Ogłoszenie z dnia 2022-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00214685/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa i rozliczanie operacji dokonywanych kartami płatniczymi, sprzedaż doładowań do telefonów komórkowych oraz obsługa i rozliczenia płatności mobilnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330557508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gnieźnieńska
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-736
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 94344285
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzk.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.mzk-koszalin.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa i rozliczanie operacji dokonywanych kartami płatniczymi, sprzedaż doładowań do telefonów komórkowych oraz obsługa i rozliczenia płatności mobilnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cca48c12-f06d-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00250193
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00214685/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NO-JP-2210-09/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) obsługa i rozliczanie operacji dokonywanych kartami płatniczymi;
2) sprzedaży doładowań do telefonów komórkowych;
3) obsługa i rozliczanie płatności mobilnych;
w punktach sprzedaży Miejskiego Zakładu Komunikacji Sp. z o o.o. w Koszalinie, tj:
- Stacji Paliw przy ul. Gnieźnieńskiej 9 (2 terminale stacjonarne)
- Stacji Paliw przy ul. Wąwozowej 1a (2 terminale stacjonarne)
- Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów przy ul. Gnieźnieńskiej 9 (1 terminal stacjonarny)
- Kasie biletowej MZK przy ul. Gnieźnieńskiej 9 lub w razie potrzeby na terenie obsługiwanym przez Zamawiającego (1 terminal mobilny)
2. Wykonawca zapewni :
1) terminal stacjonarny 5 szt. Współpracujący z systemem Almar SBen (4 terminale na stacji paliw) i kasą fiskalną Elzab Jota online (na OSKP), umożliwiające wykorzystanie lokalnej sieci LAN z dostępem do internetu. Zamawiający umożliwi podłączenie w/w terminali do internetu bez opłat za transmisję.
2) terminal przenośny 1 szt., bezprzewodowy, wyposażony w moduł GPRS i kartę SIM umożliwiającą łączność bez linii telefonicznej i sieci LAN, z własnym akumulatorem i stacją dokującą.;
3) obsługę wszystkich kart wydawanych przez banki (w tym zbliżeniowe) oraz American Express i Diners Club, polskie i zagraniczne obsługiwane w Polsce;
4) obsługa płatności BLIK;
5) z możliwością świadczenia innych usług, w tym sprzedaży doładowań do telefonów komórkowych, cashback itp.;
6) wszystkie terminale wyposażone w dodatkowy zewnętrzny PINPad z czytnikiem kart zbliżeniowych;
7) bezpłatną instalację terminali we wszystkich punktach wskazanych przez Zamawiającego;
8) możliwość, w czasie trwania umowy, zwiększenia ilości terminali na warunkach obowiązującej umowy;
9) system informatyczny dokonywania płatności, który gwarantuje pełne bezpieczeństwo ochrony danych klienta;
10) system informatyczny dokonywania płatności, który gwarantuje rozliczenie wszystkich potwierdzonych i zaakceptowanych przez terminal płatności;
11) dostęp do centrum obsługi klienta, który działa 24h na dobę;
12) system informatyczny dokonywania płatności, który działa przez całą dobę niezależnie od kas fiskalnych i linii telefonicznych;
13) przydzielenie zamawiającemu opiekuna handlowego, a w przypadku awarii zapewnienie serwisu w ciągu 24 godzin od czasu jej zgłoszenia;
14) dokonanie bezpłatnego przeszkolenia pracowników Zamawiającego tj. przeprowadzenia szkolenia wdrożeniowego oraz szkoleń uzupełniających w przypadku zatrudnienia nowych pracowników oraz w przypadku wprowadzania, przez Wykonawcę zmian w systemie;
15) rozliczenia należnej prowizji będą odbywać się poprzez kompensatę bieżących przelewów o pobraną prowizję i dokumentowane poprzez wystawienie faktury obejmującej koszty prowizji w miesiącu następującym po miesiącu rozliczeniowym do 10 dnia miesiąca; Rozliczenie dzierżawy terminali będzie odbywać się poprzez kompensatę bieżącego przelewu na początku miesiąca o kwotę najmu brutto za bieżący miesiąc, faktura będzie wystawiana do 10 dnia tego miesiąca;
16) możliwość otrzymywania różnego rodzaju raportów w cyklach dziennych i miesięcznych z podziałem na poszczególne punkty oraz w zestawieniu podsumowującym dzienne i miesięczne transakcje wszystkich punktów;
17) że transakcje z doładowań komórkowych będą łączone z pozostałą sprzedażą dokonywaną przy udziale kart płatniczych oraz będą kompensowane wraz z należnym upustem dla Zamawiającego w ramach przelewu z tytułu rozliczenia płatności kartami płatniczymi i innymi formami płatności mobilnych.
18) bezpłatnie materiały eksploatacyjne (rolki do terminali, wszystkie druki, w tym dostosowane do komunikatów dla Klientów jak i osób obsługujących terminale)
19) nieograniczona i bezpłatna zmiana lokalizacji terminala w ramach miejsca działania Zamawiającego
20) bezpłatne dostarczenie terminali, ich instalacja i demontaż
4.5.3.) Główny kod CPV: 66133000-1 - Usługi w zakresie przetwarzania i rozliczania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 357094,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 357094,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 357095,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fiserv Polska S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260210429
7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 100
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-807
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 357095,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- "Utwardzenie części terenu działki nr 21/25 obręb 0020 przy ul. J. Dąbrowskiego w Koszalinie"
- Dostawa gotowych podłóż hodowlanych do diagnostyki mikrobiologicznej i szczepów wzorcowych do kontroli jakości, w raz z dzierżawą mikroskopu optycznego dla SZGiCHP w Koszalinie
- Dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej "na zimno"
- "Dostawa wraz z montażem bramek obrotowych i urządzeń do poboru opłat wraz z integralnym systemem płatnych toalet oraz obsługa 5 szaletów miejskich w Koszalinie"
- Czyszczenie separatorów wraz z wywozem i utylizacją odpadów w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Białogardzie
- Przebudowa DW 205 odc. skrzyżowanie z DW 208 - Polanów
więcej: przetargi w Koszalinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.