eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDostawa królików mrożonych do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego



Ogłoszenie z dnia 2024-03-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa królików mrożonych do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdański Ogród Zoologiczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190560361

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Karwieńska 3

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-328

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jbarton@zoo.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.gda.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


ogrody zoologiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa królików mrożonych do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b2708f2-d24f-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00250025

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032472/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Dostawa królików mrożonych do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00217409

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający przeprowadził wczesniej postępowanie dzieląc zamówienie na 3 części , 3 część dotyczyła dostawy tuszek króliczych do Ogrodu, jednak nie wpłynęła żadna oferta, dlatego zamawiający skorzystał z art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZP.D.271.2.2024

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.D.271.3.2024wr

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 57500 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Tuszki królicze z podrobami
CPV 03330000-3, 03300000-2
1. Tuszki królicze z podrobami
Pakowane próżniowo
Szacunkowa ilość: 2000 kg
Wymagania zamawiającego:
1. Klasyfikacja jakościowa tuszek króliczych – cechy produktu:
a) świeże, schłodzone
b) zdatne do spożycia dla ludzi
c) czyste, bez najmniejszych śladów zanieczyszczeń ciałami obcymi
d) swoisty, charakterystyczny zapach, bez zapachu obcego wskazującego na rozpoczynające się psucie,
e) właściwy wygląd, bez wysuszki powierzchniowej.
2. Zamawiane króliki muszą spełniać następujące wymagania:
a) każda tuszka powinna być pakowana próżniowo,
b) tuszki królicze powinny pochodzić z ubojni będącej pod nadzorem weterynaryjnym – nadany Weterynaryjny Numer Identyfikacyjny,
c) tuszki królicze z podrobami powinny posiadać etykietę z informacją dotyczącą daty przydatności do spożycia, weterynaryjny numer identyfikacyjny w owalnym znaku, nazwę i adres producenta,
d) tuszki muszą być dostarczane do magazynu GOZ przynajmniej 6 dni przed datą utraty przydatności do spożycia,
e) powinny być poddane ubojowi zgodnie z obecnie obowiązującymi standardami i przepisami weterynaryjnymi;
3. Dostarczane króliki muszą spełniać wymagania sanitarne zgodne z obecnie obowiązującymi przepisami (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r.) – materiał kategorii 3.
4. Dostarczane króliki muszą być przewożone środkiem transportu przystosowanym i dopuszczonym do transportu tego rodzaju towaru.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia badań/analiz laboratoryjnych w przypadku podejrzenia złej jakości mięsa (badania mikrobiologiczne, badania fizykochemiczne, m.in. enzymy marketowe jakości, metale ciężkie, dioksyny, furany, PCB, antybiotyki, pozostałości pestycydów). W przypadku wyników niekorzystnych, ponadnormatywnych, Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do pokrycia kosztów badań/analiz (ROZPORZĄDZENIE KOMISJI (UE) 2023/466c z dnia 3 marca 2023 r. zmieniające załączniki II, III i V do rozporządzenia (WE) nr 396/2005 Parlamentu Europejskiego i Rady w odniesieniu do najwyższych dopuszczalnych poziomów pozostałości izoksabenu, nowaluronu i tetrakonazolu w określonych produktach lub na ich powierzchni), Rozporządzenie Komisji (UE) 2023/915 z dnia 25 kwietnia 2023 r. w sprawie najwyższych dopuszczalnych poziomów niektórych zanieczyszczeń w żywności. Próbki będą pobierane w obecności przedstawiciela Wykonawcy (dostawcy towaru) podczas przyjmowania towaru do magazynu GOZ. Niekorzystny wynik badania, zobowiązuje Wykonawcę do pokrycia kosztów badania.




Warunki i terminy dostawy:

1. dostawy będą realizowane co trzy tygodnie, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i wielkości dostawy z działem zaopatrzenia GOZ,
2. dostawa do magazynu Zamawiającego, wraz z wyładowaniem do chłodni, w Gdańsku - Oliwie ul. Karwieńska 3 w godz. 07:00 – 13:00,
3. mięso musi być przewożone samochodem typu chłodnia. Samochód musi posiadać dokument o dopuszczeniu środka transportu do przewozu produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego, nie do spożycia dla ludzi, wydany przez Inspekcję Weterynaryjną lub Inspekcję Sanitarną; Króliki tuszki będą stanowiły pokarm dla zwierząt i nie wrócą do łańcucha żywnościowego (nie będą wykorzystane do spożycia przez ludzi), dlatego dopuszcza się przewóz transportem produktów kat. 3,
4. do każdej dostawy wymagany jest dokument handlowy,
5. niespełnienie wymogów jakościowych może spowodować nieprzyjęcie części lub całości danej dostawy; w przypadku odrzucenia dostawy Wykonawca zobowiązany jest wymienić na własny koszt zakwestionowaną partię towaru, na wolną od wad, w terminie do 48 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03330000-3 - Produkty zwierząt hodowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03300000-2 - Produkty hodowli, łowiectwa i rybołówstwa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maria Kot Firma Produkcyjno Handlowo Usługowa AMCIU

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 944 178 07 99

7.3.3) Ulica: Krakowska 145

7.3.4) Miejscowość: Ryczów

7.3.5) Kod pocztowy: 34-115

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-04-01 do 2025-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.