Ogłoszenie z dnia 2021-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00178457/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-13
- 2021/BZP 00178457/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-13 (po zmianach)
- 2021/BZP 00180317/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-14
- 2021/BZP 00189283/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego dla IDEAS NCBR sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: IDEAS NCBR SP. Z O.O.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 388065786
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: NOWOGRODZKA 47A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-695
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izabela.heclik@ideas-ncbr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ideas-ncbr.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ideas-ncbr.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sztuczna inteligencja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego dla IDEAS NCBR sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4befec48-1470-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250152
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00178457/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 21/WNP-000018
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 431051,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Dostawa sprzętu komputerowegoPrzedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Zamawiającego przy ul. Nowogrodzkiej 47A w Warszawie. Zamawiający przewiduje w ramach realizacji tej części zamówienia, możliwość skorzystania z prawa opcji. Minimalny zakres jaki zostanie zrealizowany w ramach zamówienia podstawowego to dostawa następującego sprzętu:
1.1. Komputer przenośny typ 1 – 35 sztuk;
1.2. Komputer przenośny typ 2 – 3 sztuki;
W ramach prawa opcji Zamawiający przewiduje zwiększenie zamówienia ponad ilość wskazaną
w punktach 1.1. – 1.2.
Wartość sprzętu komputerowego zamawianego przez Zamawiającego w ramach prawa opcji będzie zgodna z cenami jednostkowymi zaproponowani przez Wykonawcę w formularzu ofertowym i nie może sumarycznie przekroczyć maksymalnej kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia w ramach cz. 1.
Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia Wykonawcy zamówienia w ramach prawa opcji sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, w okresie do 180 dni kalendarzowych od zawarcia umowy lub do wyczerpania limitu kwoty, o której mowa powyżej, w zależności, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.
O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę składając zlecenie. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego, w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
Maksymalna ilość przewidziana do zakupu w ramach prawa opcji:
1.1. Komputer przenośny typ 1 –20 sztuk;
1.2. Komputer przenośny typ 2 – 10 sztuk;
Podane wyżej ilości są ilościami orientacyjnymi. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia lub zmniejszanie ww. ilości, w ramach maksymalnej kwoty przewidzianej na realizację zamówienia w ramach cz. 1. Każdy sprzęt komputerowy w ramach prawa opcji będzie zgodny z OPZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 506164,74 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Dostawa monitorówPrzedmiotem zamówienia jest dostawa następujących monitorów do siedziby IDEAS NCBR sp. z o.o. przy ul. Nowogrodzkiej 47A w Warszawie:
2.1. Monitor typ 1 - 10 sztuk
2.2. Monitor typ 2 - 3 sztuki
4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 24028,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 362768,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362768,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 362768,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Innowacyjno Wdrożeniowe Axis sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001323484
7.3.3) Ulica: ul. Ostrzycka 2/4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO INNOWACYJNO WDROŻENIOWE "AXIS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO INNOWACYJNO WDROŻENIOWE "AXIS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 558471,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29180,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29180,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29180,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Innowacyjno Wdrożeniowe Axis sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001323484
7.3.3) Ulica: ul. Ostrzycka 2/4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO INNOWACYJNO WDROŻENIOWE "AXIS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO INNOWACYJNO WDROŻENIOWE "AXIS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29180,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Robota budowlana polegająca na wymianie drzwi p.poż. w budynku przy ul. Szegedyńskiej 13A.
- Dostawa ciepła z sieci ciepłowniczej do Domu Pomocy Społecznej "Budowlani" przy ul. Elekcyjnej 6 w Warszawie w roku 2025
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Przychodni Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście IV
- Konserwacja i dokonywanie prac naprawczych oraz usuwanie awarii w obiektach będących własnością m.st. Warszawy na terenie Dzielnicy Wilanów w Warszawie
- Dostawa sprzętu komputerowego sygnatura sprawy: 105-W-D-07-2024
- Dostawa prasy polskiej i zagranicznej w Zakładzie Głównym oraz Oddziałach Terenowych Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji na okres 24 miesięcy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, części i akcesoriów komputerowych
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup i dostawa wraz z montażem, doposażenia dla Gminnego Przedszkola w Gromadce i Gminnego Przedszkola nr 2 w Modle z podziałem na 4 /cztery części...Gmina Gromadka stawia na edukację przedszkolną
- Dostawa sprzętu informatycznego (laptopy, urządzenia wielofunkcyjne i części) do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Zakup laptopów oraz monitorów z wbudowaną stacją dokującą wraz z oprogramowaniem
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby UMiGU Muszyna
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.