eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów PodlaskiRemont części budynku przedszkola z adaptacją na Klub Dziecięcy "Brzdąc"



Ogłoszenie z dnia 2024-03-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont części budynku przedszkola z adaptacją na Klub Dziecięcy "Brzdąc"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JANÓW PODLASKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Janów Podlaski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bialska 6A

1.5.2.) Miejscowość: Janów Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-505

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 83 341 30 73

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@janowpodlaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugjanowpodlaski.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5d3e27fb-b44d-11ee-b628-1a85378e6c0a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont części budynku przedszkola z adaptacją na Klub Dziecięcy "Brzdąc"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d3e27fb-b44d-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00250066

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032365/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont części budynku przedszkola z adaptacją na Klub Dziecięcy "Brzdąc"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Fundusze Europejskie do Rozwoju Społecznego 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00042194

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BUA.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 79356,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont części budynku przedszkola z adaptacją na klub dziecięcy „BRZDĄC”.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- demontaż, przerobienie stolarki (okna) oraz ponowny montaż okna
- zabudowy z płyt GK, zabezpieczenie narożników
- malowanie ścian
- montaż wykładziny
- montaż kabin WC oraz brodzika systemowymi ściankami z laminatu
- wymiany płyt w suficie podwieszanym
- uzupełnienie płytek ceramicznych w miejscach montażu osprzętu
Głównym przedmiotem zadania inwestycyjnego pn. Remont części budynku przedszkola z adaptacją na Klub Dziecięcy "Brzdąc" jest zaadaptowanie pomieszczenia jednego oddziału położonego na parterze budynku przedszkola na Klub Dziecięcy „Brzdąc” przeznaczony dla dzieci wieku 0-3 lat, wymaga jedynie przeprowadzenie robót remontowych, bieżącej konserwacji, drobnych przeróbek instalacji sanitarnych i elektrycznych, montażu klimatyzatora oraz wyposażenia budynku. Projektowane zadanie inwestycyjne nie ingeruje w konstrukcję budynku, nie powoduje przebudowy oraz nie wymaga zmiany sposobu użytkowania budynku. Wszystkie stosowane do wykonania obiektu materiały i technologie powinny posiadać niezbędne certyfikaty i atesty oraz znak „CE” lub „B” dopuszczający do stosowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93737,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169740,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93737,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOPTOP Sebastian Eljaszuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5381771517

7.3.3) Ulica: ul. Waleriana Batki 46

7.3.4) Miejscowość: Komarówka Podlaska

7.3.5) Kod pocztowy: 21-311

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93737,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.