Ogłoszenie z dnia 2023-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00156075/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie, montaż, demontaż oraz utrzymanie/konserwacja tablic oznakowania ulic/alei/placów/rond/skwerów, Tablic Ruchu Pieszego, Ruchu Kołowego, Informacyjnych, informujących o historii nazwy ulicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/uml/public/postepowanie?postepowanie=442519511.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie, montaż, demontaż oraz utrzymanie/konserwacja tablic oznakowania ulic/alei/placów/rond/skwerów, Tablic Ruchu Pieszego, Ruchu Kołowego, Informacyjnych, informujących o historii nazwy ulicy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ecab41a-cd4e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250196
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007564/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.91 Wykonanie montaż demontaż oraz utrzy/konse tablic nazew oznak ulic/alei/placów/rond/skwerów (TRP) Tablic Ruchu Kołowego I i II Rzędu (TRK I i TRK II) tablic Inf oraz tablic inf o historii nazwy ulicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00156075
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DSR-ZP-II.271.42.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie, montaż, demontaż oraz utrzymanie/konserwacja tablic nazewniczego oznakowania ulic/alei/placów/rond/skwerów, Tablic Ruchu Pieszego (TRP), Tablic Ruchu Kołowego I i II Rzędu (TRK I i TRK II), Tablic Informacyjnych oraz tablic informujących o historii nazwy ulic.
2. Zamówienie podzielone jest na 5 nw. Zadań:
1) Wykonanie tablic nazewniczego oznakowania ulic/alei/placów/rond/ skwerów oraz Tablic Ruchu Pieszego na terenie Miasta Łodzi w 2023 roku,
2) Montaż, demontaż oraz utrzymanie/ konserwacja tablic nazewniczego oznakowania oraz Tablic Ruchu Pieszego na terenie Miasta Łodzi w 2023 roku,
3) Utrzymanie/konserwacja Tablic Ruchu Kołowego I i II Rzędu na terenie Miasta Łodzi w 2023 roku
4) Utrzymanie/konserwacja Tablic Informacyjnych na terenie Miasta Łodzi w 2023 roku
5) Wykonanie, montaż, demontaż oraz utrzymanie/konserwacja tablic informujących o historii nazwy ulicy/alei/placu na terenie Miasta Łodzi w 2023 roku
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ oraz we wzorze umowy (Załącznik nr 7 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 50230000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928472-7 - Oznakowanie
71354000-4 - Usługi sporządzania map
79995200-7 - Usługi katalogowania
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 444846,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 444846,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 444846,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JD Inżynieria Ruchu p.s.a
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251744589
7.3.3) Ulica: Guzowatka 7b
7.3.4) Miejscowość: Dąbrówka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-252
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JD INŻYNIERIA RUCHU PROSTA S.A.
jakie przetargi wygrała firma
JD INŻYNIERIA RUCHU PROSTA S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 444846,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Miasto Łódź – Zarząd Dróg i Transportu w Łodzi
ul. Piotrkowska 173
90-447 Łódź
NIP: 725-18-59-255
objęty działaniami Urzędu Miasta Łodzi jako podmiotu wykonującego zadania Centralnego Zamawiającego zgodnie z art. 44 ust. 2 i art. 49 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
PROWADZĄCY POSTĘPOWANIE:
Wydział Zamówień Publicznych
w Departamencie Strategii i Rozwoju
Urzędu Miasta Łodzi
ul. ks. Ignacego Skorupki 21
90-532 Łódź
tel.: +48 (42) 638-48-88
e-mail: zamowienia@uml.lodz.pl
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Na zawarcie umów ramowych na wykonanie robót budowlanych, w podziale na 7 części
- 01/2025 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- "Doposażenie pracowni OZE" w ramach projektu pn. "Nowe kompetencje i kwalifikacje - lepsza przyszłość zawodowa"
- Dostawa paliwa
- "Dostawa Sprzętu Komputerowego oraz Bezzałogowych Statków Powietrznych - II"
- Usługa pogwarancyjnego serwisu SPECT/CT Symbia T o numerze seryjnym 1314 wraz ze stacją roboczą Symbia.net o numerze seryjnym 1459 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP WRAZ Z SUKCESYWNĄ DOSTAWĄ WORKÓW NA ODPADY
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębów Białuty i Lelice gm. Gozdowo
- Realizacja zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Ninja Park Żabianka" - zadanie realizowane w ramach Budżetu Obywatelskiego 2024
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu ewidencyjnego Topór położonego w jednostce ewidencyjnej Stoczek
- Sprzedaż i dostawa środków czystości oraz artykułów kuchennych na potrzeby SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim (3 pakiety
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" wraz z budową obiektu fakultatywnego w Przemęcie
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.