrznych – rozbiórka istniejącego podestu tylnego, wykonanie ławy fundamentowej w obrębie pęknięć ścian, rozbiórka opaski budynku, naprawa rys na ścianach, docieplenie ścian płytami styropianowymi w technologii lekkiej, montaż nowych parapetów okiennych, wykonanie nowej opaski budynku, wykonanie nowego podestu tylnego, montaż nowego orynnowania i rur spustowych,
3. wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne,
4. wykonanie nowej instalacji komputerowej sieci,
5. wymiana stolarki drzwiowej (uwaga izolacja akustyczna RA1=35dB – zmiana w stosunku do dokumentacji),
6. wymiana drzwi wejściowych zewnętrznych,
7. wykonanie prac wymienionych w ekspertyzie technicznej,
8. Remont klas lekcyjnych i pomieszczeń:
8.1. Niski parter Pracownia informatyczna – wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, wykonanie instalacji komputerowej sieci, malowanie ścian i sufitu, wymiana stolarki drzwiowej (uwaga izolacja akustyczna RA1=35dB – zmiana w stosunku do dokumentacji),
8.2. Niski parter Pracownia informatyczna środkowa – wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, wykonanie instalacji komputerowej sieci, malowanie ścian i sufitu, wymiana stolarki drzwiowej (uwaga izolacja akustyczna RA1=35dB – zmiana w stosunku do dokumentacji),
8.3. Niski parter pozostałe pomieszczenia – wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, malowanie ścian i sufitu, wymiana stolarki drzwiowej (uwaga izolacja akustyczna RA1=35dB – zmiana w stosunku do dokumentacji), demontaż armatury i przyborów sanitarnych, skucie istniejących okładzin z płytek, wykonanie nowych okładzin z płytek, wykonanie nowej posadzki z płytek, wymiana podejść,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 549816,08 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V – Prace remontowe dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Lwówku Śląskim ul. Henryka Brodatego 1 – remont klas:1. Remont 6 klas lekcyjnych i toalety.
1.1. Pracownia matematyczna klasa 25 – demontaż starych mebli, wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, demontaż starej i wykonanie nowych wykładzin podłogowych z PCW, malowanie ścian i sufitu, renowacja metalowych elementów, montaż żaluzji okiennych, wykonanie instalacji multimedialnej, montaż uchwytu sufitowego dla rzutnika;
1.2. Pracownia matematyczna klasa 28 – demontaż starych mebli, wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, demontaż starej i wykonanie nowych wykładzin podłogowych z PCW, malowanie ścian i sufitu, renowacja metalowych elementów, montaż żaluzji okiennych, wykonanie instalacji multimedialnej, montaż uchwytu sufitowego dla rzutnika;
1.3. Pracownia fizyczna klasa 29 – demontaż starych mebli, wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, demontaż starej i wykonanie nowych wykładzin podłogowych z PCW, malowanie ścian i sufitu, renowacja metalowych elementów, montaż żaluzji okiennych, wykonanie instalacji multimedialnej, montaż uchwytu sufitowego dla rzutnika;
1.4. Pracownia biologiczna klasa 32 – demontaż starych mebli oraz kraty stalowej, wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, demontaż starej i wykonanie nowych wykładzin podłogowych z PCW, malowanie ścian i sufitu, montaż nowej ścianki przeszklonej wydzielającej zaplecze, demontaż istniejącego zlewozmywaka i montaż nowego z fragranitu na szafce pełnej, wykonanie podejścia instalacji wod-kan, montaż żaluzji okiennych, wykonanie instalacji multimedialnej, montaż uchwytu sufitowego dla rzutnika, renowacja drzwi wewnętrznych do klasy;
1.5. Pracownia geograficzna klasa 17 – demontaż starych mebli, wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, demontaż starej i wykonanie nowych wykładzin podłogowych z PCW, malowanie ścian i sufitu, renowacja metalowych elementów, montaż żaluzji okiennych, wykonanie instalacji multimedialnej, montaż uchwytu sufitowego dla rzutnika;
1.6. Pracownia reklamy klasa 23 (UWAGA w dokumentacji napisana klasa 5) – demontaż starych mebli, demontaż podestu, wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, demontaż starej i wykonanie nowych wykładzin podłogowych z PCW, malowanie ścian i sufitu, renowacja metalowych elementów, wykonanie instalacji multimedialnej, montaż uchwytu sufitowego dla rzutnika; renowacja drzwi wewnętrznych do klasy;
1.7. Toalety – demontaż armatury i przyborów, skucie płytek ściennych i podłogowych oraz tynków na suficie, wykonanie nowych okładzin podłogi, ścian i sufitu, wykonanie nowych podejść instalacji wod-kan, wykonanie instalacji wentylacyjnej, montaż nowych przyborów sanitarnych, wykonanie nowej instalacji elektrycznej gniazd i oświetlenia ogólnego, awaryjnego oraz ewakuacyjnego, wymiana stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 424953,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1368000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1368000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1368000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa MTG Tomasz Gluza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6161371874
7.3.3) Ulica: Nowy Świat
7.3.4) Miejscowość: Lwówek Śląski
7.3.5) Kod pocztowy: 59-600
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1368000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dla przedmiotowej części nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 1 PZP.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dla przedmiotowej części nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 1 PZP.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1280000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1280000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1280000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO BUD Wasiak Waldemar
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6161217920
7.3.4) Miejscowość: Płóczki Dolne
7.3.5) Kod pocztowy: 59-600
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1280000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 820000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 820000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 820000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO BUD Waldemar Wasiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6161217920
7.3.4) Miejscowość: Płóczki Dolne
7.3.5) Kod pocztowy: 59-600
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 820000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI LWÓWEK ŚLĄSKI
- Budowa stadionu sportowego wraz z infrastrukturą w Lwówku Śląskim
- "Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Lwówek Śląski" - II postępowanie z podziałem na części
- Remont drogi powiatowej 2515D Niwnice -Kotliska w km 4+750-9+250 o dł. 4,50 km
- Opracowanie dokumentacji projektowych przebudowy dróg na terenie Gminy i Miasta Lwówek Śląski wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego, z podziałem na 3 części
- "Przebudowa kotłowni gazowej budynku Jaśkiewicza 24 - PGW Wody Polskie"
więcej: przetargi LWÓWEK ŚLĄSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
- Razem możemy więcej - integracja społeczna w Gminie Józefów
- Bezpłatne soboty na pływalni Anin oraz modernizacja zjeżdżalni wodnej
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Docieplenie poddasza Muzeum Regionalnego Ziemi Limanowskiej w dworze Marsów w Limanowej - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.