Ogłoszenie z dnia 2024-03-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00223571/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP AKTUALIZACJ/SUBSKRYBCJI OPROGRAMOWANIA Z ZAKRESU INFORMATYKI ŚLEDCZEJ, REKONSTRUKCJI WYPADKÓW DROGOWYCH ORAZ DO NARZĘDZIA DIAGNOSTYCZNEGO POJAZDÓW.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050252820
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 65
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-003
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@bk.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP AKTUALIZACJ/SUBSKRYBCJI OPROGRAMOWANIA Z ZAKRESU INFORMATYKI ŚLEDCZEJ, REKONSTRUKCJI WYPADKÓW DROGOWYCH ORAZ DO NARZĘDZIA DIAGNOSTYCZNEGO POJAZDÓW.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d731a2e4-d56d-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00250078
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00219092/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Zakup aktualizacji / subskrypcji oprogramowania, wsparcia technicznego na narzędzia informatyczne dla informatyki śledczej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00223571
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/L/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 62762,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZAKUP AKTUALIZACJ/SUBSKRYBCJI OPROGRAMOWANIA Z ZAKRESU INFORMATYKI ŚLEDCZEJ, REKONSTRUKCJI WYPADKÓW DROGOWYCH ORAZ DO NADZĘDZIA DIAGNOSTYCZNEGO POJAZDÓW szczegółowy opis części zamówienia określa załącznik nr1A oraz 3 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 15770,73 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZAKUP AKTUALIZACJ/SUBSKRYBCJI OPROGRAMOWANIA Z ZAKRESU INFORMATYKI ŚLEDCZEJ, REKONSTRUKCJI WYPADKÓW DROGOWYCH ORAZ DO NADZĘDZIA DIAGNOSTYCZNEGO POJAZDÓW szczegółowy opis części zamówienia określa załącznik nr1B oraz 3 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 39024,39 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZAKUP AKTUALIZACJ/SUBSKRYBCJI OPROGRAMOWANIA Z ZAKRESU INFORMATYKI ŚLEDCZEJ, REKONSTRUKCJI WYPADKÓW DROGOWYCH ORAZ DO NADZĘDZIA DIAGNOSTYCZNEGO POJAZDÓW szczegółowy opis części zamówienia określa załącznik nr1C oraz 3 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 7967,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17459,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17459,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17459,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Restor P. Anton, A. Czapski, T.Rostropowicz Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5211002381
7.3.3) Ulica: Dworkowa 2/107A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17459,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa 2 samochodów osobowych do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego
- Odbiór odpadów stałych na zlecenie Cmentarza Miejskiego w Białymstoku
- Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Konserwacja instalacji elektrycznych: konserwacja zasilaczy USP, konserwacja podstacji
- "Budowa ul. Św. Łukasza oraz ul. Dolnej w Białymstoku wraz z budową infrastruktury technicznej"
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy sali gimnastycznej w Zespole Szkół Zawodowych nr 2 w Białymstoku, ul. Świętojańska 1 wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KAMERY ZDALNIE STEROWANE PTZ - 3 szt.: zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie
- Zakup i dostawa 100 sztuk komputerów wraz z oprogramowaniem oraz z gwarancją zachowania dysków (keep your hard drive) dla Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy.
- Dostawa pomocy dydaktycznych, w ramach projektu pt. "Rozwój przedszkolaków z sześciu przedszkoli w Gminie Lwówek".
- DOSTAWA SPRZĘTU, OPROGRAMOWANIA I USŁUG W RAMACH PROJEKTU "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD" Część I
- Dostawa do pracowni transportu kolejowego w postaci symulatora pojazdu kolejowego oraz wyposażenia symulatora ruchu kolejowego
- "Doposażenie pracowni - multimedia" w ramach projektu "Nowe kompetencje i kwalifikacje uczniów / uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Łęczycy drogą do ich sukcesu zawodowego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.