Ogłoszenie z dnia 2022-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00175667/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana istniejącego systemu parkingowego przy ul. Ks. Skorupki 21 w Łodzi w ramach zadania inwestycyjnego" Zakup sprzętu specjalistycznego"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100855997
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ks. Harcmistrza Ignacego Skorupki 21
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-532
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42272 1417
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mosir.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.mosir.lodz.pl/zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana istniejącego systemu parkingowego przy ul. Ks. Skorupki 21 w Łodzi w ramach zadania inwestycyjnego" Zakup sprzętu specjalistycznego"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29730928-d682-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00250176
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00081976/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wymiana istniejącego systemu parkingowego przy ul. Ks. Skorupki 21 w Łodzi w ramach zadania inwestycyjnego "Zakup sprzętu specjalistycznego"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00175667/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/2022/TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 245000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Wymiana istniejącego systemu parkingowego przy ul. ks. Skorupki 21 w Łodzi w ramach zadania inwestycyjnego „Zakup sprzętu specjalistycznego” w formule zaprojektuj i wybuduj.
Zgodnie z art. 441 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji. Informacje dot. zastosowania prawa opcji znajdują się w pkt 35 ust. 2 niniejszej SWZ.
5.3 Zakres zamówienia obejmuję m.in.:
5.3.1 dla zakresu podstawowego:
1) opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej,
2) wykonanie robót związanych m.in. z zamontowaniem automatycznego systemu parkingowego kontrolującego wjazd i wyjazd,
3) wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą.
5.3.2 dla zakresu prawa opcji:
1) zainstalowanie trzech tablic świetlnych informujących o zajętości parkingu,
2) posiadanie przez system parkingowy rozbudowanego API (Application Programming Interface) umożliwiającego w przyszłości rozbudowę systemu o zdalną rezerwację miejsc parkingowych, płatności on-line, za parkowanie oraz możliwość płatności z aplikacji mobilnej na telefony komórkowe.
Zamawiający zaleca przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji w terenie przed złożeniem oferty.
{Numeracja zgodna z SWZ}
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223320-5 - Roboty budowlane w zakresie obiektów typu parkuj i jedź
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
48780000-9 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością
48820000-2 - Serwery
48821000-9 - Serwery sieciowe
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty złożone w niniejszym postępowaniu przetargowym podlegały odrzuceniuSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i innych urządzeń biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Świadczenie usług terapii traumy w projekcie "#Rodzina"
- Dostosowanie wybranych obiektów bazy GESUT do obowiązujących przepisów
- Dostosowanie wybranych obiektów bazy GESUT do obowiązujących przepisów
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadań inwestycyjnych polegających na budowie Psich Parków
- Wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw instalacji systemów sygnalizacji w budynkach I Oddziału ZUS w Łodzi (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych - trzy części).
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy budynku Tarnowskie Termy o basen pływacki, wodny plac zabaw, szatnie, zjeżdżalnię, saunę parową, parkingi oraz rozbudowę strefy saun w T.Pod
- Wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych w celu posadowienia rurociągów dla wykonania sieci wodociągowej i przyłącza wody zlokalizowanych w miejscowości Żarów i Kalno gm. Żarów
- Usługi odnowienia wsparcia i licencji dla: 2 urządzeń Fortinet FortiGate 200F oraz dla 2 maszyn wirtualnych Fortinet i FortiGate.
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sienno
- Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwest. - Budowa wolnostojącego budynku administr. Nadleśnictwa Ełk wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce 335/2 w miejsc. Mrozy Wielkie
- Ocena stanu technicznego wraz z projektem niezbędnych prac naprawczych i zabezpieczających zewnętrznych murów kamiennych w kompleksie Zamku Książ w Wałbrzychu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.