Ogłoszenie z dnia 2024-03-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00042194/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-16
- 2024/BZP 00080654/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont części budynku przedszkola z adaptacją na Klub Dziecięcy "Brzdąc"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JANÓW PODLASKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Janów Podlaski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bialska 6A
1.5.2.) Miejscowość: Janów Podlaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-505
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 83 341 30 73
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@janowpodlaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugjanowpodlaski.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5d3e27fb-b44d-11ee-b628-1a85378e6c0a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont części budynku przedszkola z adaptacją na Klub Dziecięcy "Brzdąc"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d3e27fb-b44d-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00250066
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032365/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remont części budynku przedszkola z adaptacją na Klub Dziecięcy "Brzdąc"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Fundusze Europejskie do Rozwoju Społecznego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00042194
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BUA.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 79356,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont części budynku przedszkola z adaptacją na klub dziecięcy „BRZDĄC”.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- demontaż, przerobienie stolarki (okna) oraz ponowny montaż okna
- zabudowy z płyt GK, zabezpieczenie narożników
- malowanie ścian
- montaż wykładziny
- montaż kabin WC oraz brodzika systemowymi ściankami z laminatu
- wymiany płyt w suficie podwieszanym
- uzupełnienie płytek ceramicznych w miejscach montażu osprzętu
Głównym przedmiotem zadania inwestycyjnego pn. Remont części budynku przedszkola z adaptacją na Klub Dziecięcy "Brzdąc" jest zaadaptowanie pomieszczenia jednego oddziału położonego na parterze budynku przedszkola na Klub Dziecięcy „Brzdąc” przeznaczony dla dzieci wieku 0-3 lat, wymaga jedynie przeprowadzenie robót remontowych, bieżącej konserwacji, drobnych przeróbek instalacji sanitarnych i elektrycznych, montażu klimatyzatora oraz wyposażenia budynku. Projektowane zadanie inwestycyjne nie ingeruje w konstrukcję budynku, nie powoduje przebudowy oraz nie wymaga zmiany sposobu użytkowania budynku. Wszystkie stosowane do wykonania obiektu materiały i technologie powinny posiadać niezbędne certyfikaty i atesty oraz znak „CE” lub „B” dopuszczający do stosowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93737,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169740,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93737,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOPTOP Sebastian Eljaszuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5381771517
7.3.3) Ulica: ul. Waleriana Batki 46
7.3.4) Miejscowość: Komarówka Podlaska
7.3.5) Kod pocztowy: 21-311
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93737,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie gm. Wisznia Mała
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.